Jump to content

Няколко въпроса за новата придобивка


restart

Recommended Posts

Здравейте, преди няколко дни си закупих Q7 3.0тди.Първите впечатления от джипа са ми доста добри, но изникват няколко въпроса.До колкото прочетох, акумулатора е под седалката на шофьора, до тук добре, но достъпа е доста труден и при наличието на ел седалки, при евентуално изтощен акумулатор какво правим? Има ли някъде изведено  по-достъпно място за подаване на ток?Другия ми въпрос е как се процедира със резервната гума, ще се радвам някой да ми разясни какво съдържа пълния комплект, защото мисля, че нещо ми липсва гледайки инструкциите в багажника.И последно имам питане за въздушното окачване, въпреки оплакванията на мен при 18-ки возията ми допада, но до колкото разбрах адаптивното окачване е сравнително проблемно, при мен често се налага да спирам колата под наклон т.е. двете гуми на бордюри и т.н. това скъсява ли живота на амортисьорите (изхождам от това че натоварването върху два от тях е по-голямо и колата стои доста време под наклон) и като цяло как се съхранява окачването в добро здраве като изключим по-внимателното каране.Въпросите ми изхождат от това, че ми се налага да разчитам на колата си, карам много и на дълги разстояния и предпочитам да съм подготвен във всяка една ситуация, благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и със здраве да я ползваш.

 

Не казваш коя година е.

 

Аз имам туарег, който е доста подобен. Седалаката се развива от 2 болта отпред и се вдига назад, кабелите не пречат и не се пипат за акумулатора. Обаче има още 2 болта, които държат рамката към пода, да не развиеш тях, че аз ги развих първия път тях. Огледай и ще разбреш.

Но болтовете са особени - като торркс, но 12 зъба. Не помня размеа - голям е, като за шайбата на алтернатора.

 

Ток трябва да има да се подава при мотора - пред шофьора трябва да са. +  е с пластамасово капаче.

 

Резервната гума трябва да е малка и спадната и трябва да има компресор да си я напомпиш, ако дотрябва.

Аз си возя истинска в багажника. С оная не може да се кара бързо.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2008 е колата, благодаря за отговорите, а ако ми се наложи да откача едната клема примерно, пак ли цялата тази галимация трябва да се случи.А за резервната гума мисля че нямам преходник.За окачването някой има ли мнение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ще откачаш клема? Даже като сменяш акумулатора е по-добре да си сложиш друг през клемите при мотора, за да не губи захранване.

 

Какъв преходник?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преходника от компресора към гумата, като цяло не съм сигурен какво съдържа пълния комплект.Ако се остави колата дълго време зимата без да се кара, не е ли това варианта(клемата).Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тия коли не махай клемите, може да се се вкараш в приключение.

Иначе за 2-3 седмици сигурно ще падне акумулатора.

 

Аз карам рядко, защото не ми трябва кола в града и като не съм палил над 1 седмица пускам зарядно за 2-3 часа.

 

Ти щом си с въздушно би трябвало от него да помпиш и да нямаш ел. компресор в багажника.  Ако ти го няма маркуча ще трябва да търсиш от морги или виж какъв щуцера и дали се продава, откъм гумите е лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с въздушно и си имам оригинален компресор в багажника. Отзад в багажника е втория резервоар за въздуха, но на него няма извод да си помпиш гумите. Компресора си е съвсем обикновен за 12V от запалката и маркуч с накрайник за вентила. Нищо особено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм, че на туарега има извод за въздух при дясната предна седалка. Не вярвам на аудито да е различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туарега има доста повече оф-роуд благинки като бавни скорости, заключващ диференциал и тн. Това включва явно и щуцера за помпене на гумите до предната седалка. Q-то няма такива работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е до някоя година така. А и аз само само го чел, не съм го виждал.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...