kenwood2 Публикувано 31 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 Здравейте.Може ли някой да помогне за един проблем с пистовия ремък.Колата е сеат ибиза 6к 1996г. 1.9 тд 75кс ААЗ мотор.Проблема е ,че обтяжната ролка на пистовия ремък е закрепена едно рамо, и там всичко се разбива.Механизма на обтяжната ролка е ремонтиран няколко пъти, с ново рамо и нови втулки и нова пружина, но след определен период от време се разбиват отново.Колата има климатик и механизма за обтягане, динамото и климатика са на една цяла стойка.Има ли начин тази стойка да бъде сменена с такава от друг модел двигател, която използва различен обтягащ механизъм, но да мога да си запазя климатика?Ако някой има информация за този досаден проблем и я сподели ,ще съм много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 31 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 Разбиват се, щото слагате меки втулки . Тук се слагат стоманени втулки от металокерамика(пресовани и печени), порьозни са и далеч по-твърди и износоустойчиви от жълтите, които обикновено се слагат. Тънкия момент е, че на всяко лагеруващо място се слага гресьорка, а втулките им се правят канали, гресират се веднъж и проблема се забравя. Играчка е, но веднъж направено, става вечно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 31 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 2 пъти правя втулки. Единия път от С45 стомана ,другия от бронз. Изкараха по година. Бях направил и канали за гресирсне и гресиорки. Затова търся варянт за сменяване на стойката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 31 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 А алтернатора с обиновена(твърда) шайба ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 31 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 С твърда е. Така си е купихме колата преди доста години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 смени я с такава със свободен ход, ако намериш подходяща. Аз на АЕЛ-то я смених, много вибрации вкарва. Обаче и самия мотор си има много неравен ход, въпреки, че и оборотите на празен ход вдигнах. 3 пъти сменях амортесьора, 3 пъти тази ролка и 1 път втулки на обтегача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 31 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 Ст45 е далеч от "твърдо". И да, демпферната шайба си е задължителна, аз също оправях такъв тънкаж на предния собственик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 31 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 Не е проблем да направя и втулки от друга стомана и да я закалим. Но тогава няма ли самото рамо да се износи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2019 (Редактирано) Обикновено тая ос (рамото) се прави от пружинна стомана(или 65Г, или неин западен еквивалент), не би трябвало да се износи толкова лесно/бързо, стига там да има смазване естествено, както и да не е натоварен динамично възела, когато например има постоянни "удари" от повредена/липсваща демпферна шайба на алтернатора. Редактирано 1 Януари 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 1 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2019 Аз затова питах Винаги щом се сложи демпферна шайба на алтернатора, проблема изчезва( също и вибрациите). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 1 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2019 Ако динамото е с обикновена ,мога ли да сложа демферна или трябва и динамото да се смени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 1 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2019 Не е нужно да сменяш алтернатора. Сваляш старата ролка, и намираш демпферна със същите размери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 1 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2019 Aко сменя конзолата за захващане с друга (обикновна без компресор за климатик) само конзолата ли ми трябва или и нова шайба за водната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване