Jump to content

Б6 задна лява врата не се отваря


Emilian

Recommended Posts

Здравейте,

Имам проблем със задната лява врата на А4 Б6 Авант. Вратата не се отваря нито отвън, нито отвътре. Стъклото също не се сваля/качва. Когато отключвам с копчето на ключа се чува някакъв звук, леко пукане, но не се отключва.

 

Попаднах на тази тема, мъчих кората отвътре, но не можах да я открехна с цел да бръкна под нея. Бях попаднал и на някакъв немски форум ако не се лъжа, там пишеше да се опита отваряне едновременно отвътре и отвън -> никакъв ефект. Опитвал съм да отварям и докато натискам копчето за отключване, без успех. 

 

На практика съм на път да изрежа кората отвътре, за да стигна до механизма, но се надявах да има поне една идея по-елегантно решение, за това пиша тук. Та някой да се е сблъсквал с нещо такова?

Редактирано от Emilian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, герги said:

Онзи ден на една А6 със същия проблем махнаха кората при затворена врата. Та може и на В6 да стане.

Имаш ли повече информация как са я свалили или?

 

1 hour ago, Passi said:

Колега ходи на ключар не се занимавай ако не си го правил защото освен, че ще нанесеш щети друго няма да свършиш.

Не мисля, че ключар би се справил по-добре от мен, щом става въпрос за задна врата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да стане при затворена врата,но 100% ще изпочупиш щипките на кората.при отворена предна врата нямаш ли дотъп до снопа кабели на задната да ги размърдаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 2018-6-28 at 17:12, Vlad91 написа:

Цитиране на предходно мнение!

 

Имам достъп, но съм опитвал, дори съм пръскал буксата с контактен спрей - ефект никакъв.

 

Относно отварянето отвътре си мислех да поръчам една кора от Мегапартс и с мултишлайфа да изрежа оригиналната по крайщата, за да я сваля и премахна проблема, а после да я използвам за донор на тази от Мегапартс при необходимост.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2018-6-28 at 18:35, Emilian написа:

Цитиране на предходно мнение!

Сигурен ли си че ще изрежеш само кората а не и нещо друго 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Участвал съм в подобен филм, но с предна врата.. успях да сваля плата от кората и изрязох зад него. Но в крайна сметка не успях да я отворя така. Ходих на ключар. Четири часа стоя при тях, но без успех.. предложиха ми да изрежат вратата отвън и сда разбият ключалката (а не са просто някакви ключари). Накрая свалих гумата и поскалника, някак свалих и калника.. оттам вече отворих буксата, и забелязах корозията е нея. Едно от пинчетата даже липсваше - там беше и проблема. С малко груба сила свалих буксата от страна на колата и привързах кабелите - отвори се. След това от морга си взех буксите и си съединих кабелите. Кората я залепих и сложих плата, който бях издърпал внимателно.. за мен беше оптимален вариянт. Провери и преброй крачетата на двете букси. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...