Jump to content

1.9 AAZ 75кс проблем с пистовия ремък


kenwood2

Recommended Posts

Здравейте.

Може ли някой да помогне за един проблем с пистовия ремък.
Колата е сеат ибиза 6к 1996г. 1.9 тд 75кс ААЗ мотор.
Проблема е ,че обтяжната ролка на пистовия ремък е закрепена едно рамо, и там всичко се разбива.
Механизма на обтяжната ролка е ремонтиран няколко пъти, с ново рамо и нови втулки и нова пружина, но след определен период от време се разбиват отново.
Колата има климатик и механизма за обтягане, динамото и климатика са на една цяла стойка.
Изображение

Има ли начин тази стойка да бъде сменена с такава от друг модел двигател, която използва различен обтягащ механизъм, но да мога да си запазя климатика?
Ако някой има информация за този досаден проблем и я сподели ,ще съм много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбиват се, щото слагате меки втулки . Тук се слагат стоманени втулки от металокерамика(пресовани и печени), порьозни са и далеч по-твърди и износоустойчиви от жълтите, които обикновено се слагат. Тънкия момент е, че на всяко лагеруващо място се слага гресьорка, а втулките им се правят канали, гресират се веднъж и проблема се забравя. Играчка е, но веднъж направено, става вечно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 пъти правя втулки. Единия път от С45 стомана ,другия от бронз. Изкараха по година. Бях направил и канали за гресирсне и гресиорки.

Затова търся варянт за сменяване на стойката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени я с такава със свободен ход, ако намериш подходяща.

Аз на АЕЛ-то я смених, много вибрации вкарва. Обаче и самия мотор си има много неравен ход, въпреки, че и оборотите на празен ход вдигнах.

3 пъти сменях амортесьора, 3 пъти тази ролка и 1 път втулки на обтегача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ст45 е далеч от "твърдо". И да, демпферната шайба си е задължителна, аз също оправях такъв тънкаж на предния собственик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем да направя и втулки от друга стомана и да я закалим. Но тогава няма ли самото рамо да се износи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено тая ос (рамото) се прави от пружинна стомана(или 65Г, или неин западен еквивалент), не би трябвало да се износи толкова лесно/бързо, стига там да има смазване естествено, както и да не е натоварен динамично възела, когато например има постоянни "удари" от повредена/липсваща демпферна шайба на алтернатора.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко сменя конзолата за захващане с друга (обикновна без компресор за климатик) само конзолата ли ми трябва или и нова шайба за водната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...