Audic Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 (Редактирано) Здравейте колеги! Това ми е първият пост във форума и предварително се извинявам, ако съм сгрешил раздела. Обмислям покупката на "нов" автомобил като моделите пред коите съм се спрял са: A4 B8 и А5 8T Sportback. Задължително с ръчна кутия, дизел и с 2.7 / 3.0 обем на мотора. Не съм експерт по коли, нито мога да твърдя че съм запознат с марката, за това се обръщам към Вас Та въпросите ми са следните: 1. Как мога да различа S LINE / спортно окачването от обикновеното, + намирам и конкретни обяви за А4 с регулируемо окачване. Кое от трите предлага по-меката возия ? Дали би имало някаква разлика за усещане в купето, имайки впредвид че двата модела са базирани на една и съща платформа. 2. Цените за facelift моделите са осезаемо по - високи, oсвен по малкият пробег и козметичните промени имат ли други по-важни подобрения ? Следователно заслужава ли си да се инвестира в такава ? 3. За мен определно откъм визия А5 е пред А4, но освен това не знам дали има с какво да заслужи цената си ? Това са обявите на които съм се спрял за сега: Audi A4: https://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-2-7-tdi-dpf-s-line-navi-leder-dingolfing/269417559.html? https://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-3-0-tdi-dpf-quattro-navi-ahk-werdohl/271358242.html? https://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-3-0-tdi-dpf-quattro-ambition-bucharest/270011369.html? Audi A5: https://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-sportback-2-7-tdi-3xs-line-xenon-alcantara-erbach/268993890.html? https://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-3-0-tdi-dpf-s-line-sportpaket-1-hand-top-z-bietigheim-bissingen/270983782.html? https://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-sportback-2-7-tdi-leder-bang-olufson-xenon-düsseldorf/268172977.html? https://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-sportback-3-0-tdi-quattro-xenon-leder-b-o-schwabmünchen/265811355.html? Ще съм много благодарен ако ми дадете мнение и съвет за конкретните модели преди евентуална покупка. Редактирано 3 Декември 2018 от Audic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diaksi Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Аз бих ти дал съвет да се насочиш към бензин, вече сме 21-век, кой знае какво ще измислят скоро, за да разкарат дизела - той сега им е враг номер 1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Koлега гледам че обявите са ти пръснати из цяла Германия. Имай в предвид, че често се оказва да не успееш да купиш първата кола която отдеш да гледаш. 3 тата обява от 4ките я забрави- 1. Колата е с румънски номера 2. Няма тел. Номер, което е основният признак за измама! Дано намериш твоята кола. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audic Публикувано 3 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Мерси за отговорите колеги! Причината за която постнах румънската обява е че при тази А4-ка има бутони на таблото с индивидуалните настройки за окачването - comfort, dynamic, individual което е споменато и в описанието "Suspensie reglabila". Виждам че при доста от обявите липсва тази екстра, и искам да знам дали има някаква разлика с нея спрямо обикновено / спортно окачване. Дано някой по навътре с нещата да ме светне Относно бензин / дизел, нямам нищо против да е бензин, но чета из форумите че 2.0 тфси 211 к.с гори много масло, за това съм се насочил към дизела. При Тфси двигателят с 224 к.с разрешен ли е тоз проблем ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 В шасито B8 (А4 и А5) има възможност за регулируемо по твърдост окачване, т.е. височината / просвета на колата не се променя, а само твърдостта. Това е опция, за която се доплаща и за това я няма при всички автомобили . Абсолютно по същия начин седята нещата и при следващото поколоение Б9. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване