zdravGo Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Здравейте колеги, сигурен съм, че всеки който кара комби Б4 се е сблъсквал с лесно чупещата се дръжка за отваряне на петата врата/капака на багажника/. Въпросът е дали някой е опитвал да направи механизма електрически? Дръжката да е всъщност бутон който да задвижва електрически механизъм за отваряне. Например като при ФВ Бора. Даже си мисля дали да не опитам с две такива брави. Ще съм благодарен ако някой сподели идеи. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsa025 Публикувано 31 Август 2018 Доклад Share Публикувано 31 Август 2018 Колега аз този трик го направих с 1 машинка за централно за 5 лева и няколко кабела. Електрическото отключване лесно идва играта с това че трябва нещо да ти изхвърли вратата леко нагоре в противен случай тя пак се заключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdravGo Публикувано 3 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 Здравей, ще обясниш ли по-подробно как си го направил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsa025 Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Ами колега не е изработено по най-върховния технологичен начин. Закупих си механизъм за централно от магазина за електроника смятам че го има във всеки 5-6 лева ако не се лъжа беше. Механизма е с 2 захранващи кабела и като обръщаш поляритета съответно или изхвърля напред или прибира назад. Аз го свързах така че да прибира назад и го закачих към лостовата система на заключалките със свинка опашка (не случайно казах че не изпълнено по най-върховния технологичен начин макар че свинската опашка си е голяма работа ) . Прекарах захранващ кабел през улеите къде си върви кабелния сноп като това беше най тегавата част от проекта. Свързах механизъмчето към блока за дистанционното ми централно заключване и така с бутон на дистанцонното отварям багажника. Ако реша мога да прекарам 1 бутон и отпред до централната конзола но тук идва друг момент. Багажника не е направен да се отваря по този начин и му трябва както казах в предния пост изхвърлящ механизъм защото ако не дръпнеш в него момент да отвориш вратата тя се заключва пак. При мен си направих добавка която не си длъжен да правиш тока на електрическия механизъм минава през крушките за задните светлини така като се отваря багажника те светват. Та сега големия проблем при мен е как да бъде изхвърлена вратата че да не се заключи обратно като изчезне сигнала към електрическия механизъм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdravGo Публикувано 6 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 Благодаря за отговора. Ще пробвам с машинка и ще помисля по въпроса с отхвърлянето на капака. Веднага щом ми остане малко време ще се заема и ще пиша какво се е получило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 6 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 Ако имаш възможност погледни как е реализирана системата при Ситроен Ц5 комби. Всъщност незнам дали всички Ц5 са така, но моя със сигурност е такъв Ключа от палатката е в амортисьорчетата на багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Отхвърлянето на капака съм го направил с пружини от предния капак, леко скъсени, завити в единия край за болт 8мм и монтирани на болтовете за реглаж на задния капак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване