Jump to content

Проблем след рециклирано турбо 2.0TDI BKD


Nekov

Recommended Posts

Здравейте колеги,преди 2 седмици рециклирах турбото,понеже губеше масло от там. След като взех колата ми направи впечатление че вече няма тази динамика както преди. Вече не гори масло и няма никакви пушеци,но и не върви. Усещам я "жива" някъде около 2000 об./мин. ,но пак нищо общо с преди. Сканирах я веднага с VCDS но грешки няма. Майстора също се почесва и няма идея от какво е,мисли да пренастройва актуатора (настройката в момента си е както беше преди ремонта),но не бих го оставил да прави каквото и да е на сляпо,затова пиша първо тук,ще се радвам да открием проблема. Другото странно е,че от турбото се чува някакво виене-до преди ремонта се чуваше като свистене по-скоро. Вчера направих опит за лог файл на 10 и 11 канал,на 4 предавка и пълна газ от 1500 до 4000 об./мин. (няколко ръна са поради трафика на магистралата по това време),ще го постна за да изкажете мнение. Доколкото разбирам аз,не успява да направи исканото налягане. Благодаря предварително за съдействието

LOG-01-010-011-xxx.CSV

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е същото след, като ми чистиха турбината,но  се отказах да ходя по майстори и да ги гледам как се чешат по главите и да ми казват че всичко и е ок. Ако откриеш проблема ще се радвам да споделиш! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се колега,нали затова сме тук :) дори и да не го разнищим тук,задължително ще споделя от какво е било. Нямам идея какво може да се прецака при положение че турбото става като ново. Другото което съм сменил по време на ремонта на турбото е: комплект съединител+маховик на Sachs,сменени всички филтри,нов дросел,ремонтирана скоростна кутия. Но не вярвам проблема да е заради някое от тези неща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,понеже гледам, че си от Варна,а от известно време съм хвърлил око на един голям сервиз за турбини при вас,та мисля да си пратя турбото при тях,но и ти може да ги видиш какво могат да установят като проблем при теб! Незнам ти къде си ходил,но за мен тези пичове си разбират от работата и имат техника!

http://www.turbocompressor.bg/services.php

Редактирано от Audi2027
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,бих го дал за проверка,но ако се стигне до извода че наистина проблема е в него. Според мен проблема е не в турбото,а нещо объркано при обратния монтаж.. Затова споделям този логфайл,който е по-запознат мисля че ще усети какво куца. Майстора ми смята че проблема е в актуатора,но искам и второ мнение преди да ми е разбутал настройката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последното което направих е адаптация на EGR и на турбото на 3 и 11 канал. На адаптацията на турбото актуатора се движи перфектно и стига Boost Pressure 1122 mbar. Изкарах колата на тест,но положението е без промяна. Почвам да се съмнявам в запушена изпускателна система и най-вече в катализатора... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е променяна заводската настройка на актуатора колега. Сменени са само вътрешностите (сигмент,лагер/втулки или каквото се сменя...) понеже гореше масло. Има ли вариянт да трябва нова настройка при положение че перките не са сменяни? Огледах навсякъде да не издиша налягане,остава ми само мисълта за запушване след изпускателния колектор и затова турбото да не успява да се завърти свободно в ниските обороти за да почне и да надува. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, Nekov said:

Последното което направих е адаптация на EGR и на турбото на 3 и 11 канал. На адаптацията на турбото актуатора се движи перфектно и стига Boost Pressure 1122 mbar. Изкарах колата на тест,но положението е без промяна. Почвам да се съмнявам в запушена изпускателна система и най-вече в катализатора... 

 

Бууста стандартно е между 1.3-1.4 бара.

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледах на клипове в YouTube им даваше същите стойности по време на адаптацията,колата си вдига 1400 оборота през това време. Идеята ми е да сваля генерацията за един тест да видя дали колата ще се "отпуши",ако не се промени да ми отпаднат съмненията в нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в генерацията. Актуатора не е с променяна настройка и работи (видях го с очите си как се движи от край до край мазно и плавно). Някакви идеи колеги? Колата просто неможе да си направи исканото налягане. Едва от 2800 до 3500 об/мин си стига стойностите,преди и след тези обороти са по ниски. Теста го правя на 4-та предавка,от 1400 до 4000 об/мин със смачкан на 100% педал на газта. Преди ремонта на турбото колата вървеше прекрасно..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4/28/2018 at 6:31, joro09 написа:

Къде го рециклира?

напълно възможно е проблема да е в актуатора,и половин врътка оказва влияние.

+1 От там се настройва вървежа.Въпроса е ,че трябва да се направи много точно! Напротив точно твоя актуатор е с настройка просто ти незнаеш как да го направиш. А за тази цел , за да се направи най-добре се сваля турбото. Така на колата е почти невъзможно да се направи и то като хората !Актуатура ти се задейства ,чрез вакум.Този вакум мърда едно лостче, за да може да отваря и затваря геометрията в турбината.Това лостче има реглаж.Аз лично съм си го регулирал на Голф 4, когато имах. Проблема беше ,че така го насторих,че в последстве почна много често да ми излиза грешката прекалено голямо налягане . Другият въпрос е само турбото ли ти сменяха или ти дадоха цяло ново турбо с нов актуатор?Твоя старият актуатор ли си е ?

Редактирано от POPCORN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко си е старо,и турбото и актуатора. Беше свалено само да се подменят лагер и сигмент заради който гореше масло. При свалянето и монтирането актуатора не е пипан и настройката му си остана фабричната. В момента съм дал турбото да се провери на стенд и чакам отговор. Там ще се настрои актуатора наново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно. Взел си правилното решение. Ще видиш, че ще има промяна като го сложиш на колата ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето данните от моята турбина със същите проблеми, като на колегата Nekov. При мен, само е чистена и сложена на стенд

 

Дали ще я нагазя от 2к или 2,5к оборота  на колата са и нужни точно 3 секунди да зацепи. Гледана е за грешки по всякакъв възможен начин и нищо не показва. 

 

2C4BC0E1-BB54-40A7-8AAC-226B0812A601.jpeg

 

Ако някой разбира да изкаже мнение

Редактирано от deox87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало, всичко е минато на пясакосъруйка част по част. И мен ме съмнява за актуатора, но е така да хвърля трицифрена сума само за свалянето не ми се дават.По тяхни думи, турбината е настроена заводски. 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен. Турбото са го настроили заводски и вече колата си върви перфектно. Тези дни ще взема и моята графика и ще я кача. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...