Малко стара тема , но сходен проблем .
Колеги имам леко притрисване при потегляне , това загряла и с много градско . С ръчна скоростна е колата, 2.0тди надлъжен мотор 150к.с., на под 50 хил.км, 2016-та година . Прави го леко (засега) . При по-високи обороти от 1500 до към 2000 - не. Не притрисва . На по-малки под 1500 - притрисва . На задна- категорично не , без значение обороти . Малко странно ми се вижда ако наистина е от съединител проблема. По време на движение и на скорост - никакви симптоми на разбит маховик . както е на 4 примерно , смъквам я на около 1000 оборота, подавам един път леко газ до 2500 оборота , никакво притрисване. Същото упражнение и с по-яка газ. Пак не. Ниските обороти на празен ход са като заковани 830 ако не се бъркам . Мисля да се пробвам със смяна на съединител ( без маховика, ще го огледам добре на място и преценя ) . Доколкото разбрах , се предлага и променена вилка + подобрен акс. лагер, или се бъркам ? Нещо друго включва ли ревизирането?
Но ми се видя малко странно , че на задна го няма тоя проблем. Тампон по мотор/скорости ? Нямам така усещане за проблем там,но ще ги огледам разбира се и тях. Вашето мнение колеги? Пуснал съм и питане за частите на лс на Райно .
Някой нещо правил ли е в тази насока и как са нещата ?
Примерно смених еди какво си , но продължава това тресене или драстично се подобриха нещата? Предпочитам отзиви от колеги, сблъскали се лично с този проблем и намерили трайно решение