Jump to content

Q7 2012 не пали


Ceco 88

Recommended Posts

Здравейте имам следния проблем имам ауди Q7 2012 година колата отказва да завърти на стартер.

стартера беше ремонтиран нови кабели акумолатора е сменен със нов. 

При четене с комютър показва че има грешка при позицията  на скоростите(редача на скоростите при кутията) взех друг сложихме го и пак същото.

Когато се подаде ток доректно на шалтера колата пали .

Някой да се е сблъсквал със същите проблеми или да даде някаква идея какво може да е? 

 

Редактирано от Ceco 88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компът не пуска стартера, защото смята, че нещо не е наред.

 

На дисплея не ти ли изписва какво трябва да направиш, за да го пусне.

 

При мен като не съм натиснал съединителя не го пуска и пише на дисплея да го натисна. 

 

В твоя случай е друго явно, но има 2 варианта

1. нещо, което е в реда на нещата да се направи за да пусне стартер.

2. Някакъв проблем, който обаче си мисля, че ще го има като грешка като се провери с компютър. Търси грешка и в аксес-старт компа.

 

По принцип е възможно да е свързано с ключа.  Пробвай с другия ключ.

На мен като си направих друг ключ и с него не ми пускаше стартера понякога. Та сега го ползвам през 3-4 седмици да не го забравя.

Много странно се държи - разпознава ключа, всичко пуска, само стартер не ще. Грешки не записва.

 

Ако не намериш проблема - на предния модел релето за стартера е в кутията отляво под чистачките. Може да се прекара кабел в купето с бутон и да го натискаш за стартер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката не се трие след смяна на модула избирача на скоростите колата е автомат на таблото всичо е вярно отговаря ди на позицията от кутията относно ключовете вс е наред 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е явно причината.

Може да има повреден кабел - явно докато не си получи чаканата информация намя да пусне стартер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей за съжаление не пише нищо 

кода на грршката е p085000 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай да провериш скоростният лост. Звучи ми, сякаш колата не знае, че е на P или N (само тогава може да запали).

За тази грешка не откривам нищо, но за подобна с по-малко цифри (p0850) пише, че има грешка с енкодера на зададената скорост. 

ЦЪК -> Тук е показан подобен (по прост) енкодер -> Пин А е общ за всички скорости и останалите имат контакт при различните позиции с него. Колата би запалила само ако пин А е висящ и има късо между B и C... (това са само две позиции)

При твоето ауди това е цифровизирано, но ми звучи като колата да не знае дали е на N или P, а това е условие за завъртане на стартера... сега гледам, че си писал -> 

On 10/2/2018 at 10:58 PM, Ceco 88 said:

..... на таблото всичо е вярно отговаря ди на позицията от кутията относно ключовете вс е наред .....

но може би като по-отговорна задача е дублирано освен цифрово - все пак и аналогово (кабел (линия) за потвърждение, че ск. кутията не е зацепена) и при теб този сигнал липсва.

Разглоби си селектрора за скоростите модула с лоста и огледай буксата с кабели, която влиза в него. Щом си сменял модула него може да го изключиш :) Аз бих търсил в тази насока.

Едит: или другите краища на същият кабелен сноп....

Редактирано от HIFI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато си палеше случвало ли се е да дадеш на стартер без да си в нужното положение на скоростите и какво се случваше - на дисплея излизаше ли съобщение?

Според мен би трябвало.

 

Ако имаш познат с такава кола или някой от форума ако може да пробва да каже какво става на кола без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, plamen 73 said:

http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_10300.html#1

това ако можеш да ти помогне

да, това е полезно :) ако съм прав трябва да се види пин  "10 - PN signal for starter inhibit to engine control unit and to entry and start authorisation control unit" дали се променя и ако да - да го проследи до отсрещната страна... очевидно по CAN, "3 - Diagnosis K-wire" и  "15 - Position signal from gearbox control unit -J217" по сигналите са си ок :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.10.2018 г. at 20:51, mshbul написа:

Когато си палеше случвало ли се е да дадеш на стартер без да си в нужното положение на скоростите и какво се случваше - на дисплея излизаше ли съобщение?

Според мен би трябвало.

 

Ако имаш познат с такава кола или някой от форума ако може да пробва да каже какво става на кола без проблем.

