aldygreen Публикувано 30 Март 2019 Доклад Share Публикувано 30 Март 2019 (Редактирано) Гърнетата се вижда, че са оригинални. Странното е, че задното и средното гърне са сложени заедно, без видима заварка, без някаква разглобяема връзка. Свалянето може да стане само с разрязване. А слагането как е било направено? Ето това ме зачуди. Защото бих искал да намаля шума от изпускателната система. Проверката показа, че няма никакво изпускане от никъде. "Катализаторът" е ясен - побългаряване и може би той е основната причина за едно неприятно бучене около 2000 оборота. Цялата изпускателна система външно изглежда читава. Може би най-ефективно обезшумяване може да се постигне, като сложа на мястото на резонатора истински катализатор? Редактирано 30 Март 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Март 2019 Доклад Share Публикувано 31 Март 2019 Мога да ти подаря гърнета крайно/средно евентуално ако не съм ги изхвърлил от американско А4 Б5, огромни са и колата е много тиха с тях. Ще проверя дали съм ги оставил. Иначе да, режат се и се заваряват нови.Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 31 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2019 (Редактирано) Хм, гърнетата са наистина оригинални, слагани при първоначалния монтаж на колата. Така излиза. Не бих ги сменял, докато не се издънят. Вариантът, който споменах за бученето в определен диапазон, е смяна на тирантите, меката връзка и резонатора с такъв комплект с катализатор на Bosal за 240 лв. Това е най-лесното за осъществяване, макар и малко скъпичко. Ако жената не мрънкаше, не бих пипнал нищо. Редактирано 31 Март 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 31 Март 2019 Доклад Share Публикувано 31 Март 2019 но тоя шейкър, ако ще и на субатомно ниво да му смениш нишките, се тая, ще бучи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 31 Март 2019 Доклад Share Публикувано 31 Март 2019 Навремето на моята 100-ца имах този проблем. След смяна на гърнетата всичко утихна. Нищо, че отвън изглеждаха като нови...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 23 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2019 Шейкър, нешейкър, отговаря на сите предварително зададени условия. При това разходът за гориво ми излиза 30% по-евтинджос в сравнение с "яйцето". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 9 Февруари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2022 (Редактирано) Шейкърът навърши 3 години. Изминати 16 500 км. Освен задължителната смяна на филтри и ремъци, сменени като дефектни са: - реле горивна помпа, - маншони на всмукателния колектор, - мембрана на актуатора, - датчик за ниво на маслото, - акумулатор, - обтегач на веригата, - обтегач на пистовия ремък на климатика, - четки и лагери на алтернатора. Среден разход на газ, за всичките 16 500 км е 10.2 литра. Редактирано 9 Февруари 2022 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване