Jump to content

Има ли разлика между Б5 и Б5 фейслифт ?


Torresit0

Recommended Posts

Здравейте, карам Б5 фейслифт, седан, 1.8Т и ми се налага да си сменя калника. Въпроса ми е имат ли разлика в калниците фейсовия модел и този преди фейслифта ? Също така и за малката перка на климатроника от същия мотор ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика в калниците, лайсната дето минава през средата на вратите стига и на калника, тя е по-широка при фейслифта. Формата и отвора за мигача също са различни. Преди фейса калника опред при мигача също е различен. За перката не мога да кажа със сигурност, имаш предвид Ел. Перката ? Мисля че са еднакви, но не съм на 100%.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много за отговора. Става въпрос за ел. перката да, по малката от двете, които са на радиатора.

Питам за нея защото имам някакъв проблем със климатроника. След като го пусна да духа студено и съм в движение и най-вече извънградско си духа много студено и нямам проблеми, а когато съм в града по светофари и трафик, започва да духа топло и колата започва да прегрява. Чувал съм, че при пуснат климатик перката трябва да се върти постоянно, а моята не зацепва изобщо, а стига ток до нея и си мисля, че от перката ми се появява този проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом стига ток до перката, най-вероятно е изгоряла. Най-добре ще да е ако можеш да пробваш с друга преди да я купиш. Отностно прегряването, колата не трябва да прегрява и без ел. перка.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че съм от Русе и не мога да си намеря точно такава използвана тук за да я изпробвам и може да се огледам за нова, но не знам какви пари вървят.

Започва да прегрява само когато съм с пуснат климатроник и съм спрял на светофар и имам чувството, че изключва компресора и има леко разклащане или не знам как да го нарека и след това започва да духа топлото. Когато не съм с пуснат климатик няма прегряване или и това не е нормално ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перката е двустепенна, обикновено изгаря едната степен....поне на фейслифта. След смяна на перка, климатика трябва да заработи по-добре.

Хубаво е и да се раздалечат двата радиатора и да се измият......с не много мощна водо/пароструйка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за горното. Иначе е възможно да прегрява с пуснат климатик без перката, все пак е доста товар компресора. А компресора се изключва защото предполагам, че като няма обдухваме и се покачва темп на фреона и самия компесор и това е като предпазна мярка.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята беше така миналата година. В града вдигаше в градусите и климатика не работеше добре и компресора постоянно вкл /изкл., а извън града всичко наред. Оказа се че не се пуска Ел. Перката, разглобих даже без да махам виското и смених 2те четки, към 10 лева беше комплекта. После всичко заспа :)

Редактирано от MilenF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...