Alexanderi Публикувано 28 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2019 (Редактирано) Здравейте. Хора дайте идея как да наглася това проклето нещо, TPS. Колата е 80 Б4, с АБТ мотор 2.0 моно, 90кс., Закачам го на диагностиката показва постоянно прекъснат. Белязах го, купих и нов, и втора употреба, никаква разлика. Казаха ми, че имало връзка с ламбда сонда, което ме съмнява. На бензин не се кара тая кола.... Гасне, тресе се, прекъсва ужас. Минавам на газ, няма грижи.. От потенциометъра излизат 4 кабела, ако някой може да предложи схема кой за какво е и на къде отива, като цяло някаква схема, мнооого би ми помогнал. Благодаря предварително на всички отзовали се. Редактирано 28 Януари 2019 от Alexanderi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 29 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2019 TPS-а не можеш да го нагласиш. Това е една плоча с графитено(или някакво подобно) покритие, което с времето се изтърква и тръгват проблемите. Имах АБК мотор преди години и повече от една година не можех да разбера защо колата в определени обороти забиваше муцуна и не вървеше. Какви ли не проби, смени, диагностики .... накрая на своя глава го смених и всичко се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexanderi Публикувано 29 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2019 Можеш да го нагласиш, защото е с прорязани отвори. Или поне колкото да стъпи на графитените писти. Това ОК, но аз това казвам, че и с друг, втора употреба и нов, няма разлика. Някой може ли да съдейства със схема, кой кабел на къде отива и за какво е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 8 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2019 На 29.01.2019 г. at 8:14, Deeper написа: TPS-а не можеш да го нагласиш. Това е една плоча с графитено(или някакво подобно) покритие, което с времето се изтърква и тръгват проблемите. Имах АБК мотор преди години и повече от една година не можех да разбера защо колата в определени обороти забиваше муцуна и не вървеше. Какви ли не проби, смени, диагностики .... накрая на своя глава го смених и всичко се оправи. колега при мен проблема е същия само че съм с абт 90 кс при мен не я забива ами все едно съм спрял да давам газ набира до 2000 и и от там кат каже че няма да върви и не ще и няма и тва е а иска да я стъпя до долу и почва да се дави да абе не е как трябва да е .. би ли ми казал къде се намира тва животнУ дет говорите за него и как мога да го оправя ли ремонтирам почистя или сменя направо На 29.01.2019 г. at 11:14, Alexanderi написа: Можеш да го нагласиш, защото е с прорязани отвори. Или поне колкото да стъпи на графитените писти. Това ОК, но аз това казвам, че и с друг, втора употреба и нов, няма разлика. Някой може ли да съдейства със схема, кой кабел на къде отива и за какво е? добре де що с нов да няма разлика нали проблема идва от него ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 8 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2019 Не знам при твоят двигател как е, но при мен беше точно под дросела. Всъщност той е закрепен към самият дросел, от долната страна и представлява черна капсолована кутийка. Не можеш да го отремонтираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 8 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2019 (Редактирано) аамиии ся не си спомням точно ясно обаче до колкото помня там имаше едно моторче коет май че беше смукача черна кутийка излиза една пишка от нея накрая с една ябълка и бута клапата за тва са сещам и под дросела е тампона и вече колектора ама твойта ако е била абк 115 коня с рейка пълна инжекция тама е съвсем друго Редактирано 13 Февруари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexanderi Публикувано 9 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2019 TPS ти е като застанеш срещу колата зад филтърната кутия. Реално моторчето за празен ход е вдясно, а отзад е ТПС. Молч те полгедни с колко крачета ти е стъп. моторче. Моето е 6, а на всички заобикалящи ме с 4 и съм се видял в чудо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 9 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2019 писах ти нещо на лични Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 10 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2019 Преди 18 часа, Alexanderi написа: TPS ти е като застанеш срещу колата зад филтърната кутия. Реално моторчето за празен ход е вдясно, а отзад е ТПС. Молч те полгедни с колко крачета ти е стъп. моторче. Моето е 6, а на всички заобикалящи ме с 4 и съм се видял в чудо? ще погледна и ше ти кажа а иначе ти за това ли говориш ::: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexanderi Публикувано 11 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2019 Точно, зад "карбуратора". С 6 е моето, не гледам друго.. Толко пъти вече я правя, че я разглабям и сглабям със затворени очи, но не мога да я настроя сега... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване