Nekov Публикувано 25 Април 2018 Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 Здравейте колеги,преди 2 седмици рециклирах турбото,понеже губеше масло от там. След като взех колата ми направи впечатление че вече няма тази динамика както преди. Вече не гори масло и няма никакви пушеци,но и не върви. Усещам я "жива" някъде около 2000 об./мин. ,но пак нищо общо с преди. Сканирах я веднага с VCDS но грешки няма. Майстора също се почесва и няма идея от какво е,мисли да пренастройва актуатора (настройката в момента си е както беше преди ремонта),но не бих го оставил да прави каквото и да е на сляпо,затова пиша първо тук,ще се радвам да открием проблема. Другото странно е,че от турбото се чува някакво виене-до преди ремонта се чуваше като свистене по-скоро. Вчера направих опит за лог файл на 10 и 11 канал,на 4 предавка и пълна газ от 1500 до 4000 об./мин. (няколко ръна са поради трафика на магистралата по това време),ще го постна за да изкажете мнение. Доколкото разбирам аз,не успява да направи исканото налягане. Благодаря предварително за съдействието LOG-01-010-011-xxx.CSV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deox87 Публикувано 25 Април 2018 Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 И при мен е същото след, като ми чистиха турбината,но се отказах да ходя по майстори и да ги гледам как се чешат по главите и да ми казват че всичко и е ок. Ако откриеш проблема ще се радвам да споделиш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 25 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 Разбира се колега,нали затова сме тук дори и да не го разнищим тук,задължително ще споделя от какво е било. Нямам идея какво може да се прецака при положение че турбото става като ново. Другото което съм сменил по време на ремонта на турбото е: комплект съединител+маховик на Sachs,сменени всички филтри,нов дросел,ремонтирана скоростна кутия. Но не вярвам проблема да е заради някое от тези неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 26 Април 2018 Доклад Share Публикувано 26 Април 2018 (Редактирано) Колега,понеже гледам, че си от Варна,а от известно време съм хвърлил око на един голям сервиз за турбини при вас,та мисля да си пратя турбото при тях,но и ти може да ги видиш какво могат да установят като проблем при теб! Незнам ти къде си ходил,но за мен тези пичове си разбират от работата и имат техника! http://www.turbocompressor.bg/services.php Редактирано 26 Април 2018 от Audi2027 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 26 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2018 Здравей колега,бих го дал за проверка,но ако се стигне до извода че наистина проблема е в него. Според мен проблема е не в турбото,а нещо объркано при обратния монтаж.. Затова споделям този логфайл,който е по-запознат мисля че ще усети какво куца. Майстора ми смята че проблема е в актуатора,но искам и второ мнение преди да ми е разбутал настройката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 28 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2018 Последното което направих е адаптация на EGR и на турбото на 3 и 11 канал. На адаптацията на турбото актуатора се движи перфектно и стига Boost Pressure 1122 mbar. Изкарах колата на тест,но положението е без промяна. Почвам да се съмнявам в запушена изпускателна система и най-вече в катализатора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 28 Април 2018 Доклад Share Публикувано 28 Април 2018 Къде го рециклира? напълно възможно е проблема да е в актуатора,и половин врътка оказва влияние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 28 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2018 Не е променяна заводската настройка на актуатора колега. Сменени са само вътрешностите (сигмент,лагер/втулки или каквото се сменя...) понеже гореше масло. Има ли вариянт да трябва нова настройка при положение че перките не са сменяни? Огледах навсякъде да не издиша налягане,остава ми само мисълта за запушване след изпускателния колектор и затова турбото да не успява да се завърти свободно в ниските обороти за да почне и да надува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 28 Април 2018 Доклад Share Публикувано 28 Април 2018 (Редактирано) 20 hours ago, Nekov said: Последното което направих е адаптация на EGR и на турбото на 3 и 11 канал. На адаптацията на турбото актуатора се движи перфектно и стига Boost Pressure 1122 mbar. Изкарах колата на тест,но положението е без промяна. Почвам да се съмнявам в запушена изпускателна система и най-вече в катализатора... Бууста стандартно е между 1.3-1.4 бара. Редактирано 28 Април 2018 от TeRRaNoiD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 28 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2018 Като гледах на клипове в YouTube им даваше същите стойности по време на адаптацията,колата си вдига 1400 оборота през това време. Идеята ми е да сваля генерацията за един тест да видя дали колата ще се "отпуши",ако не се промени да ми отпаднат съмненията в нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 1 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Проблема не е в генерацията. Актуатора не е с променяна настройка и работи (видях го с очите си как се движи от край до край мазно и плавно). Някакви идеи колеги? Колата просто неможе да си направи исканото налягане. Едва от 2800 до 3500 об/мин си стига стойностите,преди и след тези обороти са по ниски. Теста го правя на 4-та предавка,от 1400 до 4000 об/мин със смачкан на 100% педал на газта. Преди ремонта на турбото колата вървеше прекрасно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 (Редактирано) На 4/28/2018 at 6:31, joro09 написа: Къде го рециклира? напълно възможно е проблема да е в актуатора,и половин врътка оказва влияние. +1 От там се настройва вървежа.Въпроса е ,че трябва да се направи много точно! Напротив точно твоя актуатор е с настройка просто ти незнаеш как да го направиш. А за тази цел , за да се направи най-добре се сваля турбото. Така на колата е почти невъзможно да се направи и то като хората !Актуатура ти се задейства ,чрез вакум.Този вакум мърда едно лостче, за да може да отваря и затваря геометрията в турбината.Това лостче има реглаж.Аз лично съм си го регулирал на Голф 4, когато имах. Проблема беше ,че така го насторих,че в последстве почна много често да ми излиза грешката прекалено голямо налягане . Другият въпрос е само турбото ли ти сменяха или ти дадоха цяло ново турбо с нов актуатор?Твоя старият актуатор ли си е ? Редактирано 9 Май 2018 от POPCORN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 13 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2018 Всичко си е старо,и турбото и актуатора. Беше свалено само да се подменят лагер и сигмент заради който гореше масло. При свалянето и монтирането актуатора не е пипан и настройката му си остана фабричната. В момента съм дал турбото да се провери на стенд и чакам отговор. Там ще се настрои актуатора наново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 13 Май 2018 Доклад Share Публикувано 13 Май 2018 (Редактирано) Точно. Взел си правилното решение. Ще видиш, че ще има промяна като го сложиш на колата ? Редактирано 14 Май 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deox87 Публикувано 17 Май 2018 Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 (Редактирано) Ето данните от моята турбина със същите проблеми, като на колегата Nekov. При мен, само е чистена и сложена на стенд Дали ще я нагазя от 2к или 2,5к оборота на колата са и нужни точно 3 секунди да зацепи. Гледана е за грешки по всякакъв възможен начин и нищо не показва. Ако някой разбира да изкаже мнение Редактирано 17 Май 2018 от deox87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Актуатора пипали ли са ти го и гледали са го ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deox87 Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Би трябвало, всичко е минато на пясакосъруйка част по част. И мен ме съмнява за актуатора, но е така да хвърля трицифрена сума само за свалянето не ми се дават.По тяхни думи, турбината е настроена заводски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 18 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Проблема е решен. Турбото са го настроили заводски и вече колата си върви перфектно. Тези дни ще взема и моята графика и ще я кача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване