МММ1

Members
  • Content Count

    4,309
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About МММ1

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Snail

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Основните причини за скърцането при този тип окачване са три: - шарнира на носача на който е хванат амортисьора https://www.autogarage.bg/nosach-naza-audi-a4-b7-avant-8ed-18-t-quattro-18406-product2281501-prmarkalemförder.html От 1.40мин. на този клип https://www.youtube.com/watch?v=6j4pm78hL5c - тампона на долния крив носач https://www.autogarage.bg/nosach-naza-audi-a4-b7-avant-8ed-18-t-quattro-18406-product2985601-prmarkalemförder.html Това е най честата причина при слагане на евтини носачи. Тампоните им заминават скоропостижно. - кормилни накрайници - тези с демфер - но само при въртене на волана. Вътрешни също. Възможни са и други причини. Не е нещо неоткриваемо при диагностика.
  2. При напречните двигатели"шестограми" няма.
  3. 1.9 TDI 116 кс е с малкия и гаден съединител. Като цяло да вземеш PD е някаква лудост. Времето им отмина, ремонта на самия елемент също. Аз като минимум бих гледал А3 8P след 2008г.(facelift). 2.0TDI.
  4. https://www.youtube.com/watch?v=Fyh6kefkShA 2,0 turbo, CHHB - 11 468 км., 260 моточаса По горния клип ще се окаже аналог на Mobil 1 FS 5W40. С доста остатъчен ресурс при този пробег и двигател.
  5. Продължаваш да пишеш глупости. Дори не разбрал какво се коментира в горните постове. Пълна некомпетентност по техническите теми. Жалко за хората, които четат писанията Ви.
  6. ""CVT" Предлагам да пишеш само за Multitronic кутийката, която притежаваш. Това горното масло не става. В него липсва добавката Sturaco. Коментирано е многократно из чуждите форуми. Като дори не е ясно какъв процент от добавката (ако се купи отделно) трябва да се добави към маслото. Спорен е и въпроса тази добавка е нужна само за първоначалното сработване на Torsen-а или трябва да я има постоянно. "Второто" засега е преобладаващо.
  7. Просто пишеш колкото да трупаш мнения. Ето примерно Liqui Moly ( иначе показано в тунинг магазин) За 02Х 6/1 няма https://www.liqui-moly.com/en/service/oil-guide.html#oww:/api/v2/oww/101/BGR/ENG/1/d9fe4c31099efeab/ec7aeb1bb49d0063/4a9efde1f9a2aafd7351a4ae0ce6a5f1/ No matching products found There is no suitable product for this unit. Please contact our technical support via the contact form below. Thank you!
  8. Изкарай ми алтернатива от сайт на производител на масла. Не от тунинг магазин.
  9. Това е единственото масло, което няма алтернатива (поне според сайтовете на всички производители). Иначе вероятно би станало всяко масло с искания вискозитет. Но си е кекава кутията. Особено синхронизаторите на 2ра предавка и бързото износване на самия торсен.
  10. Няма производител на масло, който да предлага алтернатива на оригиналното. Аз съм сменял масло на такава кутия (оригиналното от завода) на под 200 000км. и беше почти черно. Това е за тези които мислят, че маслото не се сменя. Би било интересно да споделиш какъв цвят масло ще източиш от кутията.
  11. Ясна е работата. Но такъв корпус на кутия не съм виждал. Може би защото не съм попадал на Б6 1.9 tdi 6 скорости куатро. 😎 Скъпичко е оригиналното масло за тази кутия и все по скъпо става.
  12. Не виждам нищо познато. Каква е конфигурацията на автомобила? Или е събиран във Враца ...
  13. Ако е с АСК там е сложно. Пробката е само една. Източваш със шприц. Допълваш караш и после пак същата процедура. Да се обнови колкото е възможно. Цялостна смяна е възможна само след сваляне.
  14. Да не можеш да намериш нещо в нета е смешно .. https://www.drive2.ru/l/585225235440081420