Jump to content

Притеснения за проблеми в двг за 2.0 TFSI 212кс,


uBAHOB0102

Recommended Posts

Привет на всички!

 

Илиян, приятно ми е.

Нов съм във форума.

 

Горд притежател съм на ауди а4 2.0тфси 212кс 2010г от юли месец 2017.

 

 

Реших да се обърна към компетентните в тази общност понеже съм сигурен, че са адски много.

Аз съм напълно технически НЕкомпетентен.

 

Имам нужда от помощ и съвети...

 

Преди 2 месеца усетих странно леко тракане идващо от двигателя.

Появява се когато ускорявам или връщам от ускорение и е само около на 3000 оборота. Чукането(тракането в началот беше много, много слабо) карах около 2000-3000км без никакви проблеми.

 

Реших да не рискувам колата и я закарах в сервиз в София(засега, ще го запазя в тайна)

 

Момчетата ме посъветваха, че е възможно да е от изпускателния колектор въпреки, че се чуваше от горната част на двигателя.

Сменихме го с чисто нов, всичко с работата около 1000лв.

 

Да, ама не!

 

Чукането не се оправи, никак даже.

 

Монтьорите ми обясни, че явно проблема не е от това.

 

Вече говорихме за по-сериозен.

 

 

След месец отново вкарах колата в сервиза(преди седмица). Обясниха ми, че ще се опитат да я отворят през картета за да проверят за проблем в биелите. Като процедурата се очакваше да бъде доста лесна и бърза.

 

Днес получих обаждане, че филма е доста по голям и всъщност за да се свали картета трябва да се махне и скоростната кутия както и ангренажа.

Като стана въпрос за затваряне на картера, понеже в момента не съм подготвен финансово за големи ремонти, ми обясниха, че е невъзможно понеже вече е разлепен.

 

Повтарям, доста технически некопетентен съм.

 

Въпроса ми е следния?

 

Тези хора на луд ли ме правят?

 

Наистина ли картера не може да се отвори без да се махне ск.кутия и ангренажа? Защо ми казват, че трябва да се смени само ангренажа, без ролките и водната помпа?

 

Ще бъда много благодарен на хората включили се в моя филм!

 

Благодаря, ауди маняци!

 

 

 

 

 

 

Редактирано от uBAHOB0102
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чукането може да е от пул-а на бензиновата помпа (задължително да се провери) или от обтегача на веригата между валовете, тези неща да се проверят и сменят задължително, ако не са сменяни. При смяна на обтегача се сменя веригата заедно с един болт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качваш на рапатрак и отиваш в ЗАР Ауто (в София е, google-ни го), ако там Зарко не ти намери и оправи проблема, значи е неоправяем :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...