МММ1

Members
  • Content Count

    4,264
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About МММ1

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Snail

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ей това е най-добре оборудвано от обявите у нас. И нови стелки има. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11648898136615891&slink=oee2k3 Поне ще вози добре, широчко е вътре, нормална шумоизолация. Неща които ги няма в А4 Б7.
  2. И това няма да помогне. Износен торсен е причината за т.н. "удар". Това става когато мине 200 000км. Звукът е до "болка" познат.
  3. Маслото от компресора беше сиво и по дросела се виждаха стружки. Ако не искаш да се унищожи новия компресор се сменят по горе описаните компоненти. Вариант е ако намери автомобил в който предишния собственик е "вкарал" пари и е направил някои от "големите" и скъпи ремонти. Иначе нов внос или в неясно състояние с V образен мотор е финансово самоубийство.
  4. Сметката е лесна ... Компресор Denso, радиатор(кондензатор), дросел, изсушител (дехидратор), датчик за високо налягане(оригинал), ремонт на маркуча за високо налягане - по спомен 120лв. (заварка, нова гумена част, кербовка), над 100лв. оригинални гумени уплътнения, нов ремък, промивка, вакумиране, зареждане на цялото количество фреон. Това е минимума неща за смяна при слагане на нов компресор. Исках и изпарителя да сменя но се стреснах от обема работа.
  5. От А4 до А8. От 4 до 8цил. Труден избор. Избягвай нещо повече от 4 цил. ако нямаш стабилни доходи. А4 В7 е клаустрофобично тясно. В8 е малко по добре но доста ниско и останах с лоши впечатления като цяло. 4F с 4 цил. аз лично не съм виждал и карал.
  6. С този бюджет, каквото намериш "живо". Това е стандартния и правилен отговор. Не забравяй че купуването е лесно. После е скъпо. Сега възстановявам едно 4F след блокирал компресор на климатика. Как да купиш нещо втора употреба на толкова стар автомобил. Май 2000лв. ги подминах.
  7. Мнения за марката NRF https://www.nrf.eu/ Конкретно за радиатор климатик (кондензатор). Denso трудно се намира в наличност.
  8. Теми за слагане на неоригинален има много. И аз съм слагал навремето. Не изкарват много. Като определящ фактор е времето а не толкова пробега. Може би се разлагат уплътненията в него. Още тогава се чудех дали този Camshaft Chain Tensioner, който се предлага след толкова години за оригинален е такъв. Бих се обзаложил, че е китайско произведение и едва ли има разлика с евтините аналози. Четейки различни форуми тогава мислех да сложа обикновен (без ел. клапан) но никой който питах не се нае да коригира софтуера.
  9. 100лв. за труд е фантастика. А семеринг, може и два, може и палец, вилка, пружина.
  10. Пак има неясноти кой го произвежда това масло. Също като RAVENOL ... https://partnumber710.com/wp-content/uploads/2021/11/6.-TDS-Partnumber-710-Europe-EP-5W-40.pdf LIG Protec Germany LTD ???
  11. Служебният Форд Транзит на 1100 000км. както го карах и "тряс" . Оказа се счупен колянов вал. Като цяло 3000лв. е някакъв минимум, ако се вземе гол двигател и се ползва периферията от твоя. Но може да се окаже и да сменяш и само цил. глава.
  12. Този клапан се продава в комплект с гуменото съединение и е на много неприятна цена.
  13. А колко е разхода на масло от смяна до смяна? Аз съм виждал такава ситуация, която става особено видна след премахване на катализатора. Но общия разход на масло е минимален и човека си я кара.
  14. Интересна таблица по въпроса ... https://www.ixbt.com/news/2021/10/12/iphone-13-pro-max-android.html