DobrevToni Публикувано 8 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2018 Здравейте колеги , има много изписано за парктроника , но точно такава тема не откривам. Имам проблем с преден десен вътрешен и заден десен вътрешен датчик. Задния още не съм го свалял , но днес се захванах с предния.Свалих пластмасата с номерата и издърпах датчика . Оказа се че явно има защипан кабел тъй като кабела не мърда . Размених датчика със съседния вътрешен който работи. Оказа се че като го вкарам в куплунга на неработещия и работещия не работи. За щастие нерботещия работи във съседния куплунг . То за щастие ли е за нещастие ли е, още не е ясно, тъй като явно има проблем с кабелите и ще трябва да се свали цялата броня. Въпросът ми е може ли само конкретния кабел да се смени или вървят на цяла верига? Или само буксата е прекъсната , може ли да се запояват ?ще ми е полезна всяка информация по въпроса. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 8 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2018 Запоява се, иначе за да смениш цялата инсталация ще видиш зор. Свали бронята и ще си проличи венага къде е проблема, може и букста да е корозирала. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 8 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2018 при положение че са само кабели извади я цялата и я прозвъни, разплети я и виж къде е проблема. букси се продават отделно както и пинове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DobrevToni Публикувано 8 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2018 Благодаря , може ли линкиве към буксите и евентуално да ми обясните как е свързват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано 8 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2018 https://megacar.bg/shteker-marka-febi-bilstein-code-37915.html Мисля,че това е буксата,но не съм на 100% сигурен.Нямам представа дали тази е с пиновете,така и не поръчах защото си взех датчика от морга заедно с буксата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DobrevToni Публикувано 9 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Много благодаря. Бих искал да задам още един въпрос , тъй като за пръв път карам Ауди и го имам буквално от 10 дни и 500 км. Колата е внесена от Швейцария и е на 220 хил. реални км. Съдя по това , че е водена по сервизна книжка до 2014 когато е била на 150 хил. Скоростите сменят много гладко има мнооого леко едва доловимо притрисане на 3та, но не мисля, че е проблем. Сутрин на студено пали и се чува веригата за 1/3 от секундата . Изчетох много от вашите мнения преди да я купя и те ми помогнаха много в подбора. Като цяло за сега съм много доволен . Сложих и инжекцион но ми се вижда прекалено висок разхода . Градско в София около 27 на 100 без да я газирам много . След още 500 км ще отида при газаджията да я донастрои и ще видим какво ще стане с разхода . Сега на въпроса . До колкото знам Ауди е с прословуто по здравина 4 по 4. При достигане до 80-90 км в час усещам вибрация в педала на газта . До сега съм карал бмв и при достигане на тази скорост усещах същата вибрация придружена с виене от дифа . Тук виене не се чува , но се усеща пак едва доловимо в педала. Не знам дали е нормално , или трябва да се сменят масла на раздатката и дифа или да го оставя така . Като цяло нямам идея дали са обслужвани тези системи и дали се обслужват . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване