Jump to content

samo_pechka

Members
  • Мнения

    253
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    трактор

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Интереси
    Мотоциклети

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

samo_pechka's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ако може клипа за Смяна на горни носачи

  2. Не, не . Не си позволявам да се заяждам с никого. Сериозен съм. Може да видиш мои мнения в съседен форум ( ФВклуб ) и да попиташ който и да е мод/член и дали съм си позволявал заяждания. За пореден път повтарям: никога не се заяждам ! Никога не търся конфронтация! И съм коректен! Но съм понякога прям малко-да Ако това е начина да избегнеш дискусия-ок , няма проблем.
  3. Не съм запознат точно с цените на ОЕМ частите по съединителят . Възможно е да е там някъде . По-важното е да споделиш как е след смяната им. При теб симптомите какви са били?
  4. Какво значи да има или няма ДПФ спецификация дадено масло? Не се заяждам, просто в спора се ражда истината Кои са параметрите определящи дали дадено масло става за ДПФ или не? Коя съставка всъщност мори ДПФ-а ? Кое е по-добре, маслото да има сулфатна пепел 0.8 , изпаряемост 6.0 или да има сулфатна пепел 0.77 и изпаряемост 8.8 ? Кое от двете масла ще скапе ДПФ-а повечко?
  5. А къде е проблема в ползването му в автомобили с ДПФ примерно?
  6. Писах на Райно преди две седмици, две л.с. за частите, за съжаление все още нямам ответ . Някой скоро да е купувал комплект съединител, без маховик + подобрена вилка и лагер? Да сподели някакви цени моля. Или номер на подобрената вилка ако го знае...
  7. Малко странно мнение, не знам за какво "мъчене" става въпрос . Аз лично проблем с разчитане на параметри, анализи на стари масла и т.н. нямам. Научих се какво да гледам. Нямам проблем и с намирането , доставки, цени .... Вярвам, че не съм сам и при много други колеги е така. Нямам нищо против Мобил, те също са ми фаворит и правят чудесни масла. И една вметка за тди : температурата им е последният критерии, за избор на подходящо масло.
  8. REP е за коли с изрязани ДПФ ?! Това някаква шега ли е?! А за 5в-40 дали е безсмислено или вредно за дизел Е6, ще го оставя без коментар.
  9. Пристигна ми маслото , две туби по 4 литра.
  10. samo_pechka

    Обща тема: Audi A4 B8

    И как смяната на филтъра ще предпази системата от стружки примерно? Ако колата беше моя и на тия км , сменям помпата задължително с нова. Казвам: ако беше моя и на тия км! Друг как би процедирал, нямам представа. 8к/км за горивен филтър , дори и с нашенските горива е нищо. Вече ако се шляпа тубно гориво-да, оправдано е.
  11. Да, това беше евентуално и вариант номер 2 . През куриер да си я доставя.
  12. samo_pechka

    Обща тема: Audi A4 B8

    На колко км е горивния филтър в момента?
  13. Случайно попаднах на темата . Ами тези дето държим ДПФ-а да е там, че има шамари без него ... Да не съм напълно офф , чакам всеки момент да ми дойде и моето от ато24 ( този път оттам ) принципно пазаря масла от Левойл , но равеньола си го взимам от ато24 . REP SAE 5W-30 съм поръчал за 2.0тди , нищо, че я няма 50700 спецификацията , и без нея ще върви . Две туби по 4 кила . Мразя да ползвам 5в-30 . Най-добре това тди си е с масло за камион NDT Nord Duty Truck SAE 5W-40 или с RUP Racing UP SAE 5W-40 . Следващият път ще се взима и такова за лятото. За зимата ще се кара с REP SAE 5W-30
  14. Да, неприятна работа ако трябва и маховик да се сменя. Ще го огледам и преценя. Излезе слаб компонент по нашите алдита ... Чета , че такъв проблем е възникнал и при коли с много малък км , нещо от рода на 25-27к.км Лошото е, че дори и сменени, пак се появявало тресенето като проблем . Някои непосредствено след смяната , други след 20-25к.км.... Не знам къде да намеря инфо за подобрената вилка ( и лагер , доколкото разбрах ) .
  15. Малко стара тема , но сходен проблем . Колеги имам леко притрисване при потегляне , това загряла и с много градско . С ръчна скоростна е колата, 2.0тди надлъжен мотор 150к.с., на под 50 хил.км, 2016-та година . Прави го леко (засега) . При по-високи обороти от 1500 до към 2000 - не. Не притрисва . На по-малки под 1500 - притрисва . На задна- категорично не , без значение обороти . Малко странно ми се вижда ако наистина е от съединител проблема. По време на движение и на скорост - никакви симптоми на разбит маховик . както е на 4 примерно , смъквам я на около 1000 оборота, подавам един път леко газ до 2500 оборота , никакво притрисване. Същото упражнение и с по-яка газ. Пак не. Ниските обороти на празен ход са като заковани 830 ако не се бъркам . Мисля да се пробвам със смяна на съединител ( без маховика, ще го огледам добре на място и преценя ) . Доколкото разбрах , се предлага и променена вилка + подобрен акс. лагер, или се бъркам ? Нещо друго включва ли ревизирането? Но ми се видя малко странно , че на задна го няма тоя проблем. Тампон по мотор/скорости ? Нямам така усещане за проблем там,но ще ги огледам разбира се и тях. Вашето мнение колеги? Пуснал съм и питане за частите на лс на Райно . Някой нещо правил ли е в тази насока и как са нещата ? Примерно смених еди какво си , но продължава това тресене или драстично се подобриха нещата? Предпочитам отзиви от колеги, сблъскали се лично с този проблем и намерили трайно решение
×
×
  • Create New...