veskol Публикувано 10 Март 2018 Доклад Share Публикувано 10 Март 2018 колата е 90коня 1,9тди 99г аудиа3,турбо ,,ккк,, без геометрия... колата не прави налягане в смисъл достига 0,7 чак в 4000/об а в ниските е умряла яко.Пробвах с дебитомер не е от него едно към едно,гориво дава 31мг, в оборотите след 3500 там къде прави и налягане,турбото сменено пак е така,умна дюза не е има съпротивление давано по ,,аутодата,,115-120ома... Само да кажа че е сменян мотора,дали може да е от липса на компресия ,иначе пали работи тихо ама ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 10 Март 2018 Доклад Share Публикувано 10 Март 2018 Направи един лог в движение за да се види какво точно липсва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 11 Март 2018 Доклад Share Публикувано 11 Март 2018 Буквите на мотора, стария мотор или по талон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 11 Март 2018 Доклад Share Публикувано 11 Март 2018 Щом е без геометрия,значи е AGR. Колега огледай актуатора на турбото дали е правилно настроен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 11 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2018 ами точно такъв е кода да,свалях турбото със съмнение за нацепен спукан чугун ама не е всичко е здраво,гейта е натегнат доста според мен не е от тва щото като махна маркучлето пак същото...Просто не се развърта турбото(освен в краино високи обороти)мудна е колата,а да спомена ,че мерихме компресия има 17-18атмосфери.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 11 Март 2018 Доклад Share Публикувано 11 Март 2018 Пробвай да покараш с откачен маркуч от актуатора.ГНП-то пипано ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 12 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 ами само е преместено,пробвах и от там с раздвижната шайба и го оставих както си беше там е най-добре макар,че е в крайно положение.. Направо шах,днес ще сваля капака да видя разпределителния вал,вече търся ,,под вола теле,, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Виж дали ЕГР-а не е блокирал леко в отворено състояние. Провери за херметичност турбопътища, кулер. За всеки случай си погледни клапата за меко гасене, дали не души частично мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване