Jump to content

Странен проблем с ESP


nikolai1

Recommended Posts

Кофти е че той по средата е напъвал,при мене сравнително лесно излезе но не при всеки е така :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите момчета да ви се похваля свалих седалката и намерих този модул и да ви кажа там е чисто ново всичко,така че не е от там проблема.От един друг сервиз ми казаха че имало още някакви неща по предницата и затова правела така казаха че като се сменат и се направи стенд наи вероятно ще се оправи и мисля така да постапя вие какво ще кажете.А да и имам още един вапрос като дам педала в дано и колата влезе на 4000 оборота под волана някаде там се чува едно джабуркане като се едно сте си напалнили чаша с вода и духате с сламка това пак от какво е.От как сам я купил е така ама се чува мн рядко днеска го чух пак,моля ако на някои му се е случвало да сподели.Благодаря ви за вниманито

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен след като оправих втулката на рейката проблема остана(до онзи ден) Качих малкия в колата и го накарах да клати волана наляво надясно,хванах десният накрайник и се оказа че мърда в тампона ,който е между оста с резбата и другата част на накрайника.В свалено положение луфт нямаше ,но явно като се натовари тогава се появява.Смених накрайниците и всичко заспа :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PLAMEN_79 А какви накрайници сложи, пак с тампон във втулковата част, или без тампон там?

 

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложих TRW пак с тампон.Мислих и целите но си мисля че с тях може рейката да замине по бързо ,защото ще бие директно на твърдо от накрайника към пръта.А така с тампона поне малко ще поуспокоява.  :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравеите момчета пак сам аз.Така след далго ходене по  сервизи се получи едно голямо нищо.Смениха ходовата част,минах стент трипати даже,смениха датчика за поднасяне,премериха дастчиците по гумите и ги почистиха,премериха и датчика на вулана и колата продалжава да прави така,карам си и изведнаш премигва есп контрола без да е пробоксувала и преди го правише, рядко в месеца един  двапати после взеда да зачестява и сега го прави всеки пак когато я подкарам.Момчета колата е гаражна и не се кара мн за 1 година е минато с нея 6000 километра което исключваме вариянта от много каране да се е потрошила.Интересното е че януари месец взех гуми втора рака мн добри,предните с 7мм граифер а задните 6.5мм тогава колата него правеше започна да го прави лятото но имаите предвит че гумите не сам ги сменвал лятото а са зимните, минал сам 3000 километра с тях лятно време и сащо така гумите са 225-50-17 еднакав размер но с различна шарка предните от задните.Мисалта ми е вазможно ли да е от тях някои казват да други не моля споделете мнение каквото и да е то.Извинявам се за грешките в текста предварително просто се уморих да си губа времето с нещо което неразбирам,но като няма кои.Колата е s-line спортно окачване незнам  дали има значение това.Благодаря ви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако размера на гумите е еднакъв и разликата е само в шарката, то проблема не е от тях. Имаше толеранс в изнисването от 3-5мм но не си спомням точно колко. В крайна сметка записва ли нещо колата? Кормилните накрайници проверени ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко е прфекно накраиниците дори и реиката.Обаче не го прави на дупки само ми и на гладак хубав пат а грешката която забива е датчиик за странично движение,но го смених и нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само него не сам сменявал и мисля да го направя но няма логика да е тои защо тои.Даите мнение моля ви или ми даите сервиз в пловдив които да е добар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АБС и ЕСП май бяха свързани помежду си,но пак не съм сигурен просто давам насоки,а и би трябвало да ти набие грешка а то няма :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

При мен лично светването на ESP по време на движение, се оправи със смяната на стоп машинката.  Симптомите бяха почти същите, и след рестарт се оправяше. Самата стоп машинката и беше омекнала пружината и контактите бяха потъмнели. След почистване и смяна на пружината, и оригиналната машинка си работи идеално вече 5 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...