Jump to content

b6 Cabrio 2.5 tdi/ 163 к.с. от мултитроник към ръчна?


disasterr

Recommended Posts

Здравейте,

 

Мултитроника на b6 2004 кабрио се предаде днес. Вмомента се ориентирам, кое би било най доброто дългосрочно решение. Не искам да я продавам. Доколкото знам (от два сервиза за автоматични скорости) този точно мултитроник не е читав по рождение. Освен това втора употреба, не знам на какъв ще попадна.

Мога ли да мина на ръчна? Какви модули трябва да сменям и тн? Всякаква информация би била полезна.

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, претрисаше от известно време при връщане на предавките. 

 

Вчера на снега и подадох повече газ, за да изляза от подземния гараж, защото беше заледено и автомата заби. Според мен е забил на позиция между R и P, защото лоста се мести и позицийте светят и се сменят на дисплея, но кутията не реагира. Единствено, при запалване прави леко придърпване напред или назад (според предавката) и това е. Обмислям ръчна, защото не съм чул една добра приказка за този мултитроник.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да хвърлиш цялата кутия, свали и провери контролния модул на Мултитроника. В повечето случаи проблема е от него, а когато спре изведнъж както при теб е почти сигурно че е от него. Лоста на скоростите е малко повече от най-обикновен джойстик, който говори електронно с контролния модул.

 

Най-често срещаните проблеми са скъсани жички от вибрациите. Те свързват платката на контролния модул с буксата. Виж това клипче:

 

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета колега!

 

Казаха ми за управлението на автомата, да. Къде се намира и по точно как се стига до него?Предполагам, че няма как да бръкна и да го сваля?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук е описано точно как се сменя контролния модул на Мултитроника: цък!

 

Има много фирми които се занимават с поправка на контролния модул. Сваляш го, изпращаш им го по пощата и ти го оправят.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега.

 

Разпитвам два дни и ако не е модул, ще минавам към ръчна. Около 1000 лв ще излезе с труд и нов съедител и темата кутия я приключвам. Говорих и с Коко Автоматика и с още 3 сервиза и едни момчета във Варна. Един не каза да я ремонтирам... хах.

 

И все пак ако реша да мина на ръчка какви части да търся от донора. Аз се сещам за: кутия, маховик, педали, лост с периферията, нов съединител. Пропускам ли нещо?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-подробната тема която съм намирал и пазя линка ако се наложи е тази: цък!

 

Отнася се за Б7, но при теб нещата са почти същите. И в този форум можеш да намериш няколко теми, но те са бедни на техническа информация и богати на припирни от типа:

 

Автомата ми

е много по-добър

от автомата ти

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, disasterr написа:

И все пак ако реша да мина на ръчка какви части да търся от донора. Аз се сещам за: кутия, маховик, педали, лост с периферията, нов съединител. Пропускам ли нещо?

Далеч съм от темата но си мисля че и полуоски ще трябват, спирачни цилиндри. И най-вече познания по ел. схемите и кодировките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,

 

Утре ще ти се обядя :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ще те помоля след като направиш процедурата да напишеш на кратко колко е струвала, кой майстор ти я е направил и с какви трудности си се сблъскал. Не сме малко с Мултитроници във форума и е добре да се знае какво да очакваме ако се наложи преминаване на ръчна от човек който лично е минал по този път.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
On 12/29/2018 at 0:13 AM, disasterr said:

Благодаря колега,

 

Утре ще ти се обядя :)

 

Какво стана с преминаването към ръчни скорости? Успешна ли беше процедурата и колко ти излезе?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...