Jump to content

coolice

Members
  • Мнения

    222
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    8P Ambition

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

1136 профилни разглеждания

coolice's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Значи някъде видях споменато че в на 4Ф (мисля) сервизната книжка пише че по щека се гледа след като двигателя работи две минути ... Аз нямам сервизна книжка да видя как е за нашите, ми е интересно кой метод се води верния ? Мерене на студено Мерене след 2 минути работа
  2. Вчера ходих до Порше Изток... Копчето е с поръчка, но имаха проблем във софтуера (трябвало да им излиза за всеки детайл каква е буксата и даже какъв е кабела като дебелина, но това не им работеше и не излизаха буксите ) Ще проверя другата седмица...
  3. тези не правеха ли внос от европа ? Ако да просто е от три различни доставчика О: Срещу всяка гума пише срока на доставка и склада, в който се намира.
  4. Тук имаше колеги който като не им работеха стъклата ресетваха с махане на клемата на акумулатора
  5. Аз не съм експерт но знам за потенциалния проблем с аларма пречеща на колата да заспи... Някой майстор да погледне, твоят не е ли ок със токове ? Ако не е няма ли си човек за това ?
  6. Сигурен ли си че нямаш аларма с разкачена / повередна сирена която се активира като заключиш колата и просто не пищи но си дърпа ток и и пречи да заспят модулита ?
  7. Човек ти сигурен ли си че караш икономично ? Не нормално ами икономично? Аз си мислех че карам сравнително ок (като карах нормално без борд компютър старата кола макс до максимален въртящ момент без по нагоре ) и като си вкарах новата кола в планината и като взех да катеря както си знам, моментния на фиса взе да показва някакви 12-17 (на бензин съм) .... Аз си мисля карам нормално а то съм бил с тежък крак Отделно че България не идеално равна и в дадена посока винаги имаш срено изкачване или спускане независимо от релефа Мен по 30 километрова отсечка в едната посока ми е 4.9 по Фис на обратно 6.8 спускам и качвам 300-400 метра надморска височина ама пътя изглежда равен уж (с няколко спускания и качвания де) (и спазвам ограниченията спадам до 50 и качвам до 90 със бързи ускорения на който фиса показва много че дебнат в този район)
  8. coolice

    Запитване за фарове

    Мисля че са но аз нямам сервизна книжка да видя а не съм ги отварял все още
  9. coolice

    Запитване за фарове

    Сега разгледах какви са цените unlimited еденичната бройка е на 14 лева в емаг на моментно им промо и излиза по изгодно и от кутииката с две Ще взема да си взема за дългите само трябва да помисля какво още да си купя за да добутам до безплатната доставка
  10. coolice

    Запитване за фарове

    Unlimited са малко по стар модел, има ги останали в Технополис - до касите ги слагат (крушките не се развалят като са си в кутииката) Актуални модели за Европа сега https://www.osram.com/am/ecat/Halogen headlight lamps-Cars-Automotive Lighting/com/en/GPS01_1056956/PP_EUROPE_Europe_eCat/ Мисля че новия модел laser 2018 който е плюс 150% пуснат за да да оправи резултатите на стария laser + 130%, свети като unlimited, както руснаците казаха, то е изтискване на максимума на крушката в някакъв допустим живот и след това е маркетинг на върха, ако си карал с едните пробвай другите след това.... Както също мисля че Night Breaker Silver е Sylvania SilverStrar леко редуцирана за да и удължат живота по-близо този на нормалните крушки (но не мога да го потвърдя или отрека това) Каквото и да вземеш от топ марките няма да сбъркаш още довечера ще видиш разлика
  11. coolice

    Запитване за фарове

    @maxell0120 Крушките с ксенон ефект имат най малко луксове даже са по зле от обикновенни и на мокро са отвратителни... келвините имат отношение само за цвета а не как свети (ще решиш че сме ти дали кофти съвет) http://bulbfacts.com/halogen-bulbs/chart/ (сайта е американски) Philips Racing Vision 2135 LUX White Vision 1690 LUX Diamond Vision 1017 LUX Standard 1797 LUX Нямат тест на най новите модели (този пройзводител Sylvania всъшност е марка на Осрам за САЩ) Silver star май е новия осрам който имал удължен живот тук тест от руснаци с луксовете на Phlilps и Оsram с премерени луксове които съвпадат с американските резултати Тук тест на нов стар модел Philips (почти е еднакво както казват руснаците двата топ производителите са докатали максимума от крушките си и после е маркетинг с плюс процентеит lux-овете който вади крушката са важните) Сравнение на по стар и на по нов Philips В тубата има един пич с рено правил е ревю на почти всички модели каот ги кара няколко километра на тъмно може и там да видиш как ти се струват Скрииншотите са при подреждане по яркос от американсия сайт на късите (bottom / top)
  12. Нали промивка на тези кутии се правела със сменяш маслото караш малко, пак сменя, и така се стигало до смяна на 80% процента от маслото вместо само 60% при еденократна смяна...
  13. Колага да огледай в кората какво става, аз преди много години (над 10 мисля) като имах 8L ми се скъса жилото и стъклото просто си пропадна Оправиха ми го в един сервиз хвален тогава по форумите, който правят само механизми за стъкла в София в Княжево от тази дето се води Борис III по едно стръмно надолу, но за Варна незнам къде да препоръчам...
  14. Колега на теб ти мирише а представи си какво е отзад, да не се чудиш защо коли които не са ти от класа почват да се зорят да те изпреварват, понякога дори и доста рисково... Гарантирам че точно така ще почнат да те третират по планински проходи и дефилета, освен ако наистина не си доста бърз там...
  15. Мен взеха да ми минават еретични мисли за Мишлен CrossClimate + (новата версия) и се чудя дали да си ги избия от главата http://www.tyrereviews.co.uk/Article/What-changed-with-the-new-Michelin-CrossClimate-Plus.htm
×
×
  • Create New...