Jump to content

Взаимозаменяемост на табла


Vincenzo Nibali

Recommended Posts

Имам табло Ягер с дигиталния часовник и малкия дисплей. Колата е с ръчни скорости. Точно същото табло ли трябва да сложа или става и с големия дисплей или от автомат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя година е тая кола, колата от подписа ли е? С такъв въпрос не очаквай някой въобще да се занимава да отговаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и с големия дисплей. Трябва да е с дигитален часовник, да е от бензинова кола и за предпочитане да е VDO, че тея джагъри са..... френски :D Може и да е табло от англичанка ако не ти пречи, че основния циферблат е в мили (аз си смених джагера с английско VDO).

После ще трябва някой да ти оправи имобилайзера и евентуално корекция на изминатите километри.

И ако е английско да ти го бутне да показва в КМ а не в мили.

Мисля че няма значение дали е от автомат или от ръчка, всичко е до настройка с ваг-ком. Да ме поправят колегите ако греша.

 

ЕДИТ: Ако искаш да ползваш пълната функционалност на таблото с големия дисплей си го търси с 3-тата букса и ръчка за чистачки с упрашление за борда.

Редактирано от RTM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Сега намерих малко време да си систематизирам въпросите, че верно съм писал разбъркано :blush:

Колата е 2001 А5 Ц5 1.8т ръчна

таблото е ягер с дигиталния часовник и малкия дисплей номер 4B0920900K

1. Точно същия номер ли да търся? В ЕТКА има различни номера, някои се различават само по последната цифра. Въобще номера да го гледам ли?

2. Буксите отзад еднакви ли са на големия и малкия дисплей, съответно на ВДО и Ягер? При мен са синя и зелена. 

3. Кодирането как се прави? Да кажем, че софтуерната част с извличането и кодирането ще я оправим, ама хич не ми се преправя инсталация :icon_smile:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Търсиш табло от бензинова кола и да е с дигитален часовник. Номера не те интересуват.

2. Ако спазваш точка 1 са еднакви буксите (без значение jager или VDO), но на големия има и 3-та букса, която е за управление на бордкомпа(разход на гориво и такива неща) и още няколко дреболии които не те интересуват. Попринцип може и без нея, но има 3 кабела, които се дават на маса иначе таблото ще ти пищи при всяко палене, че са ти изгорели фаровете, нямаш течност за чистачки и още някаква зарибявка имаше. Има описано всичко във форума. За това по горе ти казах да си търсиш табло заедно с 3-та букса (сива на цвят) и лостче за чистачки с управление за борда за да можеш да си командваш показанията за разход.

3. Кодирането става с ваг-ком, извличането на пина за имобилайзера и оправянето на километрите е малко по сложно, там не мога да кажа точно как става.

Редактирано от RTM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, а къде мога да видя кои кабели се дават на маса, защото прерових всичко и не намерих. Не ме интересува борда, просто искам таблото да работи коректно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...