grishev Публикувано 15 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2018 (Редактирано) Здравейте! Имам Ауди А8 D3 4E 3.7 quattro 2004 година. От скоро имам малък проблем със чек-а светва и когато я закача с ваг-ком ми излизат 2 броя грешки 17831 secondary Air injection sistem bank1 P1423-002 insufficient flow -MIL ON 17819 secondary Air injection sistem bank2 P1411-002 insufficient flow -MIL ON Не намирам разлика в звука, разхода или вървенето на самата кола. Когато изчистя грешката с диагнотика карам 200 -800 км без проблем всеки път е различно и после пак си светва чека. Моля за малко помощ! Благодаря предварително! Редактирано 15 Февруари 2018 от grishev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
souflex Публикувано 15 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2018 Колега, до колкото съм запознат тези неща се намират в задната част на главите, но не съм сигурен за 3.7 мотора. Или изпускат или самите клапи не се отварят и се натрупват газове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Не ти работи SAI системата, тя се включва само при първо палене, на студен двигател и работи 1 минута, след това се изключва. Докато работи ниските обороти са повдигнати на над 1000 и подава допълнително въздух към л-сондите през едни вакуумни клапани отзад на главите. После като изключи оборотите падат на нормалните. Тази система е за екология и не пречи на работата на двигателя, единственото неприятно е, че ти светва чек-а. Провери си да не е изгорял предпазителя ѝ, често самата SAI помпа (която всъщност е един мощен вентилатор) клеясва и блокира. Провери си вакуумите към въпросните клапани, извади им маркучето на всяко и надуй/всмукни в самия клапан за да провериш дали не му е сцепена мембраната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grishev Публикувано 16 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Здравейте! Благодаря за отговорите! Ще проверя предпазителя на помпата и нея. Под вакумк имате предвит двата актуатора отпред на двигателя над водната помпа или нещо друго? Съжалявам за въпроса но не съм много запознат, а на майстори вяра нямам, че в нашият град са все едни специалисти.☺ ако може някаква снимка или нещо ще съм адски благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 (Редактирано) Не, въпросните се намират отзад на всяка глава по един. В тях влиза по един вакуумен маркуч, а самите те обикновено са монтирани на самата глава в задния край. Свързани са с маркуч/тръба и към въздуха, който идва от SAI помпата. Двете вакуумни тръбички през тройник влизат в един ел. клапан, който им подава вакуум, когато SAI помпата се включи. Трябва да се проверят всички маркучета до ел. клапана и от него до двата вакуумни клапана отзад. Ако всичко е наред, предпазителя е здрав, остава проблема да е в самата SAI помпа, която се намира отпред долу, зад бронята от страна на пасажера (ако не се лъжа). Редактирано 16 Февруари 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grishev Публикувано 16 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Благодаря много ! Ще се заема и когато проверя всичко ще пиша. Хубав ден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grishev Публикувано 29 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2018 Момчета някой да има за продаване SAI помпа случайно?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar aleksandar Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 Имам абсолютно иденти4ен проблем и грешките са иденти4ни на 2-ро - 3-то палене светва 4ек,и вси4ки маистори вдигат рамене.Ще провера и при мен да не е в това проблема.При мен е сменен един вакум клапан като гьба които седи отгоре на мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване