Jump to content

Покупка на А4 Б5 ( фейслифтово ) 1.9 - 2.5 TDI


Recommended Posts

Здравейте , днес си продадох старото ауди сега ще минавам на А4 принципно съм се насочил към 1.9 AFN двигателя.Но изкачат и готини бройки 2.5.Тук идва голямата дилема аджеба защо всички бягат от 2.5 и защо им се носи толкова лоша слава за разлика от AFN двигателя ? Ако взема читава бройка 2.5 ( принципно едната която ще гледам е след пълна ревизия на мотора и турбото ) Пролема на този двигател 2.5 идва от НЕадекватно обслужване или двигателите просто са си калпави.
Тука до 2 седмици трябва да съм взел нещо , че не ми се седи без кола.
Благодаря ви предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читава бройка за 17-20 годишна кола няма. Вземай 1.9 AFN стягаш си я и караш.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е стига де , аз вярвам , че все още има хора в България който си поддържат адекватно колата.Въпроса е след ревизия на въпросният проблемен мотор 2.5 дали мога да съм спокоен или те просто са си калпави и тва е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при положение, че има доста изписано по темата за 2.5 TDI, а 1.9TDI е да не кажа безпроблемен като цяло, незнам защо си с нагласа за покупка на 2.5 TDI. Относно поддръжката да има хора, които ги поддържат, но масово се карат докато не сдаде багажа нещо и после хоп на пазара. А и колкото и да е поддържана 20 години амортизацията си казва думата.

Редактирано от marin.ganchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тези години AFN и автомат няма. Има автомат при 116 к.с мотора. А и да скачаш на 20 годишен автомат трябва да си голям мазохист.

Редактирано от marin.ganchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да грешката е моя, според сайта, който аз гледах, нямаше този вариант, но пак ти казвам, не се хвърляй на автомат на 20 години и на предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре по твоята логика да не гледам автомат да не гледам предно какво да гледам имаш ли идея колко са редни 4x4-то на този двигател AFN ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид комбинацията автомат + предно. Иначе нямам нищо против да гледаш коли на предно, но поне да са с ръчна скоростна кутия. Да редки са, но пък не е невъзможно да си намериш, ако държиш да е 4х4. При варианта предно + ръчна скоростна кутия, няма нищо притеснително и да е строшиш части се намират достатъчно, дори и да е с демферен маховик, лесно се минава на твърд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2ра седмица вече гледам и обикалям само КОЧИНИ , по-читавите бройки са една автомик AFN и една която е била АFN но заради пиаеща дюза е заминал двигателя.Собственика е сложил новият двигател 1.9 131 коня от Б6цата заедно с турбото,ама се чуда дали въобще да се занимавам с тая кола...чисто и просто в София и околията ( понеже съм от тук ) няма читави бройки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай, защото не знаеш какво и как е творено по тази кола. Какви са цените на колите които гледаш? Нов внос или от човек търсиш? Аз също съм решил да се завърна към старата "легенда", но истината е, че много остаряха тези коли и колкото и да са здрави, са си взели своето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 4.500 търся кола смятам че е повече от достатъчно...и да бъде задължително фейслифт без значение ми е дали е от човек или автокъща стига да ми дадат да я покарам колата и да я усетя...което в автокъща рядко става правят се на интересни и не дават да се карат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази на линка изглежда добре , ако и всичко е вярно на 4к си я отнесъл ! Този автомат е по-читавия спрямо другите (мултитриник и по Евтин за подръжка от Типтроника) .Успех и късмет с покупката! 

Редактирано от ilchev_n
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метнал съм и око и мисля за 4 да я отнасям ако трябва да съм честен.Ако преди това не харесам друга в което се съмнявам гледам вече доста коли...

 

 

Редактирано от smexoterapiq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тамън си викам как съм я изпуснал,и после видях конските сили на филтъра слагам 110 конски сили само :) По малко или повече не ме интересуват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, тук е същият двигател, но заводски е намален, иначе конструктивно е като 110 кс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е същия като 1Z/AHU има разлика в турбо, дюзи и т.н

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казвам конструктивно. Турбината е а променлива геометрия, с демпферен маховик е, егр е същия, периферия датчици, кабели и останалото е същото. За дюзите не съм сигурен, но мисля че са като при версията с 110 кс, което би трябвало да е AVG, не AFN, и софтуерно да е намален до 90 кс. 

Едно уточнение за колегата, AFN не се монтира във фейслифта, ако той е истински фейслифт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 20 годишна кола няма значение, да търси по запазена не някоя изгнила и изтърбушена и то е ясно, че ще има какво да и се прави, никой няма да си продаде обслужената кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във фейса се слага по-новият двигател PD 116коня нали така ?

Той мисля , че също е в пъти по надежден от 2.5 ако съдя по мненията във форума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено. Там задължително дюзите трябва да са в норма, егр да работи правилно, маслото да е каквото се препоръчва и да се сменя на 10 Хил км. Чел съм за няколко случая на издухани гарнитури, дефектирали турбини и изядени валове. Но са някакви редки случаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...