games Публикувано 22 Август 2018 Доклад Share Публикувано 22 Август 2018 Здравейте, имам проблем с твърд волан и след множество процедури, той си е все същия.Колата е Сеат Леон 1М 1.9 TDI 110hp (ASV двигателя) 2004г.Публикувах го тук, защото доколкото знам А3 и Леон са идентични(ако нарушавам някое правило, моля да се изтрие темата ).След обикаляне по доста сервизи резултата беше -> сменена хидравлична рейка, сменена хидравлична помпа, сменено хидравлично масло, сменени тампони, шарнири, карета и т.н., но колата все още е с твърд волан.Предположихме че може да е от хидравличната помпа.Свалихме от работещ Леон, на който волана се въртеше с лекота.Сложихме я, но уви, резултата е същият - твърд волан.Искам да попитам някой сблъсквал ли се е с подобен проблем.Все си мисля, че може да има някой "забил" кормилен накрайник, който да затруднява това въртене, но не мога да бъда сигурен.Благодаря предварително :beer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dankarlo Публикувано 22 Август 2018 Доклад Share Публикувано 22 Август 2018 Като кажеш твърд, имаш предвид тежък ли?.. все едно няма хидравлика. Повечето симптоми са износена помпа, но виждам че си я сменил. Ако завъртиш до край волана, чува ли се промяна в звука? Отвори казанчето за течността и с въртене вижте дали не излиза въздух. Можеш да видиш тази тема: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coolice Публикувано 22 Август 2018 Доклад Share Публикувано 22 Август 2018 (Редактирано) Май софтуерно можеше да се регулира колко да е твърд (но това на 8P след 2003) Редактирано 22 Август 2018 от coolice Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване