МММ1

Members
  • Content Count

    4,291
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About МММ1

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Snail

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Valeo-то има един виещ звук докато възстанови капацитета на акумолатора. Да се слага пак такова е глупаво. Пълно реновиране на 06B903016AB (колектор, лагери, реле регулатор) е 130лв.
  2. Valeo-то не се прави просто се изхвърля. Ако твоето е с номер 06D903016A се заменя от 06B903016AB, което е BOSCH 140А.
  3. HEPU се споменава някак по инерция. Не са много качествени според мен. Поне тези които се предлагат на нашия пазар. SKF ще изкара повече и досега не съм чул за проблем с тях. Ремък с ролки GATES. DAYCO е добре да се избягва. CONTINENTAL не мисля че предлагат нещо повече от първите и са доста по скъпи.
  4. Когато ти омръзне да носиш туба с масло в багажника и слагаш "нов" двигател.
  5. Аз съм карал две смени с Repsol Elite Evolution 5W40. Нормално евтино масло. Направи ми впечатление че по бързо почернява в сравнение с Ravenol Turbo VST. При Repsol поне е сигурно че няма да попаднеш на менте вземайки го от ТЕХ-КО. Такава туба, която е на снимката аз не съм виждал. Може да е нещо ново.
  6. Прегряването е най-сериозния проблем при съвременните двигатели. Особено тези с алуминиеви блокове от типа Open Deck.
  7. Дано не звучи пак като сарказъм но все пак да е полезно ... Едно от най важните неща е датата на производство на акумулатора. Доста сложно и различно е разчитането на кодовете при различните марки. Тези "промоцийки", които чакаш най-често има защо да са такива. "Марково"-"старичко"- "промоция" не е препоръчителен вариант. Имам такива наблюдения при популярните търфовци от maхcar.bg. Даже съм виждал външни намеси в щампите на корпуса.
  8. Допуските за неравности по цил. блок не са малки. Това "на вълни" звучи някак страшно.
  9. Всичко може да се обърка. Примерно "евтин" или отдавна некалибриран динамометричен ключ и т.н. И пак стигаме до думата "майстор". Плащаш сериозна сума и проблема пак същия. Не съм чувал са спукан блок, шлайфане, фрезоване на PD двигател.
  10. Блоковете са здрави и няма проблем с тях. Освен ако няма сериозно прегряване но първо го отнася ЦГ. Да сложиш нова глава и пак същия проблем е до "майстор".
  11. И за кабелите ще трябва да чака за "промоцийка" ... За акумулатори препоръчвам тези https://eas-bg.com/abouteas.html Досега не съм чул за проблем с тази марка. Моят е на 4г. и съм доволен. И най-важното за автора на темата - евтини са.
  12. Да извадиш цилиндровия блок ... Без проверка на място е малоумно. Има си изпитани начини. Също така трябва да се направи разлика между шлайфане и фрезоване.
  13. Излишна е тази конверсия. Слагай NGK за твоя двигател.
  14. https://mobilebulgaria.com/news/tova-shte-sa-tsenite-na-seriyata-iphone-14-v-balgariya-a1-yettel-vivacom От 3000лв. с аксесоарите вече е нормално да си част от "елита".