
МММ1
Members-
Content Count
4,291 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
About МММ1
-
Rank
User
Друго
-
Kaра
Snail
Персонална информация
-
Gender
Мъж
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Valeo-то има един виещ звук докато възстанови капацитета на акумолатора. Да се слага пак такова е глупаво. Пълно реновиране на 06B903016AB (колектор, лагери, реле регулатор) е 130лв.
-
Valeo-то не се прави просто се изхвърля. Ако твоето е с номер 06D903016A се заменя от 06B903016AB, което е BOSCH 140А.
-
HEPU се споменава някак по инерция. Не са много качествени според мен. Поне тези които се предлагат на нашия пазар. SKF ще изкара повече и досега не съм чул за проблем с тях. Ремък с ролки GATES. DAYCO е добре да се избягва. CONTINENTAL не мисля че предлагат нещо повече от първите и са доста по скъпи.
-
Когато ти омръзне да носиш туба с масло в багажника и слагаш "нов" двигател.
-
Мнения за масло Репсол
МММ1 replied to Milanski's topic in Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Аз съм карал две смени с Repsol Elite Evolution 5W40. Нормално евтино масло. Направи ми впечатление че по бързо почернява в сравнение с Ravenol Turbo VST. При Repsol поне е сигурно че няма да попаднеш на менте вземайки го от ТЕХ-КО. Такава туба, която е на снимката аз не съм виждал. Може да е нещо ново. -
Прегряването е най-сериозния проблем при съвременните двигатели. Особено тези с алуминиеви блокове от типа Open Deck.
-
Дано не звучи пак като сарказъм но все пак да е полезно ... Едно от най важните неща е датата на производство на акумулатора. Доста сложно и различно е разчитането на кодовете при различните марки. Тези "промоцийки", които чакаш най-често има защо да са такива. "Марково"-"старичко"- "промоция" не е препоръчителен вариант. Имам такива наблюдения при популярните търфовци от maхcar.bg. Даже съм виждал външни намеси в щампите на корпуса.
- 46 replies
-
- ампераж
- акумулатор
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Допуските за неравности по цил. блок не са малки. Това "на вълни" звучи някак страшно.
-
Всичко може да се обърка. Примерно "евтин" или отдавна некалибриран динамометричен ключ и т.н. И пак стигаме до думата "майстор". Плащаш сериозна сума и проблема пак същия. Не съм чувал са спукан блок, шлайфане, фрезоване на PD двигател.
-
Блоковете са здрави и няма проблем с тях. Освен ако няма сериозно прегряване но първо го отнася ЦГ. Да сложиш нова глава и пак същия проблем е до "майстор".
-
И за кабелите ще трябва да чака за "промоцийка" ... За акумулатори препоръчвам тези https://eas-bg.com/abouteas.html Досега не съм чул за проблем с тази марка. Моят е на 4г. и съм доволен. И най-важното за автора на темата - евтини са.
- 46 replies
-
- ампераж
- акумулатор
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Да извадиш цилиндровия блок ... Без проверка на място е малоумно. Има си изпитани начини. Също така трябва да се направи разлика между шлайфане и фрезоване.
-
Излишна е тази конверсия. Слагай NGK за твоя двигател.
-
https://mobilebulgaria.com/news/tova-shte-sa-tsenite-na-seriyata-iphone-14-v-balgariya-a1-yettel-vivacom От 3000лв. с аксесоарите вече е нормално да си част от "елита".