Dodi0098 Публикувано 18 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 (Редактирано) Здравейте,колата ми е а6 ц5 2.5тди 180кс куатро(BAU),След като счупих автомата реших да не го ремонтирам ,а да сложа ръчни скорости,смених ме:скорости,кардан,диф.,педали. Направиха и настройките и след като запали пуши като луда нафта. И дава грешки(умна доза,и проблем със запалването) Тази пластина е на буксата която влиза в скоростите..и на автоматика е по тънка и не става на ръчната(опира в маховика),трябва доста по дебела. Забравих да напиша,че преди това не пушеше грам,и двигателя работеше много добре.,а сега и тресе може ли да е от това защото не е поставена на правилно растояние Редактирано 18 Декември 2017 от Dodi0098 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 18 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 @loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 18 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 Това е снезор обороти...ако го няма или не е на правилното разстояние.. има проблем със палене и въобще с работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 18 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 А настроена ли е през ваг-ком за ръчни скорости? Защото "Направиха й настройките" не е ясно какво точно значи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 18 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 (Редактирано) То трябва да се прекодира едц, абс, табло, да се преправя инсталацията запалване. Щом са стигнали да палят начи. Са свършили нещо, ама какво. @TiL до колкото съм го чел...имаше проблеми със абс, тука не са стигнали ище до там. Тука се гивори за кола с БАУ мотор, там комуникацията на мотор-скорости е през CAN.абс, табло всичко е по кан.Какво е правено и идея си нямам. Дано да не се налага префлашване на едц. Редактирано 18 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dodi0098 Публикувано 18 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 Момчето ми каза относно АБС-а ,че ще трябва да отида в ауди сервиза... Той каза че е от тази пластина,просто тази на автоматика е много тънка и буквата влиза доста на вътре,чак опитала в маховика,и така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 18 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 (Редактирано) Значи, без тоя датчик, няма да стнат работите. Това е едновремено сензор обороти и дава информация за горна мъртва точка на ЕДЦ. От там компа знае кога е ГМТ и колко аванс трябва да даде, в помата има още един датчик вече за ъгъла и според двата се определя центровката(аванса), а по умната дюза се чете резултата от постигнатато. Така, че без тоя датчик....не става. На маховика има запресована съчма(индикатор) а самия датчик е магнитно-индуктивен. Трябва да направите така, че датчика да минава на около 1-3мм от съчмата за да се получи индукцията(сигнал). Вариант 1: шублер мерене и да се правят подложки. Вариант 2: друг датчик. Предполагам, че компа няма да направи разлика. За него е важно да има сигнал. Редактирано 18 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Подлага се “втулка” за да се коригира растоянието и нещата стават с оригиналния датчик. Ако не се коригират нещата колата няма да запали. Нямал съм проблем с абс, светещия абс при мен беше в следствие на това, че кодинга на ецу беше за автомат, а кодинга на абс за ръчка. Ецу не ми позволяваше да го прекодирам и затова му флашнахме софтуер от ръчка и всичко заспа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dodi0098 Публикувано 19 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Да..точно тази втулка не мога да открия..къде ги предлагат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 При бай стругар. Шублерчето, мериш ... и си ти. П.П. и чертеж правиш, щото без него...трябва да водиш стругара да си мери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Е можеш даже шайба да ползваш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dodi0098 Публикувано 19 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Готово...сложихме този датчик, Обаче пак влиза в авариен режим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Какви грешки дава за да влиза в авариен режим. Ама не като преди "грешка за умната дюза'..... Преписваш дословно всичко номер, код пояснение, описание... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dodi0098 Публикувано 19 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Ето това са грешките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Мен ми изглежда като да са изгорили помпата при палене, дано не съм прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dodi0098 Публикувано 19 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 (Редактирано) Момчето каза...че проблема е в маховика..защото взехме скоростите от 150кс... а мойта е 180кс Може ли да е от това или Не? Пали трудно,и като запали пуши и влиза в авариен режим и дава тези грешки Редактирано 19 Декември 2017 от Dodi0098 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 (Редактирано) Ако е на различно място запресована съчмата, и това шашка едц....възможно е. Но много мирише на изгоряла помпа. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00550 Вижте какво показва цетровката, направете тест elary-late. Намерете първо вагком (VSDS). Редактирано 19 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Мойта помпа като роди беше същото, забиваше втората грешка. Палеше много трудно и чадеше като локомотив след като запали, работата на мотора също беше леш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 (Редактирано) Според мен, ако положението на датчика на кожуха е едно и също(в градуси) за автомат и ръчка, няма как да има разлика в маховик. За да отчете ГМТ от едно и също място, трябва и маховика да е същия(в градуси) за автомат и ръчка. Редактирано 19 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Добре де... маховик от 180к.с не става ли? На моята кола сложихме маховик от s4 и кутия от 2.5тди. Единствено разстоянието трябваше да се коригира... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dodi0098 Публикувано 19 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 (Редактирано) Ами не знам...аз взех всичко от ауди а6 2.5тди 150кс. Май точно там е проблема че маховика не е от 180кс. Ето тези числа се разминават На 155,163 и 180кс са еднакви, Само на 150кс е друг Редактирано 19 Декември 2017 от Dodi0098 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 (Редактирано) Единствената невероятна възможност е да има няколко места за тоя сензор на кожуха според мотора и маховика(не съм се ровил). Невъзможно според мен. Всички са направени стандартно. Сега остава другата невъзможна причина- да не хваща сигнал сензора от маховика....ако не е мерено и датчика е далеко от маховика. Третата причина е да са изгоряли помпата докато са въртяли без датчик. То и сигурно е имало и въздух...та въртенето не е било малко. С вагком поне ще се видят градусите на които работи, какво отчита реално, дали може да се направи(ако позволява) теста на аванса. Помпата гори при въртене на сухо, ако има нафта в нея е доста по-трудно да прегрее.... Редактирано 19 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dodi0098 Публикувано 19 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 (Редактирано) Без датчик не е мъчена да се пали Просто не е бил поставен...правилно. И аз бях при нея когато се запали за първи път. Не стана от стартера,момчето се навеси от долу и от втория път запали почти веднага... Това още.преди да се настрой Редактирано 19 Декември 2017 от Dodi0098 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 На живи данни датчика какви обороти показва при плене и след като заработи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 (Редактирано) Тогава се надявай да е на различно място(градуси) съчмата в маховика и от там да лъже моторния йомп....и след смяната с правилния маховик да бръмне....иначе хем ще смениш маховик, хем ще правиш и помпа... @TiL при 2.5 датчика дава и информация за ГМТ, за това му бъгва центровката Редактирано 19 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване