Jump to content

Що за гърнета стоят на колата ми А4 Б5 Авант?


aldygreen

Recommended Posts

Гърнетата се вижда, че са оригинални. Странното е, че задното и средното гърне са сложени заедно, без видима заварка, без някаква разглобяема връзка. Свалянето може да стане само с разрязване. А слагането как е било направено? Ето това ме зачуди. Защото бих искал да намаля шума от изпускателната система. Проверката показа, че няма никакво изпускане от никъде. "Катализаторът" е ясен - побългаряване и може би той е основната причина за едно неприятно бучене около 2000 оборота.

Цялата изпускателна система външно изглежда читава. Може би най-ефективно обезшумяване може да се постигне, като сложа на мястото на резонатора истински катализатор?Image281.jpgImage277.jpgImage284.jpg

Image275.jpg

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти подаря гърнета крайно/средно евентуално ако не съм ги изхвърлил от американско А4 Б5, огромни са и колата е много тиха с тях. Ще проверя дали съм ги оставил. Иначе да, режат се и се заваряват нови.

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Хм, гърнетата са наистина оригинални, слагани при първоначалния монтаж на колата. Така излиза. Не бих ги сменял, докато не се издънят. Вариантът, който споменах за бученето в определен диапазон, е смяна на тирантите, меката връзка и резонатора с такъв комплект с катализатор на Bosal за 240 лв. Това е най-лесното за осъществяване, макар и малко скъпичко. Ако жената не мрънкаше, не бих пипнал нищо.

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Шейкър, нешейкър, отговаря на сите предварително зададени условия. При това разходът за гориво ми излиза 30% по-евтинджос в сравнение с "яйцето".

 

IMG_0493 copy.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Шейкърът навърши 3 години. Изминати 16 500 км. Освен задължителната смяна на филтри и ремъци, сменени като дефектни са:

-  реле горивна помпа,

- маншони на всмукателния колектор,

- мембрана на актуатора,

- датчик за ниво на маслото,

- акумулатор,

- обтегач на веригата,

- обтегач на пистовия ремък на климатика,

- четки и лагери на алтернатора.

Среден разход на газ, за всичките 16 500 км е 10.2 литра.

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...