Здравей пробвал съм го изписвало ми е че колата не е на паркинг или на директна и неми позвалява да запаля  

вече си мисля че е контактния ключ в понеделник ще правим проба със него ако не се получи отивам в ауди да я оправят 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом има грешка си мисля, че е от нея. И не е от нещата, които би написало на дисплея. 

 

Ако имаш друг ключ пробвай с него.

 

Може да пробваш едно нещо за ключа - на моята няколко пъти правеше точно така с новия ключ. И нямаше грешки, като гледах с вцдс даваше, че всичко е наред с ключа, включително и че палененто е разрешено.

На няколко човека, вкл. и ключари обяснявах това и не ми вярваха. Един израелец ми помогна с идея.

Какво ми  свърши работа - оставяш ключа в ключалката на контакт 10-15мин. без да даваш стартер. След това връщаш контакта и даваш пак и вече пробваш да палиш.

 Даже ми казваха и за 30мин.  При мен 5-10 стигнаха.

Обаче това би помогнало само в случай, че се е получил специфичния проблем с ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм с ключовете нищо не става просто нещо спира тока към стартера някой прекъснат кабел или букса или контактен ключ за съжаления избирача който го записва е сменен но и със него дава същата грешка. Проверих горния изборач има два микро ключа който също работят скоростите си излозат правилно на таблото и комуникация между двата редача има засекохме ги 

Грешки в скоростите не записва колата не влиза в авариен режим защото я карама пали доректно от шалтера живи данни всичко е наред 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към релето на стартера сигурно отиват 2 кабелчета от аксес-старт компа. Поне 2007 е така. Едва ли са го променили.

Ако беше проблема с тези кабели щеше да има грешка. Следи го. Знам, защото аз съм го прекъснал с алармата и записва грешка, но тя не влияе.

Вие в аксес старта гледали ли сте за грешки?

 

Като гледам няма да го намериш скоро. Пусни си кабел до релето и пали с копче.

 

 

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е добра идея, с вцдс на някой канал се виждаше.

 

не е с клеморед, а едно дето дава само инфо за положението на ключа, а компютрите пускат каквото е предвидено за всяко положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да е моторния.

Не пуска той стартера. Вярно, че си говорят двата. 

Единственият вариант  да е виновен мопторния е да дава инфо, че не е готов за палене.  При мен мисля, че аксес-старт компа не се вълнува какво мисли моторния по въпроса дали се пали. След 2010 може и да го пита дали да стартира и оня да го мързи и вика - днес не ми се работи.

 

Трябва ти човек, който е много наясно къде какво да погледне с компютър, за да разбере защо не пуска стартер. 

Обаче ако е някакъв бъг може и всичко да изглежда наред, но пак да не го пуска, както ставаше при мен.

 

Обаче моята е преди 2010 и сигурно има разлики. Не разбрах имаш ли си кабел. Ако да, влез по каналите на аксес старт и виж дали имаш текст кое поле какво е, че иначе е много трудно. Аз много търсих за моята. А гадовте ги сменят, за да ходиш само в официалния. Там си имат софтуер, който им дава инфо какво е полето. Обаче за сметка на това не разбират особено. Ако са им пратили от ауди каква е причината ще знаят. 

 

Сега като се замислих може и скоростния комп. да не дава да се пали. 

 

Слагай копче. Това може да ти скъси живота. Като се почне с тия компютри и драма.

 

Виж за всеки случай да не се е наводнило под чистачките. Не е валяло отдавна, ама може да си ходил на автомивка.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навежда ме мисълта че записва две грешки постоянно едната е решето за подгряване а то е Драво и втората е че не разпознава позицията на скоростите а редача е здравц

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, mshbul написа:

 

Моторния компютър записва две грешки релето за подгрева (което е здраво ) постояно седи.  Несе изтрива от там и втората грешка е въпроссния редач

ма скоростите той също несе изтрива а е сменен несе трие все едно е забил

на тези две грешки и дотам всичко друго си работи включва си скорости върви гладко вс е точно само скапания стартер мейска дасе завърти от ключалката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен какво имаш предвид - подгрева ти свети на таблото или има постоянно грешка в компютъра за релето за подгряване?

 

Освен в моторния комп в другите гледано ли е за грешки.

Писал съм, че стартера го пуска друг комп., поне на по-старите, но не вярвам да е различно след 2010.

Трябва да се види за грешки в аксес-старт и в скоростния.

 

Изобщо е най-добре да се сканират всички компютри и да се извадят на файл резултатите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...