Emilian Публикувано 28 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 (Редактирано) Здравейте, Имам проблем със задната лява врата на А4 Б6 Авант. Вратата не се отваря нито отвън, нито отвътре. Стъклото също не се сваля/качва. Когато отключвам с копчето на ключа се чува някакъв звук, леко пукане, но не се отключва. Попаднах на тази тема, мъчих кората отвътре, но не можах да я открехна с цел да бръкна под нея. Бях попаднал и на някакъв немски форум ако не се лъжа, там пишеше да се опита отваряне едновременно отвътре и отвън -> никакъв ефект. Опитвал съм да отварям и докато натискам копчето за отключване, без успех. На практика съм на път да изрежа кората отвътре, за да стигна до механизма, но се надявах да има поне една идея по-елегантно решение, за това пиша тук. Та някой да се е сблъсквал с нещо такова? Редактирано 28 Юни 2018 от Emilian Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 28 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 Онзи ден на една А6 със същия проблем махнаха кората при затворена врата. Та може и на В6 да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 Колега ходи на ключар не се занимавай ако не си го правил защото освен, че ще нанесеш щети друго няма да свършиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emilian Публикувано 28 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 1 hour ago, герги said: Онзи ден на една А6 със същия проблем махнаха кората при затворена врата. Та може и на В6 да стане. Имаш ли повече информация как са я свалили или? 1 hour ago, Passi said: Колега ходи на ключар не се занимавай ако не си го правил защото освен, че ще нанесеш щети друго няма да свършиш. Не мисля, че ключар би се справил по-добре от мен, щом става въпрос за задна врата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 28 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 Не знам как,в сервиз е било,но са я свалили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad91 Публикувано 28 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 Може и да стане при затворена врата,но 100% ще изпочупиш щипките на кората.при отворена предна врата нямаш ли дотъп до снопа кабели на задната да ги размърдаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emilian Публикувано 28 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 (Редактирано) На 2018-6-28 at 17:12, Vlad91 написа: Цитиране на предходно мнение! Имам достъп, но съм опитвал, дори съм пръскал буксата с контактен спрей - ефект никакъв. Относно отварянето отвътре си мислех да поръчам една кора от Мегапартс и с мултишлайфа да изрежа оригиналната по крайщата, за да я сваля и премахна проблема, а после да я използвам за донор на тази от Мегапартс при необходимост. Редактирано 29 Юни 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad91 Публикувано 28 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 (Редактирано) На 2018-6-28 at 18:35, Emilian написа: Цитиране на предходно мнение! Сигурен ли си че ще изрежеш само кората а не и нещо друго Редактирано 29 Юни 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zheliazkov Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 Участвал съм в подобен филм, но с предна врата.. успях да сваля плата от кората и изрязох зад него. Но в крайна сметка не успях да я отворя така. Ходих на ключар. Четири часа стоя при тях, но без успех.. предложиха ми да изрежат вратата отвън и сда разбият ключалката (а не са просто някакви ключари). Накрая свалих гумата и поскалника, някак свалих и калника.. оттам вече отворих буксата, и забелязах корозията е нея. Едно от пинчетата даже липсваше - там беше и проблема. С малко груба сила свалих буксата от страна на колата и привързах кабелите - отвори се. След това от морга си взех буксите и си съединих кабелите. Кората я залепих и сложих плата, който бях издърпал внимателно.. за мен беше оптимален вариянт. Провери и преброй крачетата на двете букси. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване