
МММ1
Members-
Мнения
4323 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Snail
Персонална информация
-
Пол
Мъж
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
МММ1's Achievements

Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Всяко отваряне на двигател води след себе си до големи разходи. А на толкова "възрастен" и до бракуване на колата. Лесна проверка какво се случа е ... Разрязване на отработения маслен филтър. Тук е със сменяем филтриращ елемент и е още по лесно. Ако има метални частици, които не ги хваща магнит. Значи "яде" леглата на разпр. валове. Там първо тръгва проблема при ниско маслено налягане. Караш колкото изкара.
-
Как ще премериш маслените дюзи, които охлаждат отдолу челата на буталата? Проверка да .. Но измерване. А те са една от главните причини за спадане на масленото налягане. Не пипай нищо. Масленото налягане е добро за 20г. двигател. С лоша слава точно по този показател. Ravenol VST 5W40 е най-бавно "почерняващото" масло на засилен 1.8Т, което съм виждал. Това за мен е основателен фактор да го препоръчам.
-
Пълно е с теми ... https://www.drive2.ru/l/669616051406787577/ https://www.drive2.ru/l/673359338743561782/ Обикновено се махат 2 навивки от пружината. При твоите показатели не пипай нищо. И продължавай да го караш със същото масло.
-
На 4000 об. трябва да е мин 4.5бара на този двигател. на 2000об. мин. 2.7бара. Ако е надолу филма е голям. Ако се слага помпа от 2.0ТДИ трябва се се ограничи нялягането на помпата, че вдига 12бар. На 1.8Т вдига пак в тези граници. А на коментирания двигател масленото налягане трябва да е до 7.5бар. Скъсява се пружината на редукционния клапан.
-
На толкова стари автомобили ... Оригиналните части вече не са "оригинални". Качеството е много различно от преди. Сред толкова знайни и незнайни марки, повечето чисти боклуци ... FEBI BILSTEIN донякъде е алтернатива за не много километри.
- 7 отговора
-
Типична ситуация. Сменяш ... Аз от 4 втора употреба случих само на един работещ. Няма начин чрез измерване на свален датчик да определиш кой е здрав.
-
Аз не знам защо пак се хвърляш на Б7. С 3.0TDI разходите са големи. Гори си стабилно и аз не познавам човек който да не е сменил вериги. Цената е между 4 и 5 хил. лв. Дюзи, предното окачване се амортизира доста по бързо от тези с малките мотори и т.н. Пиша това че да погледнеш А6. Почти идентична поддръжка. Но предлага несравним комфорт в сравнение с А4.
-
Ремап ще се наложи. Особено след като ще караш на газ. Забравих вече какви бяха минималните изисквания за милисекунди на бензиновите дюзи.
-
Тунинг на толкова стар автомобил .. Определено е време за смяна на колата. Ако стоковата турбинка вече е за ремонт , прави я хибрид с перчица от 073 и задължително нова гореща част. Дюзи по големи от 317 са излишни. Много евтини и лесно се намират. Много приятно се чува перката от 073 и дори само за това си струва. Всичко нагоре в наливането на пари е безсмислено.
-
Демек ... Най-кекавата за моделите б6/б7. Синхронизаторът за втора скорост си е заминал преди 150 000 км. пробег. Луфтове в торсена и те на около този пробег. Стоковият съединител си държи каквито и извращения да правиш с малката турбинка. Но със стартове от място се предава веднага. То няма и начин. Кое би превъртяло първо ... 4 гуми или малко съединителче 228мм.
-
Второто трябва по принцип да е след първото. Много зависи с какви компоненти е ГИ. Колко искаш да върви ввтомобил с 1.8л двигател и постоянна система 4х4. Не ти ли харесва продаваш. Всякакви "чипове" и интервенции свалят цената.
-
Разбира се ... Не забравяй да махнеш и ш.бания 100 градусов електрически термостат от който идват всички проблеми с тези двигател. Слагай механичен от 2.0ТФСИ.
-
Никога не съм доливал масло на 1.8Т BFB. Докато го имах може би 4 или 5 смени на масло на 10 000км. Още в началото използвах engine flush и още помня, че изтече нещо с консистенция на нефт. После и някакво масло ползвах за промивка. По двигателя съм сменял цялата картерна вентилация, оптегач с верижка, по големи дюзи и ТК. Мой приятел има същото и пак никакво доливане на масло.
-
Основните причини за скърцането при този тип окачване са три: - шарнира на носача на който е хванат амортисьора https://www.autogarage.bg/nosach-naza-audi-a4-b7-avant-8ed-18-t-quattro-18406-product2281501-prmarkalemförder.html От 1.40мин. на този клип https://www.youtube.com/watch?v=6j4pm78hL5c - тампона на долния крив носач https://www.autogarage.bg/nosach-naza-audi-a4-b7-avant-8ed-18-t-quattro-18406-product2985601-prmarkalemförder.html Това е най честата причина при слагане на евтини носачи. Тампоните им заминават скоропостижно. - кормилни накрайници - тези с демфер - но само при въртене на волана. Вътрешни също. Възможни са и други причини. Не е нещо неоткриваемо при диагностика.