ivo.petkov

Members
  • Content Count

    778
  • Joined

  • Last visited

About ivo.petkov

  • Rank
    User
  • Birthday 08/09/1983

Друго

  • Kaра
    Audi A6 4F 3.0TDI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Варна

Recent Profile Visitors

1,021 profile views
  1. Ами за сега май се оправи , ама ще видя за в бъдеще . Проверих всички релета навсякъде където намерих , разкачих и почистих всички куплонги и всеки един предпазител имаше доста окислени . Намалих кабелите за Can шината на алармата . P.s Намерих един електролитен кондензатор , който струва 100 лв , някой знаели му случайно капацитета .
  2. Нямам слаган допълнителен . Имам аларма по can която аз слагах преди 5 години но нейния имобилайзер е изключен . Иначе проверих и всички релета , работят останаха още малко букси да разкача , закача и ще видя какво ще стане. Тъпото е , че го прави в произволно време ..
  3. Здравейте, От известно време при даване на контакт , за кратко прекъсваше комуникацията с ECU и съответно светваше скоростната кутия , и други модули . Това се случваше максимум веднъж годишно и то за много кратко . Миналата седмица не можах да я запаля в продължение на 30 мин . После се оправи все едно нищо не се е случило е като изключа , че всеки път тръгва от 3 предавка . Вчера сваля чистачките отварях кутията за компа , и другата чистих всички клеми , релета намерих три окислени маси . Първата пред компа , втората под сервото . Правих няколко опита работи без проблем и си помислих , че съм оправил проблема до преди малко същата работа. P.S ако запали няма проблем карах я последно 300 км , без да я гася и никакъв проблем . Прикачвам лог. от грешките и вече почвам да си мисля , че е някое реле .. и не подава захранване към ECU . В самото ECU грешки няма . Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем , бих се радвал да сподели . error_Audi.txt
  4. Така ме лъгаха и мен ...с VCDS можеш да щракаш соленоида на левия и десния .. ако ги чуваш и няма масло покрай тях ... работят . Грешка дава ако кабела окъси към маса. Тези тампони са управляеми затова е кабела а не да дава грешка
  5. Благодаря мислех , че е само индикация за проблем с тампона а не , че а управляеми и да не ползвах търсачката извинявам се ......
  6. Имам едно питане Вчера след профилактична диагностика реших да тествам тампоните на двигателя мислех си , че проверява верига ... но този път ги чувам, че щракат както си пише соленоид .. Каква е идеята на този соленоид смисъл втвърдява или .. др тампона на двигателя.. Ps. Преди не щракаха ама и двата бяха за смяна
  7. Скоро не съм влизал .. да този отпред ама ти си ги сменил предполагам вече ..
  8. е този отпред на двигателя той не е маслен и един малък и мисля , че не беше много скъп спрямо другите...
  9. Лятото сменях и трите 1000лв . с смяната в порше ...
  10. С каква версия си на програмата защото при мен не ги пише имената под клетките за кутията , иначе на двигателя ги пише аз съм с VCDS 18.9.1 .
  11. Така ли това ме зарадва значи не почват от 0 корекции а показват с - спрямо предходното състояние на което са работели .
  12. Смятай какъв сервиз са .... пусни повече консуматори да товарят да не прави много големи пикове генератора . защото има една шепа неща , които изгарят по модулите уж да предпазят от пренапрежение..
  13. Какви трябва да са стойностите .. При мен ги изкарва още по странни дори с (- ) 073 (- )340mbar ; 97; (- )12ms ; 98 074 (- )110mbar ; 255 ; 48ms ;255 075 20mbar ; 151 ; 16ms ;152 076 190mbar ; 255 ; 0ms ;0 077 (- )40 mbar ; 111 ; 0ms ; 0 Нямам никакви проблеми с кутията поне според мен маслото със сигурност няма да е сменяно никога ...
  14. И при мен е така от доста време го забелязах , дори се чудих дали е нормално хаха..