Jump to content

МММ1

Members
  • Мнения

    4323
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Snail

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

МММ1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. МММ1

    2.0Т FSI проблем с масло

    Всяко отваряне на двигател води след себе си до големи разходи. А на толкова "възрастен" и до бракуване на колата. Лесна проверка какво се случа е ... Разрязване на отработения маслен филтър. Тук е със сменяем филтриращ елемент и е още по лесно. Ако има метални частици, които не ги хваща магнит. Значи "яде" леглата на разпр. валове. Там първо тръгва проблема при ниско маслено налягане. Караш колкото изкара.
  2. МММ1

    2.0Т FSI проблем с масло

    Как ще премериш маслените дюзи, които охлаждат отдолу челата на буталата? Проверка да .. Но измерване. А те са една от главните причини за спадане на масленото налягане. Не пипай нищо. Масленото налягане е добро за 20г. двигател. С лоша слава точно по този показател. Ravenol VST 5W40 е най-бавно "почерняващото" масло на засилен 1.8Т, което съм виждал. Това за мен е основателен фактор да го препоръчам.
  3. МММ1

    2.0Т FSI проблем с масло

    Пълно е с теми ... https://www.drive2.ru/l/669616051406787577/ https://www.drive2.ru/l/673359338743561782/ Обикновено се махат 2 навивки от пружината. При твоите показатели не пипай нищо. И продължавай да го караш със същото масло.
  4. МММ1

    2.0Т FSI проблем с масло

    На 4000 об. трябва да е мин 4.5бара на този двигател. на 2000об. мин. 2.7бара. Ако е надолу филма е голям. Ако се слага помпа от 2.0ТДИ трябва се се ограничи нялягането на помпата, че вдига 12бар. На 1.8Т вдига пак в тези граници. А на коментирания двигател масленото налягане трябва да е до 7.5бар. Скъсява се пружината на редукционния клапан.
  5. На толкова стари автомобили ... Оригиналните части вече не са "оригинални". Качеството е много различно от преди. Сред толкова знайни и незнайни марки, повечето чисти боклуци ... FEBI BILSTEIN донякъде е алтернатива за не много километри.
  6. Типична ситуация. Сменяш ... Аз от 4 втора употреба случих само на един работещ. Няма начин чрез измерване на свален датчик да определиш кой е здрав.
  7. Аз не знам защо пак се хвърляш на Б7. С 3.0TDI разходите са големи. Гори си стабилно и аз не познавам човек който да не е сменил вериги. Цената е между 4 и 5 хил. лв. Дюзи, предното окачване се амортизира доста по бързо от тези с малките мотори и т.н. Пиша това че да погледнеш А6. Почти идентична поддръжка. Но предлага несравним комфорт в сравнение с А4.
  8. Ремап ще се наложи. Особено след като ще караш на газ. Забравих вече какви бяха минималните изисквания за милисекунди на бензиновите дюзи.
  9. Тунинг на толкова стар автомобил .. Определено е време за смяна на колата. Ако стоковата турбинка вече е за ремонт , прави я хибрид с перчица от 073 и задължително нова гореща част. Дюзи по големи от 317 са излишни. Много евтини и лесно се намират. Много приятно се чува перката от 073 и дори само за това си струва. Всичко нагоре в наливането на пари е безсмислено.
  10. Демек ... Най-кекавата за моделите б6/б7. Синхронизаторът за втора скорост си е заминал преди 150 000 км. пробег. Луфтове в торсена и те на около този пробег. Стоковият съединител си държи каквито и извращения да правиш с малката турбинка. Но със стартове от място се предава веднага. То няма и начин. Кое би превъртяло първо ... 4 гуми или малко съединителче 228мм.
  11. Второто трябва по принцип да е след първото. Много зависи с какви компоненти е ГИ. Колко искаш да върви ввтомобил с 1.8л двигател и постоянна система 4х4. Не ти ли харесва продаваш. Всякакви "чипове" и интервенции свалят цената.
  12. МММ1

    Ревизия ма моторя

    Разбира се ... Не забравяй да махнеш и ш.бания 100 градусов електрически термостат от който идват всички проблеми с тези двигател. Слагай механичен от 2.0ТФСИ.
  13. Никога не съм доливал масло на 1.8Т BFB. Докато го имах може би 4 или 5 смени на масло на 10 000км. Още в началото използвах engine flush и още помня, че изтече нещо с консистенция на нефт. После и някакво масло ползвах за промивка. По двигателя съм сменял цялата картерна вентилация, оптегач с верижка, по големи дюзи и ТК. Мой приятел има същото и пак никакво доливане на масло.
  14. Основните причини за скърцането при този тип окачване са три: - шарнира на носача на който е хванат амортисьора https://www.autogarage.bg/nosach-naza-audi-a4-b7-avant-8ed-18-t-quattro-18406-product2281501-prmarkalemförder.html От 1.40мин. на този клип https://www.youtube.com/watch?v=6j4pm78hL5c - тампона на долния крив носач https://www.autogarage.bg/nosach-naza-audi-a4-b7-avant-8ed-18-t-quattro-18406-product2985601-prmarkalemförder.html Това е най честата причина при слагане на евтини носачи. Тампоните им заминават скоропостижно. - кормилни накрайници - тези с демфер - но само при въртене на волана. Вътрешни също. Възможни са и други причини. Не е нещо неоткриваемо при диагностика.
×
×
  • Create New...