Jump to content

Как да ремонтираме вътрешен диоден стоп на AUDI A6 C6 AVANT


akademik137

Recommended Posts

Здравейте,

Преди няколко дни закупих Audi a6 c6 комби. 2006г
Заден десен вътрешен стоп е диоден и долната част с диодите на този стоп не свети.
Моля Ви дайте съвет как да го ремонтирам?
-Трябва ли да се разлепя пластмасата за да се стигне до диодите?
-Как се сваля самия стоп?
-Възможно ли е да е от буксата.?

 Ще се радвам на подробна информация относно това как мога да отстраня този малък проблем който много  дразни окото.

Благодаря предварително и ме извинете ако тази тема я има вече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най често някой от резисторите има студена спойка. Сваляш стъклото, като внимаваш да не го спукаш и нататък е лесно. Ако незнаеш какво да правиш, не се хващай :)

IMG_20170831_130040.jpg

IMG_20170831_152713.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според ме нов си вземи,моя го смених с нов около 180 лв беше,отваряш багажника,на вратата в ляво и дясно има по една малла кора с пласмасово копче,завърташ го на 90 градуса с монета,стопа се открива,3 болта го държат,развиваш гайките,мисля че са 10 или 13,и откачаш буксата и стопа излиза.Слагаш новия и готово,но го нагласи хубаво точно на място,за да не почне да ти влиза вода,новия си има уплътнение.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези коли са правени вече по безоловната технология  и е нормално ако са карани в някоя по студена страна да има разпоени елементи :) ...  -15 и сътресения   и калая става чуплив..  запояваш с   нормален тенол и всичко ще е ок :) P.s мисля , че само системите за сигурност останаха  с олово в припоя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.02.2018 г. at 19:44, koceg написа:

Според ме нов си вземи,моя го смених с нов около 180 лв беше,отваряш багажника,на вратата в ляво и дясно има по една малла кора с пласмасово копче,завърташ го на 90 градуса с монета,стопа се открива,3 болта го държат,развиваш гайките,мисля че са 10 или 13,и откачаш буксата и стопа излиза.Слагаш новия и готово,но го нагласи хубаво точно на място,за да не почне да ти влиза вода,новия си има уплътнение.Успех.

Всъщност се сетих,че беше 1 болт с гайка и две платмасови като ябълки ,влизащи една в друга,така че целия стоп се държи само на един болт с гайка.Сменях го преди 3 години и малко бях забравил ситуацията.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...