-
Мнения
222 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
8P Ambition
Персонална информация
-
Пол
Мъж
Последни посетители
1136 профилни разглеждания
coolice's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Значи някъде видях споменато че в на 4Ф (мисля) сервизната книжка пише че по щека се гледа след като двигателя работи две минути ... Аз нямам сервизна книжка да видя как е за нашите, ми е интересно кой метод се води верния ? Мерене на студено Мерене след 2 минути работа
-
Вчера ходих до Порше Изток... Копчето е с поръчка, но имаха проблем във софтуера (трябвало да им излиза за всеки детайл каква е буксата и даже какъв е кабела като дебелина, но това не им работеше и не излизаха буксите ) Ще проверя другата седмица...
-
Тук имаше колеги който като не им работеха стъклата ресетваха с махане на клемата на акумулатора
-
Не спира да свети и премигва копчето за аварийни и изтощава акомулатора
coolice отговори в темата на Viktor_Velikov - тип B6/B7
Аз не съм експерт но знам за потенциалния проблем с аларма пречеща на колата да заспи... Някой майстор да погледне, твоят не е ли ок със токове ? Ако не е няма ли си човек за това ? -
Не спира да свети и премигва копчето за аварийни и изтощава акомулатора
coolice отговори в темата на Viktor_Velikov - тип B6/B7
Сигурен ли си че нямаш аларма с разкачена / повередна сирена която се активира като заключиш колата и просто не пищи но си дърпа ток и и пречи да заспят модулита ? -
Човек ти сигурен ли си че караш икономично ? Не нормално ами икономично? Аз си мислех че карам сравнително ок (като карах нормално без борд компютър старата кола макс до максимален въртящ момент без по нагоре ) и като си вкарах новата кола в планината и като взех да катеря както си знам, моментния на фиса взе да показва някакви 12-17 (на бензин съм) .... Аз си мисля карам нормално а то съм бил с тежък крак Отделно че България не идеално равна и в дадена посока винаги имаш срено изкачване или спускане независимо от релефа Мен по 30 километрова отсечка в едната посока ми е 4.9 по Фис на обратно 6.8 спускам и качвам 300-400 метра надморска височина ама пътя изглежда равен уж (с няколко спускания и качвания де) (и спазвам ограниченията спадам до 50 и качвам до 90 със бързи ускорения на който фиса показва много че дебнат в този район)
-
Мисля че са но аз нямам сервизна книжка да видя а не съм ги отварял все още
-
Сега разгледах какви са цените unlimited еденичната бройка е на 14 лева в емаг на моментно им промо и излиза по изгодно и от кутииката с две Ще взема да си взема за дългите само трябва да помисля какво още да си купя за да добутам до безплатната доставка
-
Unlimited са малко по стар модел, има ги останали в Технополис - до касите ги слагат (крушките не се развалят като са си в кутииката) Актуални модели за Европа сега https://www.osram.com/am/ecat/Halogen headlight lamps-Cars-Automotive Lighting/com/en/GPS01_1056956/PP_EUROPE_Europe_eCat/ Мисля че новия модел laser 2018 който е плюс 150% пуснат за да да оправи резултатите на стария laser + 130%, свети като unlimited, както руснаците казаха, то е изтискване на максимума на крушката в някакъв допустим живот и след това е маркетинг на върха, ако си карал с едните пробвай другите след това.... Както също мисля че Night Breaker Silver е Sylvania SilverStrar леко редуцирана за да и удължат живота по-близо този на нормалните крушки (но не мога да го потвърдя или отрека това) Каквото и да вземеш от топ марките няма да сбъркаш още довечера ще видиш разлика
-
@maxell0120 Крушките с ксенон ефект имат най малко луксове даже са по зле от обикновенни и на мокро са отвратителни... келвините имат отношение само за цвета а не как свети (ще решиш че сме ти дали кофти съвет) http://bulbfacts.com/halogen-bulbs/chart/ (сайта е американски) Philips Racing Vision 2135 LUX White Vision 1690 LUX Diamond Vision 1017 LUX Standard 1797 LUX Нямат тест на най новите модели (този пройзводител Sylvania всъшност е марка на Осрам за САЩ) Silver star май е новия осрам който имал удължен живот тук тест от руснаци с луксовете на Phlilps и Оsram с премерени луксове които съвпадат с американските резултати Тук тест на нов стар модел Philips (почти е еднакво както казват руснаците двата топ производителите са докатали максимума от крушките си и после е маркетинг с плюс процентеит lux-овете който вади крушката са важните) Сравнение на по стар и на по нов Philips В тубата има един пич с рено правил е ревю на почти всички модели каот ги кара няколко километра на тъмно може и там да видиш как ти се струват Скрииншотите са при подреждане по яркос от американсия сайт на късите (bottom / top)
-
Нали промивка на тези кутии се правела със сменяш маслото караш малко, пак сменя, и така се стигало до смяна на 80% процента от маслото вместо само 60% при еденократна смяна...
-
Колага да огледай в кората какво става, аз преди много години (над 10 мисля) като имах 8L ми се скъса жилото и стъклото просто си пропадна Оправиха ми го в един сервиз хвален тогава по форумите, който правят само механизми за стъкла в София в Княжево от тази дето се води Борис III по едно стръмно надолу, но за Варна незнам къде да препоръчам...
-
Колега на теб ти мирише а представи си какво е отзад, да не се чудиш защо коли които не са ти от класа почват да се зорят да те изпреварват, понякога дори и доста рисково... Гарантирам че точно така ще почнат да те третират по планински проходи и дефилета, освен ако наистина не си доста бърз там...
-
Относно зимните гуми
coolice отговори в темата на lubomir_932 - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Мен взеха да ми минават еретични мисли за Мишлен CrossClimate + (новата версия) и се чудя дали да си ги избия от главата http://www.tyrereviews.co.uk/Article/What-changed-with-the-new-Michelin-CrossClimate-Plus.htm