aleksandar jordanov Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Проблема се появи след смяна на външните карета ( ако изобщо има някаква връзка) преди 2-3 дена. Сутрин, като тръгвам за работа, натискам педала на спирачките( улицата има лек наклон) и педала е твърд ката камък и колата неспира. Преди това си беше нормално мек( 2-3 пъти можеше да го натисна) и си спираше колата. Като запаля си става нормален и колата си спира нормално. Трябва ли да се притеснявам? колата е А4(Б5) 1.8 АДР. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Той има предвид, че като пали не задържа спирачката. И при мен е така. Понякога и след 1 час. На предното ми ауди пак беше така. Изпуска отнякъде вакуума по малко. Даже 1 път леко ударих колата отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 19 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 (Редактирано) Just now, NIKO написа: ( улицата има лек наклон) затова натискъм леко спирачката преди да запаля преди 7 минути, mshbul написа: Той има предвид, че като пали не задържа спирачката. И при мен е така. Понякога и след 1 час. На предното ми ауди пак беше така. Изпуска отнякъде вакуума по малко. Даже 1 път леко ударих колата отзад. Да това имах предвид....това от клапъна ли е? Или сервото се е прецакало Редактирано 19 Февруари 2019 от aleksandar jordanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 не знам, но не мисля да разбирам докато на запален мотор е в ред. Интересно е, че при мен е различно. Някой път след няколко часа е мек, а друг път и след 30мин е твърд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Уплътнението на тръбата дето влиза в сервото е издало богу дух или пък мембраната на самото серво. А има и вариант кожуха на сервото да е изгнил от събрала се в него влага и да се е получил пробив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 19 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 (Редактирано) Може ли от този клапан да е? Редактирано 5 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Много вероятно, доколкото съм чел за него, ремонта му е невъзможен и се подменя с чисто нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 19 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Около 45лв. е това клапЪнче....щего сменя и ще видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване