Jump to content

Грешка P0301 Misfire on Cylinder 1


Boracle

Recommended Posts

Забелязах, че след като последно дадох колата на гаджето, нещо като че ли не върви както преди, а и двигателя всякаш работи по-неспокойно; усещат се леки вибрации, които допреди това ги нямаше. Лепнах набързо Torque-а да видя какво ще даде, че не беше с мен лаптопа и гледам тази грешка. Днес я закачих и сканирах за грешки и ето какво даде.

 

VCDS-Lite Windows Based VAG/VAS Emulator Version: Release 1.2 www.Ross-Tech.com
Workshop Code: 000 00000
Self-Diagnosis Log Sunday, 13 January 2019, 13:59:29.
VIN Number:    License Plate: Mileage:    Repair Order: 
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5 Scan: 01,02,03,06,08,15,16,17,18,22,34,35,36,37,45,55,56,57,65,67,75,76,77
 
------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine       Labels: 078-907-551-AZA.LBL   Controller: 4Z7 907 551 N   Component: 2.7L V6/5VT     G   0003   Coding: 11752   Shop #: WSC 66565   VCID: 4EEFED3B99CF   WAUZZZ4B13N034515     AUZ7Z0B2206148 3 Faults Found: 16515 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low        P0131 - 35-10 -   - - Intermittent 16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs        P0300 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs        P0301 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent Readiness: 0000 0000
------------------------------------------------------------------------------Address 02: Auto Trans       Labels: 01V-927-156.LBL   Controller: 4B0 927 156 FD   Component: AG5 01V 2.7l5VT RdW 1818   Coding: 00001   Shop #: WSC 00000   VCID: 6EAF4DBB398F No fault code found.
------------------------------------------------------------------------------Address 03: ABS Brakes       Labels: 4B0-614-517.LBL   Controller: 4B0 614 517 H   Component: ABS/ESP allrad      1728   Coding: 06397   Shop #: WSC 00000   VCID: 263F759BD1FF 1 Fault Found: 01119 -  Gear Recognition Signal        35-10 -   - - Intermitten

 

Първото е предполагам е от богата смес (откакто изключихме втората ламбда се усеща мириса на бензин/газ на студен двигател), а тези P0300 & P0301 са за misfire на първи цилиндър. Как да разбера дали е кабел или свещ или нещо друго, освен по метода на изключване със заместване. Кабелите ги смених преди 6 месеца, свещите малко след това, т.е и двете са с гаранция все още.

За последната грешка, къде са датчиците за ABS-а? предполагам трябва да се почистят, понеже това се появи след като бяхме закъсали здраво и една кал и доста стърга отдолу докато излезе. Сигурно още има тиня и чакъл по кората отвътре.

Редактирано от Boracle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това последното съм 100% убеден, че е зацапан датчик за ABS-a. Нищо никъде не свети по таблтоо, не писука, не се усеща абсолючтно никаква разлика отпреди да се появи. Обаче тоя misfire определено пъне двигателя. На газ се усеща оюе повече и тогава дори започва да мига жълтата нампичка за двигателя. Като минеш на бензин изгасва и работи по-добре, но пак се усеща неравномерна детонация и леки вибрации в купето. То за повечето хора даже не са доловими, но понеже аз си знам как беше преди това ги усещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е за едната ламбда сондата. 
Провери инсталацията към нея дали не е прекъсната някъде, почисти куплунга и буксата и пръсни малко контактен спрей. 

Влез в Еngine -> Measuring Blocks -> Group 032 канал и виж корекциите на ламбда сондите с какви стойности са или публикувай един screenshot тук. 

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радостно мога да заявя, че всички грешки изчезнаха :D

P0131  - missfire-а се оказа наистина от дефектна свещ. Сменихме и 6-те гаранционно.Сега си мърка почти без да се чува и вибрациите изчезнаха.

16515  - Ламбдата излезе наистина нещо проблем с буксата. С малко контактен спрей изчезна и тази грешка

01119  - се оказа от камък (бая голям) който съм заграбал върху кората от една река и се въргалял вътре и беше разхлабил една букса към скоростната кутия. Почистихме я и нея, щракна като хората, почистихме и датчкиците за ABS-че направо бяха мумифицирани в кал и сега всичко е точно. 

Благодаря за помощта. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...