Jump to content

Проблем след ремонт на гнп при 2.5 тди АКЕ


Sa666o

Recommended Posts

Здравейте, имам проблем с вървенето след ремонт на механиката на гнп. Колата се ускорява мудно и реагира със закъснение на педала. Нямам излишни шумове, двигателят работи като часовник след ревизия на валове и кобилици и преди ремонта на помпата колата вървеше прилично. Центровката на помпата ми е late 2.0 ATDC на 102%, early 15 BTDC на около 10%. Помпата е с циклично поддаване на порция на празен ход 5.0 мг. ( първоначално беше 4.1мг. и го променихме за да видим ще се държи ли различно, но без резултат). Стойностите са измерени при загрял мотор на около 90 гр. Помпата даде фира след като ми сипаха лоша нафта-биодизел или нз какво- без мирис на нафта и без никакви смазочни свойства. От сервиза ми казаха, че от липсата на смазване в помпата нещо е задрало и се е смляло. Ремонтирали я и стендовали. След ремонта нямам шумове, нямам пушек дори при високи, нямам и тяга както при ниски така и при високи. Колата сякаш се мъчи. По диагностика турбото надува в норма. Дебитомера също е в стойности. Нямам записани грешки. Моля за помощ и съвет! Наглед всичко е ОК, но колата върви мудно като с дръпната ръчна. Моля за съвети!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че ремонта на помпата е половинчат. Трябва да е 16градуса при 26-28%. Задират клапана за дебита и авансатора, предполагам са ти сменили само клапана за дебит, а авансатора са пропуснали...щом ти дава само толкова аванс и то при почти докрай(10%) на на авансатора.

Все пак това са само предположения, карай я при тия дето са ти правили помпата за да видиш како и е правено. И дали има още един проблем....невидян и неоправен.

Също е възможно да е сменен само прословутия транзистор и то с неправилния транзистор(тънкия ремонт за 100-200-300лв...)без да е направено последващото обучение и без да е сменен клапана за дебита на помпата, и сега е скопена.

Все пак всичко са само предположения, щото не се знае кво и е правено на помпата.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че при basic settings на 04 канал при центровка на закъснение 2.0 ATDC при 102% при аванса ( early) трябва да дава повече от 15 BTDC при повече от 20%. Малкото проценти cold start valve какво означават? Интересното е че много се съмнявам в геометрията на турбото, защото има моменти в които колата върви гладко, предимно когато е студена. В близките дни ще я меря в движение, просто не мога да намеря тест на турбина, дебитомер и гориво за тоя мотор за да видя какви данни трябва да се търсят! Пропуснах да споделя, че при натискане на педала на място също бавно се качват оборотите и ако го натисна рязко до долу и веднага го отпусна не се вдигат повече от 2000. Трябва да го задържа за да качва обороти, лагва като евтин смартфон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предобрил съм процентите малко, 10-20% трябва да са , градусите 14-16. 

Тука си на минимум. Пусни искания канал(турбо,въздух, или гориво, или аванс)  и направи лог файл с вагком от 1000-4000оборота на пълна газ на 3та предавка. После оправяш файла за се чете и гледаш кво се случва реално с мотора. Казваш ,че турбина, дебитомер...са в норми...ми то остава помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравей колега, оказа се бедна смес. Настройваш си помпата на 3,5 мг. и слагаш здрав дебитомер! Съответно центровката трябва да ти е на горните стойности. Аз последно я направих на 1,2 ATDC. Колата тръгна и след месец я продадох :) . Сега правя друга :D Успех колега, ако имаш въпроси питай. Станах майстор покрай тоя мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Мерси колега..,то така става обикновенно с майсторлъка ?Моята в момента е на 7.8-8.0 мг.. ,аванса не го запомних...но симптомите са същите като твоите...и харчи малко повече също така,сваляха помпата наскоро ...ще им я карам да си я оправят..,как се регулират милиграмите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бедна смес се получава, странно, че харчи. Милиграмите колкото и откачено да звучи са обратно пропорционални на порцията гориво. Тоест колкото повече, толкова по-бедна е сместа. Коригират се лесно стига да ти е прецизна ръката и да имаш ваг ком. Има клипчета в YouTube на руски. Впрочем руснаците доста помагат с техният опит с различни популярни двигатели.

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...