Joro P Публикувано 19 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 Здравейте, пичове! Наскоро и аз станах част от Ауди общността! Взех си А3 -ка 8P 2.0 TDI и всичко е точно! Един ден обаче, карайки си леко на магистралата с около 120 - 130 колата ми рязко изгуби мощност. Спирам, гася, паля и пак тръгва! Светна check-a! Карах я на диагностика в Пловдив (тъй като натам се бях запътил) и от там общо взето не успяха да ми обяснят какво и има на колата. Мрън, мрън, дюзите, свещите! В същия сервиз там ми почистиха дебитомера и ми смениха горивен филтър, който беше сменен преди 1000 км. като казаха, че филтъра бил бомбок. Ок! Колата пак тръгна! След няма и 500 км. пак на магистралата, пак същото! От там до София само на 5 -та със 120-130 и нямах проблем. Закарах я на диагностика в София и какво излиза? Като изключим 2 изгорели свещи, което не мисля, че има отношение в целия проблем, се оказа, че катализатора ми е запушен. Също така някъде м/ 1800 и 2100 и малко повече оборота колата има някакво странно присвирване при подаване на газ. От сервиза са откачили там тръбите някъде преди катализатора и ми казаха, че тогава колата изцяло се е променила - форсира се както си трябва, турбото показва по-добри стойности, и присвирването изчезва! Аз въобще не съм на ясно с тея неща и затова питам Вас, дали наистина е възможно проблема да идва изцяло от катализатора? И с отстраняването му този проблем ще изчезне ли? П.С. На компютъра също излиза, че Турбото работи с по-ниско налягане ли и ли както там се казва! Мога да кача и снимка на резултатите от компютъра ако някой разбира да ги погледне! Благодаря пичове предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 19 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 Здравей в друга тема малко по-долу ми препоръчаха един сервиз в София. Цитирам: Давам ти телефона на мой човек, сервиз за изпускателни системи. Казва се ЕМ Комплект АУТО. Само да подчертая, че това не е ЕМ Комплект или ЕМ Комплект 33. В съседство е с ЕМ Комплект 33, но е отделно от него и хората там са професионалисти, който си вършат работата на 100%. 0887705000 - Стефан. Той е главният приемчик. Като му звъннеш или отидеш там, кажи му, че те праща Любо с ладата и аудито от Боми Ауто. Той ще ти даде цена за различни марки катализатори, аз предпочитам BOSAL. Ще ти направи и отстъпка от монтажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Качи снимката(или снимките) да видим какво пише там все пак. Провери и какъв е кода на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro P Публикувано 20 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Ето това е картинката. Кода на двигателя е BKD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Сато за начало си смени EGR-a. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro P Публикувано 22 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 И в сервиза ми казаха, че дава грешка там, но аз не ги разпитах подробно за това, че се опитах в обедната да свърша тази работа и нямах много време! А той (ЕГР-а) има ли общо с това, че колата губи мощност от време на време? (това се случва само извънградско, в града го нямам този проблем) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robertvp7 Публикувано 14 Август 2022 Доклад Share Публикувано 14 Август 2022 @Joro P Колега,сега чета темата имам същия проблем,сменена турбина и присвирване майстора ми каза,че е от запушен катализатор , какво стана в твоя случай ще съм ти много благодарен ако отговориш, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 14 Август 2022 Доклад Share Публикувано 14 Август 2022 @robertvp7 съмнявам се че ще ти отговори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro P Публикувано 16 Август 2022 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2022 Мале, това беше доста отдавна. Всъщност отидох при един познат майстор и махнахме катализатора и проблема с губенето на мощност спря. Присвирването си остана, но то се оказа от една много спукана метална тръба някъде около ЕГР-а. Оправихме я и сега всичко си е наред. Още си го карам това ауди и върви като лудо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване