Jump to content

Приплъзнал съединител или нещо друго?


kup0nq

Recommended Posts

Здравейте, днес отново имах изненади по пътя.... Както се движех (след потегляне на светофар - на 2-ра или 3-та предавка) , колата изведнъж загуби мощност - давам газ, оборотите се вдигат, но не ускорява. Довечера ще прочета за грешки, но колата не влезе в авариен режим - нямаше светнали лампи на двигателя и т.н., което ме води на мисълта, че случката не е свързана с бедна смес, липса на гориво или др.

 

В интернет чета, че проблемът е приплъзнал съединител - това някой отремонтирал ли го е в София, за да ме насочи към изпитано място? Трябва ми спешно да го отстраня, понеже планирам по-сериозно пътуване по празниците, които наближават...

 

Колата е автоматик, 1.6 i, на реални 102 000 км. Направо не мога да повярвам, че съединителят може да замине за толкова километри.....

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом говориш за автоматик и съединител, значи колата трабва да е фейслифтова и да е със 7 степенно DSG/S tronic? Те не се славят като най-здравите, ама още на 100к км да замине съединителя ми се струва прекалено. Дано покаже нещо като прочетеш за грешки. Може да се окаже че трябва само адаптация. Обслужвал ли си кутията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Автоматикът е Айсин, 6 степенен обикновен с типтроник функция - сменя си ОК. Софтуерната версия е последната. Ако го обслужвам, ще е на 120 000, когато мисля да сменям и ангренажа. Като исках да сменям маслото на 60 000 - от Порше ме върнаха, че се водят необслужваеми и че сменят масло, само ако имам някакви оплаквания.

Редактирано от kup0nq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех си, че тези Aisin-и нямат съединители, но явно просто не съм бил достатъчно запознат. Принципно бих препоръчал Мишо като майстор по автоматиците, но откакто е в Хърватска, може да помогне само със съвет по телефона(което в много случаи не е малко). 

 

В крайна сметка има ли записана някаква грешка? Проблемът постоянно ли го има или се появи еднократно?

 

Относно километрите, аз също не виждам какъв е проблема да са реални, но какво от това? И моята кола според официалната история в Ауди беше на 110000 км като я взех, но с 3 смени на маслото за този пробег и 0 обслужвания на DSG-то. Резултат - смяна на ангренажни вериги и ремонт на мехатроник(грубо към 4000лв). Давам го просто като пример, че малкото километри изобщо не означават здрава кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си е при мен от около 40000 реални км., така че изненади свързани с километража ги изключвам. Сега е на 107000, не на 102000, както написах, но както и да е.

 

Няма записани грешки освен в Address 17: Instruments 

 

1 Fault Found:

00003 - Control Module

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

Fault Status: 01100101

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset Counter: 255

Mileage: 103777 km

Time Indication: 0

Date: 2017.09.15

Time: 18:08:59

 

Като това като гледам в интернет няма никакво отношение към симптомите.

 

Днес давах повече газ и нямаше никакви проблеми, дори след като загря колата (вчера се появи след минати 2 км. и ненапълно загрял автомобил)

 

Иначе, доколкото знам, освен съединител си имат и демпферен маховик, но в момента нямам вибрации или шумове на неутрални предавки, при смяна или нещо подобно.

 

   
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега почвам да намирам някакви неща, че хидротрансформатори/клапанни тела може да са тръгнали и че няма съединители... Не знам.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук има малко по-подробна информация за тази скоростна кутия. Няма съединител в класическия смисъл на думата, но има някакви съединителни "обръчи" вътре в самия хидротрансформатор. Демпферен маховик няма. Трябва просто някой специалист да си каже мнението, защото ние тук можем само да си гадаем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, вече се свързах с един сервиз за автоматици и ще мина да видят какво е положението. Исках да видя дали някой тук не се е сблъсквал с подобен проблем, но явно няма :) В един американски форум намерих информация, където е описан проблем подобен на моя при няколко човека, като и при тях километрите на колите не са били особено много.... Явно толкова си могат и изкарват "новите" коли и това е.... не са като Голф 2-ката ни, която още е бетон, а е карана от 3 поколения и няма изтъркани до бяло копчета :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...