Chewbacca Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 Здравейте Колеги! Нов съм във форума и с интерес следя всичко. Забелязвам, че от двигателя капе масло. До сега не съм имал подобен проблем. Отворих капака и цялата глава (пасажерска страна) е омаслена. Точно между картера и колекторите. Колата е А4 2.0 ТДИ BPW. По щека нямам загуба на масло, но цялата глава е омаслена и чак капе от кората. Също така нямам и загуба на мощност. Всичко е нормално. От къде може да избива това масло? Моля за помощ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Да не би да се стича от горе, от гарнитурата на капака на клапаните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chewbacca Публикувано 20 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2017 Нямаше ме за един месец. Проблема продължава. Не е от гарнитурата на капака Колега. Там всичко е чисто. Не виждам теч около капака. Други идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 20 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2017 2.0 ТДИ 140 катъра, ама на Пасат 6 на един приятел маслото се увеличаваше, месеше го нещо с нафтата. Излезе пукната глава. Смени я, ама скоро не е ставало въпрос как е колата му. Тия дни като го видя ще го запитам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chewbacca Публикувано 5 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 На 9/21/2017 at 1:19, Chewbacca написа: Нямаше ме за един месец. Проблема продължава. Не е от гарнитурата на капака Колега. Там всичко е чисто. Не виждам теч около капака. Други идеи? Омаслен е около ангренажния ремък и колелото, и малко под тях около ролките. Не бях проверил там. Мисля, че там масло може да дойде само от капака на клапаните. Има ли възможност да изпуска от семеринга и там горе да се омаслило или няма как? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 Аз имах същия проблем , капеше масло , а съм с кора ! При мен се оказаха кабелите за дюзите където влизат в главата (една фишка), та около снопа имаше уплътнение което пропускаше масло , но при теб предполагам ,че не е от там ,след като споменаваш ангренажа . Споделям го за да го имат в предвид колеги с течове на масло ! Поздрави ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafeelo Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Има ли решение на въпроса, че и аз съм със същия проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chewbacca Публикувано 8 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Малко да продължа с темата. Колата си стои в гаража и нямам възможност да я карам. Проблема вече започна да ме дразни и се навих да го реша. След сваляне на кората от страната на пътника всичко беше в масло. Измих всичко и покарах малко. За няколко километра може да омасли и да капне няколко капки. Точно под вакум резервоара има два маркуа. Идва точно от там и малко надясно от тях от страна на блока, където е обратната маслена линия на турбото. Омаслява само при движение. Направих снимки и вие да видите. Не знам тези два маркуча за какво са точно, но са част от охлаждащата система. Най-много ме съмнява обратната маслена линия на турбото. Вижте и вие, и ще ви помоля за съвети от къде да започна. На снимките ясно се вижда къде е омаслено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване