Jump to content

A4 б6, обороти, придърпване и температура


paranoika

Recommended Posts

Добър ден колеги, 

Да се допитам до вашите мнения относно а4 б6 2.0 fsi. 

При рязко подаване на гас и каране във високи обороти има едно придърпване/присецване отдавах го на това, че въздуховода от въздушния филтър до дросел клапата бе сцепен и засмуква повече въздух и за това да е, но го смених и продължава и също на празен ход се форсира фо 1900 за няколко секунди и пак ди връща нормалните обороти, и отделно 2-3 пъти в рамките на месец ми направи и въртел с температурата, както си е нормално на 90 и за секунда стрелката  се вдигне и ми отчита прегряване на борда и точно след няколко секунди се връща отново на 90 градуса.И също ми прави номера с осветлението(незнсм дали има общо или е отделен въртел) няма значение денем или нощем светкат се сами късите светлини и немога да ги изключа и когато врътна ключа на габарит си свети само габарита, но когсто угася двигателя вместо да си светвт само или да огсснат всичката осветителна уредба както на купето така и отвън премигат. Та станаха доста фактори та да се насоча към разгадаването и решението на проблема. 

Ако някои има идея ще съм благодарен, 

Благодаря и лек ден

Редактирано от paranoika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Явно никои не се е сблъсквал с този проблем.. :)

Иначе ми казаха да пробвам с температурен датчик на охладителната с-ма.Но идва другия въпрос точно кои е той 9-10 или 11 номер. Някои мнение.?

Screenshot_20180711-124622.jpg

Редактирано от paranoika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номер 9 е с 4-ри крачета доколкото си спомням, но ако имаш VCDS можеш да погледнеш какви стойности дава сутрин преди да запалиш (трябва да показва около външната температура) и после като загрее двигателя.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дъжаление нямам и няма как да замеря и вероятно ще пробвам на сляпо с подмяната на номер 9.

Иначе това ме подсеща, че през първите 20тина мин си работи и върви перфе и след това започват номерата, ако е от значение или някакъв признак това. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без VCDS е трудна работа диагностицирането и най-много да сменяш здрави части. Това поведение, което описваш може да е от недостиг на гориво примерно - пада налягането на бензиновата помпа, може някоя бобина/свещ като загрее да прекъсва, датчик на колянов или разпределителен вал, въпросния т-датчик и т.н., а може и от друго да е. Може да е проблем с ел. инсталацията на колата - хлабава/клеясала маса, хлабава връзка, проблем с акумулатора или алтернатора (презарежда).

 

Ако имаш възможност си купи кабел за диагностика (80-100лв) и си прочети грешките, тази инвестиция ще ти се изплати многократно ...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колега благодаря, ще видя или да си взема или да намеря къде да направя диагностиката преди да  се осланям на догатки. Интерестно ми е иначе  че на борда не ми отчита никакви грешки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да отчете на борда, вижда се само в контролера на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер колеги, 

Грешките, които ми отчита са:

P0011 - a camshaft position - timing over-advanced or system performance(bank1) 

P0301-cylinder 1 misfire detected

P1504-idle air control circuit malfunction

Предложения/предположения? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата грешка е може би заради не добро зацепване на разпределителния вал, втората грешка за 1-ви цилиндър може да е породена от дефектна свещ/бобина, третата за проблем с ел. инсталацията към въпросния клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като най-лесно и бърьо се насочих към свещите и имах подръка стсрия ми комплект-ефекта леко се подобри работата на двигстеля, но всички симпъоми си остават същите. Обмислям към кое да се надоса за следващо, дали кабели, дали лулите на свещите или бобината(за която ти казваш) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтрий грешките и виж дали пак ще се появи на 1-ви цилиндър мисфайър след смяната на свещите. Ако пак се появи размени бобините на 1-ви и 2-ри цилиндър, изтрий грешките и виж къде ще се появи мисфайър. Ако се премести и се появи на 2-ри цилиндър значи проблема е в бобината.

 

Обърни внимание на грешката със зацепването на вала защото може да има лоши последици за двигателя, не отлагай. Това може да стане само в сервиз обаче.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да със грешките пробвах и след това ги искара пак същите. Точно и аз за рсзмяната на бобините си мислех онзи ден и ще го провервя при първия свободен момент. 

 

Накратко ще земе да ми излезне по изгодно да я сменя направо, аз попринцип отпреди обмислям да я сменям, та може и да ми е време :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден, проблема не е в бобините, грешката ди остава на 1ви цилиндър. 

Дадоха ми вариант за един мадлен клапан, който дефектирсл или се задръствал и точно отговаря на грешката за коляновия вал. Вие какво мислите и може ли да ми кажете как точно се води този точно този клапан понежи ми казаха соленоиден клапан(което е доста общо казано, но неможаха фда се сетвт за точното наименование) и също къде на двигателя се намира. 

Благодаря

received_2236860646342090.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, имах подобен проблем с моята B6-ца същия двигател е 2.0 FSI с код на мотора AWA имаше прекъсване и то доста сериозно, което изчезна след смяна на дюза. Остават обаче нестабилните обороти и проблеми с  паленето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...