Jump to content

P1411 и P1423


grishev

Recommended Posts

Здравейте! Имам Ауди А8 D3 4E 3.7 quattro 2004 година. От скоро имам малък проблем със чек-а светва и когато я закача с ваг-ком ми излизат 2 броя грешки

17831 secondary Air injection sistem bank1

P1423-002 insufficient flow -MIL ON

17819 secondary Air injection sistem bank2

P1411-002 insufficient flow -MIL ON

Не намирам разлика в звука, разхода или вървенето на самата кола.

Когато изчистя грешката с диагнотика карам 200 -800 км без проблем всеки път е различно и после пак си светва чека.

Моля за малко помощ!

Благодаря предварително!

 

 

Редактирано от grishev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, до колкото съм запознат тези неща се намират в задната част на главите, но не съм сигурен за 3.7 мотора. Или изпускат или самите клапи не се отварят и се натрупват газове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти работи SAI системата, тя се включва само при първо палене, на студен двигател и работи 1 минута, след това се изключва. Докато работи ниските обороти са повдигнати на над 1000 и подава допълнително въздух към л-сондите през едни вакуумни клапани отзад на главите. После като изключи оборотите падат на нормалните. Тази система е за екология и не пречи на работата на двигателя, единственото неприятно е, че ти светва чек-а. Провери си да не е изгорял предпазителя ѝ, често самата SAI помпа (която всъщност е един мощен вентилатор) клеясва и блокира. Провери си вакуумите към въпросните клапани, извади им маркучето на всяко и надуй/всмукни в самия клапан за да провериш дали не му е сцепена мембраната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Благодаря за отговорите! Ще проверя предпазителя на помпата и нея. Под вакумк имате предвит двата актуатора отпред на двигателя над водната помпа или нещо друго? Съжалявам за въпроса но не съм много запознат, а на майстори вяра нямам, че в нашият град са все едни специалисти.☺ ако може някаква снимка или нещо ще съм адски благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, въпросните се намират отзад на всяка глава по един. В тях влиза по един вакуумен маркуч, а самите те обикновено са монтирани на самата глава в задния край. Свързани са с маркуч/тръба и към въздуха, който идва от SAI помпата. Двете вакуумни тръбички през тройник влизат в един ел. клапан, който им подава вакуум, когато SAI помпата се включи. Трябва да се проверят всички маркучета до ел. клапана и от него до двата вакуумни клапана отзад. Ако всичко е наред, предпазителя е здрав, остава проблема да е в самата SAI помпа, която се намира отпред долу, зад бронята от страна на пасажера (ако не се лъжа).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Имам абсолютно иденти4ен проблем и грешките са иденти4ни на 2-ро - 3-то палене светва 4ек,и вси4ки маистори вдигат рамене.Ще провера и при мен да не е в това проблема.При мен е сменен един вакум клапан като гьба  които седи отгоре на мотора 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...