leon2609 Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Здравейте колеги, търся помощ , инфо и съвет от какво може да е този случай.От Бургас съм и днес отидох до Айтос по пътя колата ми Ауди а3 8р 2.0tdi 140к.с. 2006 г. се държеше перфектно изпреварвах нормално от място се изрязваше (има мощност и тяга).Навръщане обаче колата беше друга като спъната на четвърта едвам стига до 100 минавам на пета почва да се чуди едвам едвам усилва нямам сугурност в изпреварването и то като имате и вспредвид педала на газта е натиснат до доло опира в купето.Така се и прибрах в Бургас.Отидох при познат в сервиз тестваха я колата и то негив техник който също има ауди ,след теста ми каза че колата работи без един целиндър.Тръгнах си от сервиза и до дома ми има един участък където мога пак да я тествам.Потеглям на първа и усещам че колата се изрязва набира ( все едно нищо е нямало) илизам на правия участък и настъпвам 4,5,6, педала до половената натиснат (а преди това го натисках до доло ще издъня ламарината) и колата си набира все едно нищо е нямало обаче като стигнах до 140-150 км. скорост изведнаж нещо спъна и оборотите и паднаха и колата заработи както ви обясних в началото.Та моля за помощ може ли някой да ми подскаже от какво може да става това.От сервиза казват че е от това че работи без един целиндър (можело да е от дюза) Незнам,не искам да се разделям с колицата та затова моля за помощ.Моля Ви!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Изкарай я на извънградско за 500-600 километра да се продуха и няма да имаш този проблем до следващите 2-3 месеца градско каране. TDI иска път и газене, не галене. Това не е кола за градско, а за магистрала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 500...600 километра казваш. Ей за това не ги уважавам много тези дизели. Имат си чарът определено, но и съпътстващите проблеми покрай него. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leon2609 Публикувано 1 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Здравейте колеги,благодаря за съветите.Забравих да ви пиша че когато колата се спъне на таблото не изписва никаква грешка и не светва дори и чекинга.Значи като се спъне при всяко изключване на двигателя и неговото ново стартиране колата е перфектна докатото не се спъне и така!!!!!!!!!!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Нормално, нали влиза в авариен режим. Затова то ограничава кончетата. Закачи си я на ваг кома , то ще си покаже. Провери си турбото, генерацията т.е. нормалните заподозрени. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Е да де. Точно така ще ти прави. Гаси турбината (без да светва чека) и я пуска след рестарт на двигателя. Както ти казах, изкарай я на магистралата едни 500-600 километра и ще се оправи този проблем за следващите 2-3 месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leon2609 Публикувано 1 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Още веднаж ви благодаря за съветите,значи да не пипат за сега двигател,дюзи а да направя това което ми пишете дая опъна 500 км. по магистралата и евентуално да я кача на ваг кома. А знаетели спец с ваг ком в Бургас???? Още веднаж много благодаря, това не успокои . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Най-вероятно клапана на турбото ти е прецакан. Редовен проблем за Vag групата. Аз лично съм го имал тоя проблем и какво ли неправих. Карах я извънградаско. По време на карането пак ми го правеше тоя проблем. Смених клапана на турбото и се оправи. Имай предвит, че проблема понякога си е механичен и е в самото турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Аз залагам за зацапана геометрия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hustl Публикувано 16 Април 2018 Доклад Share Публикувано 16 Април 2018 Ходи на читав майстор, очевидно имаш проблем с турбото. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване