zZzZ Публикувано 19 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2018 Добър ден, откакто купихме колата (преди 1 година) има луфт при потегляне придружен с тупкане. Много наподобява луфта в кардана при старите мерцедеси ако някой е карал. Освен това при пълен ляв завой, понякога не винаги, се чува характерното чаткане като от разбито каре. Бонуса към цялото това нещо е, че колата криви дискове (вече 2 комплекта, като последните са ATE Power Disc с накладки ATE). Според майсторите всичко е наред и няма нищо за смяна, но колата си го има луфта някъде по силовото предаване и си криви дискове на поразия. Моля за съвети, защото не ми се дават грешни пари за части. Ако е разбито карето няма ли да чатка при всеки завой с навит до край волан ? Идеи как да установя от къде идва луфта при потегляне ? Имам съмнение, че единия проблем е свързан с другия... Колата е 1,8 AGN с FSIII апарати и 280мм дискове. Последният път като сменяха дисковете ми казаха, че ги криви заради тампоните на носачите, та и те са сменени с Lemforder. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 19 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2018 Тресенето при спиране не е от криви дискове, а идва от проблем с шенкела, който е характерен за коли с FSIII апарати и 280мм дискове. Лекува се със смяна на шенкели и апарати от 1.8Т и съответно 288мм дискове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zZzZ Публикувано 19 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2018 (Редактирано) На 2018-6-19 at 13:06, GTX3071R написа: Цитиране на предходно мнение! При това положение дали ще се съберът по-големите дискове и спирачни апарати? Джантите са 15ки мисля,че да от Голф 3 GTI. С тези джанти купихме колата. Редактирано 29 Юни 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 19 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2018 Нямам идея в джанти от голф 3 дали ще се съберат. В оригинални 15" джанти за модела няма проблем да се събере 288мм диск със съответния апарат (някои 1.8Т именно така си излизат от завода). Относно луфта ми идва на ум да се провери тампона, който се хваща за кутията и влиза в предния мост (магарето), ако не е проверен вече де... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 19 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2018 За кривите дискове,колегата те е насочил точно.За луфта при тръгване погледни тампоните на носача и по-специално задния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване