Jump to content

Проблем с 2.5 ТДИ 150 върти но не пали


i.strahilov92

Recommended Posts

Здравейте миналата седмица ми изгоря електрониката на ГНП-то,та намерих цяла нова помпа работеща с работеща електроника,монтира се изчистиха се грешките за електрониката,обезваздуши се,настой се помпата ъгъла на впръскване и тн и тн всичко както си му е реда.Но колата сега не пали върти все едно няма компресия въпреки че съм извадил едната свещ.Не записва никакви грешки в компа.Забравих да спомена,че когато изгоря ел.блока  на помпата изтече нафта някъде зад предна дясна гума(поне от там се стичаше)отдолу всичко е сухо.Моля ви дайте съвет какво да се предприема.Белезите на ангренажа са си на място,преди да изгасне си е работила нормално вървеше доста за 2.5...Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премерихме компресията а тя е 8.Знам че е малко.Пак повтарям колата си вървеше и работеше отлично преди до изгасне.Моля ви помагайте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

може да не е угаснала от електрониката. Тя като изгори не тече нафта.

 

След ремонта сигурно е запалила, за да са я настроили и да се твърди, че е обезвъздушена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато угасна я закачихме веднага и изкара ел.блок на гнп.Сменихме го и грешката изчезна.Да подчертая че колата е в сервиз на бош не е в някой гараж.  :D знам че ще открият проблема но искам мнение и отвас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

новата помпа трябва да със същият номер като старата иначе няма да стане.другото е дали е обезвъздушена както трябва.2,5 докато не се обезвъздуши хубаво не пали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не рзбирам, в един момент се говори за смяна на електронен блок, в друг за цяла помпа, от къде е изтекло гориво и защо, има ли нафта на дюзите.

П.П. 8.3  компресия....това къде го мерихте?!?!  Щото няма такова нещо никъде. Уред, или майстори....едно от двете не работи правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Данчо,колата угасна в движение и я закачихме веднага и изкара ел.блока на помпата,и тъй като мойта електроника беше ремонтирна няколко пъти вече и то доста циганиосвана носих я при няколко човека занимаващи се с това стигнах до извода да търся нова цяла помпа изпадна ми на добра цена.Горивото незнам откъде е изтекло.Нафта на дюзите има.Компресията я мериха на мястото на подгревните свещи с уред.И аз така си мисля че нещо не се прави като хората,но тези майстори са се доказали определено.Подчертавам че колата преди да угасне работеше ужасно тихо,гладко и равномерно за 2.5тди и вървеше доста задоволяващо.И на мен не ми се връзва ако си е тръгвала компресията мисля че поне няма да върви добре или ще пали една идея по трудно....Днес ще и свалят капаците отгоре.На комп не записва нищо вече.Много ме съмнява тази помпа отзад на резервоара.Въпреки че колата не пали и на спрей...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая новата помпа обучена ли е да работи с твойта кола? Ако не е - няма да запали никога, ако ще и 20 спрея да изпръскате в колектора. Номера на помпата съвпада ли с този на старата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номерата на двете помпи съвпадат.От бош ми казаха  че до 2000год тези двигатели нямат нужда от обучаване защото нямат връзка с имобилайзера.Иначе са настройли ъгъл на впръскване и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е важното, след определена година в помпта има номер вин на колата(или беше мотора), и имобилайзера го търси.

Ако се разминат старата и новата...Йок. Това е прословутото обучение на помпата към колата.

Ама тоя сервиз....не ми харесва.

За помощ, не мога да дам, щото има доста липсваща информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо сигурен ли си че преди 2000год се обучават.Иначе кажи каква информация да дам.Попринцип доста са се доказали в тоя сервиз винаги са затрупани с коли раотят от 12години и аз лично съм пращал двама приятели с такива коли и са ги ремонтирали без грешка.

Ако иска да се обучи защо тогава е толко ниска компресията?Да подчертая че и акумулатора вече издъхва и като завъртиме на стартер неможеш да определиш от него ли е или мотора няма сила.После ще отида да му подадеме ток да видим как ще върти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че при евро 3 и по-високо с кан шина и импбилайзер с имо-3. Тогава имобилайзера комуникира с помпата.

Ваичките тия благинки влизат в употреба след 2000год. До заключението стигнах след разговори с бсд Пламен. По повод на моето табло и диагностика.

Той забеляза имо-3 в имобилайзера и вин номера в помпата . А цялата тая комуникация минава првз  КАН. Като кана влиза в сила за дизелите след 2000година. Косвена връзка дет се вика.

На тия майстори акъл на дали ще мога да дам,  ама да питам: тая новата помпа, качвана ли е на стенд за проверка....да не е и тя авариен режим.

После, с "шпрей" не позволявам да ми се пали кола, компресията няма как да в 8.3, а ако наистина е толко....това не е компресия. Има вриант от дългото въртене да изгорите и новата електеоника, или да я вкарате в авариен режим.

И защо не е намерена причината за теча.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата помпа е от работеща кола която е работила до последно,не се мъчи на стартер точно по тази причина която посочи а със спрей е пробвано два пъти и то с такъв за дискове не старт-спрей.Компресията до колкото разбрах са я мерили на лявата глава на най външната свещ.Можеш ли да ми дадеш кординати на това момче защото започвам да се замислям че тези нещо не правят като хората.Колата е преди 2000година демек иммо-то не комуникира с помпата така ли да разбирам.Кода на мотора е АФБ забравих да спомена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'Момчето' не се занимава с помпи, а с табла. Няма да ти свърши работа.

Компресията на тоя мотор трябва да е над 30бара. Под това е зле, а под25 плачевно  8.3 няма как да в номпресия я никакъв случай. Имах подобен случай като твоя, и не можах да се справя. Обезвъздушена, центровка точно, неще и неще. Закарах я при Цецо и Любо Д-брос и за ден я запалиха. Казаха ми, че е била в авариен режим.....и нямало как да се запали без да се изкара от него. А помпата я взимам от сервиз.... Явно  не са я изкарали още там от тоя режим, или аз съм я вкарал....което в малко вероятно.Не за първи път си я свалях и качвах.

Само че се сещаш, няма как да питам с подробности какво са и правили..... Щото тия хора  не са любители и това им е хляба. Ако кажат на такъв дърдорко като мен...утре ще останат без работа.

Та може да сте я вкарали в тоя режим и лимитирана няма как да бръмне, може да има въздух, може и тая помпа са е циунала въпреки, че в от работеща кола.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София ли са тея момчета?Сега ми звънаха и ми казаха че през изходящия колектор вместо да духа-смуче или обратното и се съмняват за някой заминал клапан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Историята е плачевна....как от помпа сега пък на клапан!!!! А момчетата D Bros са от София,най добре отиди там разбират си от работата http://dbros-garage.com/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да потърси ги обясни им положението разбрани са,според мене от много въртене е влязла в авариен помпата.Но нали са майстори и трябва да знаят че тази помпа не носи на много въртене и някак си не знам :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С времето се убеждавам, че масово сервизите си измислят проблеми като видят някой, който им вярва и си държи на колата.

 

Залагат си и капани за следващи посещения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгорял клапан, нали преди това тая кола щеше да работи като трактор. Моли се с тоя спрей да не са поломили мотора :steinigung: Карай я в Д-брос, ще ти я оправят, центровката ще е перфектна и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...