Traytor Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Първо го отворете и тогава като видиш какви са щетите мисли за нов мотор или ревизия на текущия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 (Редактирано) При условие, че колата се е движила от Шумен до Враца...автоматично отпадат някои варианти. Остават газоразпределителен механизъм, Евентиално счупени сегменти, ама не се споменава за харч на масло, миризма на не изгоряло масло и консумация на масло. така, че според мен отпада. Основни, биелни лагери отпада, щеше да затегне. Отпада Проблем с маховик, счупен демфер. За балансиращ вал не мога да кажа дали-или 100%. Редактирано 1 Април 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 1 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Ами то първоначално като почна да чука, не течеше масло. На път към враца спярх да заредя, имаше две три капки масло под колата, но не му обърнах много внимание. И така на всеки престой по 2-3 капки масло. В шумен се прибрах и на сутринта имаше локва. До Враца карах бавно, макс 2000 оборота и 100км/ч, а от враца обратно 160 и над 3000 оборота именно за да видя дали му се иска да затяга или не.. Яко гърч но нищо.. просто си чука и тече от някъде. Иначе тяга си има и набира бързо, само на първа скорост леко се усеща как губи мощност, от там нагоре е огън Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 (Редактирано) Някой сетил ли се да погледне отдолу тръбите на изпускателните колектори. Там има едни технологични отвори за изпускане на компресията за да не се смеси с маслото при изпуснала дифтхунга, а тя изпуска като се скъса шпилка на разпределителен вал от пренатягане.. И всичкото, което чуваш е просто изгорели газове през едно отворче 3мм. Друга причина е откъсването на ламела и запушването на изпускателен колектор, ама тогава има вибрации и не върви, за капак турбината си отива скоропостижно. Редактирано 1 Април 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 4 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2018 Сефте чувам за тези технологични отвори колега.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 4 Април 2018 Доклад Share Публикувано 4 Април 2018 Ама още ли не сте отворили тая консерва.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване