Jump to content

След смяна на скоростите СПЕШНО Е


Dodi0098

Recommended Posts

Здравейте,колата ми е а6 ц5 2.5тди 180кс куатро(BAU),След като счупих автомата реших да не го ремонтирам ,а да сложа ръчни скорости,смених ме:скорости,кардан,диф.,педали.

Направиха и настройките и след като запали пуши като луда нафта.

И дава грешки(умна доза,и проблем със запалването)

Тази пластина е на буксата която влиза в скоростите..и на автоматика е по тънка и не става на ръчната(опира в маховика),трябва доста по дебела.

Забравих да напиша,че преди това не пушеше грам,и двигателя работеше много добре.,а сега и тресе

може ли да е от това защото не е поставена  на правилно растояниеIMG-99327a3e07a1b98a22e4c0eabe842d22-V.jpg

IMG-d98d878dc1bc5f08c170407432536e9e-V.jpg

IMG-7655523e130d6ab8c1b8bf5dac92b153-V.jpg

Редактирано от Dodi0098
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това е снезор обороти...ако го няма или не е на правилното разстояние.. има проблем със палене и въобще с работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А настроена ли е през ваг-ком за ръчни скорости? Защото "Направиха й настройките" не е ясно какво точно значи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То трябва да се прекодира едц, абс, табло, да се преправя инсталацията запалване. Щом са стигнали да палят начи. Са свършили нещо, ама какво.:nixweiss:

@TiL до колкото съм го чел...имаше проблеми със абс, тука не са стигнали ище до там.

Тука се гивори за кола с БАУ мотор, там комуникацията на мотор-скорости е през CAN.абс, табло всичко е по кан.Какво е правено  и идея си нямам.

Дано да не се налага префлашване на едц.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчето ми каза относно АБС-а ,че ще трябва да отида в ауди сервиза...

 

Той каза че е от тази пластина,просто тази на автоматика е много тънка и буквата влиза доста на вътре,чак опитала в маховика,и така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, без тоя датчик, няма да стнат работите. Това е едновремено сензор обороти и дава информация за горна мъртва точка на ЕДЦ. От там компа знае кога е ГМТ и колко аванс трябва да даде, в помата има още един датчик вече за ъгъла и според двата се определя центровката(аванса), а по умната дюза се чете резултата от постигнатато.

Така, че без тоя датчик....не става. На маховика има запресована съчма(индикатор) а самия датчик е магнитно-индуктивен. Трябва да направите така, че датчика да минава на около 1-3мм от съчмата за да се получи индукцията(сигнал). Вариант 1: шублер мерене и да се правят подложки. Вариант 2: друг датчик. Предполагам, че компа няма да направи разлика. За него е важно да има сигнал.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подлага се “втулка” за да се коригира растоянието и нещата стават с оригиналния датчик. Ако не се коригират нещата колата няма да запали. Нямал съм проблем с абс, светещия абс при мен беше в следствие на това, че кодинга на ецу беше за автомат, а кодинга на абс за ръчка. Ецу не ми позволяваше да го прекодирам и затова му флашнахме софтуер от ръчка и всичко заспа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бай стругар. Шублерчето, мериш ... и си ти.

П.П.

и чертеж правиш, щото без него...трябва да водиш стругара да си мери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви грешки дава за да влиза в авариен режим.

Ама не като преди "грешка за умната дюза'.....

Преписваш дословно всичко  номер, код пояснение, описание...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчето каза...че проблема е в маховика..защото взехме скоростите от 150кс... а мойта е 180кс

 

Може ли да е от това или Не?

Пали трудно,и като запали пуши и влиза в авариен режим и дава тези грешки

Редактирано от Dodi0098
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е на различно място запресована съчмата, и това шашка едц....възможно е.

Но много мирише на изгоряла помпа.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00550

Вижте какво показва цетровката, направете тест elary-late. Намерете първо вагком (VSDS).

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта помпа като роди беше същото, забиваше втората грешка. Палеше много трудно и чадеше като локомотив след като запали, работата на мотора също беше леш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, ако положението на датчика на кожуха е едно и също(в градуси) за автомат и ръчка, няма как да има разлика в маховик. За да отчете ГМТ от едно и също място, трябва и маховика да е същия(в градуси) за автомат и ръчка.  

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де... маховик от 180к.с  не става ли? На моята кола сложихме маховик от s4 и кутия от 2.5тди. Единствено разстоянието трябваше да се коригира...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам...аз взех всичко от ауди а6 2.5тди 150кс.

 

Май точно там е проблема че маховика не е от 180кс.

 

 

 

Ето тези числа се разминават 

 

На 155,163 и 180кс са еднакви,

Само на 150кс е друг

IMG-2f2d5996b9f15292dcf59014b37997e4-V.jpg

Редактирано от Dodi0098
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената невероятна възможност е да има няколко места за тоя сензор на кожуха според мотора и маховика(не съм се ровил). Невъзможно според мен. Всички са направени стандартно.  Сега остава другата невъзможна причина- да не хваща сигнал сензора от маховика....ако не е мерено и датчика е далеко от маховика.

Третата причина е да са изгоряли помпата докато са въртяли без датчик. То и сигурно е имало и въздух...та въртенето не е било малко. С вагком поне ще се видят градусите на които работи, какво отчита реално, дали може да се направи(ако позволява) теста на аванса.

Помпата гори при въртене на сухо, ако има нафта в нея е доста по-трудно да прегрее....

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без датчик не е мъчена да се пали

 

Просто не е бил поставен...правилно.

И аз бях при нея когато се запали за първи път.

Не стана от стартера,момчето се навеси от долу и от втория път запали почти веднага...

Това още.преди да се настрой 

Редактирано от Dodi0098
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава се надявай да е на различно място(градуси) съчмата в маховика и от там да лъже моторния йомп....и след смяната с правилния маховик  да бръмне....иначе хем ще смениш маховик, хем ще правиш и помпа...

@TiL  при 2.5 датчика дава и информация за ГМТ, за това му бъгва центровката

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...