Jump to content

Ауди а3 Спортбек 2006 падане на мощноста


leon2609

Recommended Posts

Здравейте колеги,

търся помощ , инфо и съвет от какво може да е този случай.От Бургас съм и днес отидох до Айтос по пътя колата ми Ауди а3 8р 2.0tdi 140к.с. 2006 г. се държеше перфектно изпреварвах  нормално от място се изрязваше (има мощност и тяга).Навръщане обаче колата беше друга като спъната на четвърта едвам стига до 100 минавам на пета почва да се чуди едвам едвам усилва нямам сугурност в изпреварването и то като имате и вспредвид педала на газта е натиснат до доло опира в купето.Така се и прибрах в Бургас.Отидох при познат в сервиз тестваха я колата и то негив техник който също има ауди ,след теста ми каза че колата работи без един целиндър.Тръгнах си от сервиза и до дома ми има един участък където мога пак да я тествам.Потеглям на първа и усещам че колата се изрязва набира ( все едно нищо е нямало) илизам на правия участък и настъпвам 4,5,6, педала до половената натиснат (а преди това го натисках до доло ще издъня ламарината) и колата си набира все едно нищо е нямало обаче като стигнах до 140-150 км. скорост изведнаж нещо спъна и оборотите и паднаха и колата заработи както ви обясних в началото.Та моля за помощ може ли някой да ми подскаже от какво може да става това.От сервиза казват че е от това че работи без един целиндър (можело да е от дюза) Незнам,не искам да се разделям с колицата та затова моля за помощ.Моля Ви!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкарай я на извънградско за 500-600 километра да се продуха и няма да имаш този проблем до следващите 2-3 месеца градско каране. TDI иска път и газене, не галене. Това не е кола за градско, а за магистрала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

500...600 километра казваш. Ей за това не ги уважавам много тези дизели. Имат си чарът определено, но и съпътстващите проблеми покрай него.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,благодаря за съветите.Забравих да ви пиша че когато колата се спъне на таблото не изписва никаква грешка и не светва дори и чекинга.Значи като се спъне при всяко изключване на двигателя и неговото ново стартиране колата е перфектна докатото не се спъне и така!!!!!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално, нали влиза в авариен режим. Затова то ограничава кончетата. Закачи си я на ваг кома , то ще си покаже. Провери си турбото, генерацията т.е. нормалните заподозрени.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де. Точно така ще ти прави. Гаси турбината (без да светва чека) и я пуска след рестарт на двигателя. Както ти казах, изкарай я на магистралата едни 500-600 километра и ще се оправи този проблем за следващите 2-3 месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още веднаж ви благодаря за съветите,значи да не пипат за сега двигател,дюзи а да направя това което ми пишете дая опъна 500 км. по магистралата и евентуално да я кача на ваг кома.

А знаетели спец с ваг ком в Бургас???? Още веднаж много благодаря, това не успокои .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно клапана на турбото ти е прецакан. Редовен проблем за Vag групата. Аз лично съм го имал тоя проблем и какво ли неправих. Карах я извънградаско. По време на карането пак ми го правеше тоя проблем. Смених клапана на турбото и се оправи. Имай предвит, че проблема понякога си е механичен и е в самото турбо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...