r3z0n4t Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 Днес си взех колата от AudiCenter(Финландия). Бях я оставил за смяна на ангренажен комплект + масло на Мултитроника (До сега колата е била със оригиналния ангренаж , маслото на кутията е сменяно на 59000 и на 110000 сега е на 226000) Всичко добре засега..отдолу са ми написали че има опасност от повреда във кутията...понеже се чувал странен шум от маховика...ии понеже е скъсана някаква скоба която придържа тръбите за маслото на кутията трябва да се сменят + маховика...(2500€) По принцип аз знам че има странен шум от вибриращ елемент който почуква някъде..това го прави само при много ниска скорост около 1100-1300 оборота(когато има най-големи вибрации на мотора и кутията)...случая със скобата не ме изненадва дори обяснява странния шум (на място нищо не се чува) понеже бях сигурен че има някъде скъсан тампон , я на мотор я на ауспух я на кутия. Таа защо ви разказвам цялото това нещо...имам съмнение че ме карат да правя ремонт от който нямам нужда...на базата на някакви предположения( човека каза , че понеже трябва да се сменят тръбите незнайно защо? по-добре да се смени и маховика така и така ще се отваря кутията...а работата е много скъпа) Интересува ме във България във АУДИ често ли се опитват да предлагат превантивни скъпоструващи ремонти поради евентуална някогашна повреда? При положение че всичко работи идеално...това ми е втора б8ца и горе долу знам как работи кутията..??? Моля някой който е сменявал маховика да сподели километри на колата и симптоми преди смяната? Колата ми е 2.0 TDI 143коня CAGA мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 220 - 230k за маховик си е "нормално" вече да е започнал да се предава.... на 6 цилиндровите дизели и под 200к заминава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r3z0n4t Публикувано 20 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 Интересното е че няма симптоми...те се опитват да ме убедят че тръбите за маслото трябва да се сменят(незнайно защо) ии понеже ще разглабят е хубаво да си го сменя..несериозно ми звучи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzeno Публикувано 26 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2018 (Редактирано) на моята го смених на 237км съединител+маховик около 400евро+ 200 за работа мотора и кутията са същите!успех! Редактирано 26 Декември 2018 от tzeno Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r3z0n4t Публикувано 26 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2018 На студен мотор чуваше ли се нещо? В покой? При мен мотора на студено доста трака...предполагам че е от маховика...казаха ми на студено да заслушам и ако има тракане значи е от него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzeno Публикувано 27 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2018 (Редактирано) да тракаше на студено когато колата работи на място се чува ! Редактирано 27 Декември 2018 от tzeno Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване