restart Публикувано 19 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2017 Здравейте, преди няколко дни си закупих Q7 3.0тди.Първите впечатления от джипа са ми доста добри, но изникват няколко въпроса.До колкото прочетох, акумулатора е под седалката на шофьора, до тук добре, но достъпа е доста труден и при наличието на ел седалки, при евентуално изтощен акумулатор какво правим? Има ли някъде изведено по-достъпно място за подаване на ток?Другия ми въпрос е как се процедира със резервната гума, ще се радвам някой да ми разясни какво съдържа пълния комплект, защото мисля, че нещо ми липсва гледайки инструкциите в багажника.И последно имам питане за въздушното окачване, въпреки оплакванията на мен при 18-ки возията ми допада, но до колкото разбрах адаптивното окачване е сравнително проблемно, при мен често се налага да спирам колата под наклон т.е. двете гуми на бордюри и т.н. това скъсява ли живота на амортисьорите (изхождам от това че натоварването върху два от тях е по-голямо и колата стои доста време под наклон) и като цяло как се съхранява окачването в добро здраве като изключим по-внимателното каране.Въпросите ми изхождат от това, че ми се налага да разчитам на колата си, карам много и на дълги разстояния и предпочитам да съм подготвен във всяка една ситуация, благодаря ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2017 Честито и със здраве да я ползваш. Не казваш коя година е. Аз имам туарег, който е доста подобен. Седалаката се развива от 2 болта отпред и се вдига назад, кабелите не пречат и не се пипат за акумулатора. Обаче има още 2 болта, които държат рамката към пода, да не развиеш тях, че аз ги развих първия път тях. Огледай и ще разбреш. Но болтовете са особени - като торркс, но 12 зъба. Не помня размеа - голям е, като за шайбата на алтернатора. Ток трябва да има да се подава при мотора - пред шофьора трябва да са. + е с пластамасово капаче. Резервната гума трябва да е малка и спадната и трябва да има компресор да си я напомпиш, ако дотрябва. Аз си возя истинска в багажника. С оная не може да се кара бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
restart Публикувано 19 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2017 2008 е колата, благодаря за отговорите, а ако ми се наложи да откача едната клема примерно, пак ли цялата тази галимация трябва да се случи.А за резервната гума мисля че нямам преходник.За окачването някой има ли мнение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 Защо ще откачаш клема? Даже като сменяш акумулатора е по-добре да си сложиш друг през клемите при мотора, за да не губи захранване. Какъв преходник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
restart Публикувано 21 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 Преходника от компресора към гумата, като цяло не съм сигурен какво съдържа пълния комплект.Ако се остави колата дълго време зимата без да се кара, не е ли това варианта(клемата).Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 На тия коли не махай клемите, може да се се вкараш в приключение. Иначе за 2-3 седмици сигурно ще падне акумулатора. Аз карам рядко, защото не ми трябва кола в града и като не съм палил над 1 седмица пускам зарядно за 2-3 часа. Ти щом си с въздушно би трябвало от него да помпиш и да нямаш ел. компресор в багажника. Ако ти го няма маркуча ще трябва да търсиш от морги или виж какъв щуцера и дали се продава, откъм гумите е лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
restart Публикувано 22 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Добре, благодаря за информацията, коелега.А някой с мнения по въпроса ми с окачването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Аз съм с въздушно и си имам оригинален компресор в багажника. Отзад в багажника е втория резервоар за въздуха, но на него няма извод да си помпиш гумите. Компресора си е съвсем обикновен за 12V от запалката и маркуч с накрайник за вентила. Нищо особено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Чел съм, че на туарега има извод за въздух при дясната предна седалка. Не вярвам на аудито да е различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 25 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2017 Туарега има доста повече оф-роуд благинки като бавни скорости, заключващ диференциал и тн. Това включва явно и щуцера за помпене на гумите до предната седалка. Q-то няма такива работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2017 (Редактирано) Може и да е до някоя година така. А и аз само само го чел, не съм го виждал. Редактирано 25 Октомври 2017 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване