Marto7777 Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Колата е 2005 година BKC мотор.Караме я от около месец и проблема днес го направи за втори път, с разликата че този път не запали изобщо.Попринцип колата пали много лесно, дори когато беше по-студено палеше от четвърт.За пръв път го направи преди 10ина дни, навън беше хладно, но не беше минусова температура и надали е изиграло роля.2-3 пъти въртене на стартер по 5-6 секунди и запали.Днес обаче въртях 5-6 пъти на стартер по 6-7-8 секунди и нищо не се случва.Върти добре, но неиска да запали.С Ваг-ком я закачах грешки никакви, поне след предишния път.Днес ще мога да я закача чак след работа.Някакви идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 1 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 След работа към 3-4 часа, точно когато беше най-топло времето пак я пробвах 10ина пъти.Подадох и ток и от друга кола.Върти добре, на Ваг-ком грешки не излизат, на Канал 1 датчик колянов вал показва 252 оборота в минута като върта на стартер.Преди да и подам ток въртеше на около 160-180 оборота ама това малко преди да се предаде акумулатора.С доста въртене нищо.Имах малко обезмаслител в багажника и пръснах да видиме с него ще запали ли, запали от раз със само 1 пръскане и си заработи сама.Оттам я изгасих и пак я запалих тоя път без спрей и запали от четвърт.Още няколко пъти я гасих и палих и си пали вече от раз.Бях я оставил за около час и сега като слезнах пак запали от раз.Къде да търса проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 Случвало ми се и на мен, но на BJB мотора, който е същия. Според мен прави въздушна възглавница по горивопроводите. Когато на мен ми се случи развих пробката за обезвъздушаване на горивния филтър и дадох на контакт, излезе нафта, завих пробката и запали от раз, а преди бях въртял доста пъти без резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 На 1.04.2019 г. at 18:54, Marto7777 написа: След работа към 3-4 часа, точно когато беше най-топло времето пак я пробвах 10ина пъти.Подадох и ток и от друга кола.Върти добре, на Ваг-ком грешки не излизат, на Канал 1 датчик колянов вал показва 252 оборота в минута като върта на стартер.Преди да и подам ток въртеше на около 160-180 оборота ама това малко преди да се предаде акумулатора.С доста въртене нищо.Имах малко обезмаслител в багажника и пръснах да видиме с него ще запали ли, запали от раз със само 1 пръскане и си заработи сама.Оттам я изгасих и пак я запалих тоя път без спрей и запали от четвърт.Още няколко пъти я гасих и палих и си пали вече от раз.Бях я оставил за около час и сега като слезнах пак запали от раз.Къде да търса проблема ? Проверете дали електрическата помпа в резервоара работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 15 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 (Редактирано) Проверихме я.Като отворихме корпуса на горивния филтър и дадох на контакт нивото веднага се дигна.Засега не е правила проблема отново.Сменил съм горивния филтър, заедно с уплътненията както си му е реда.Дано да е било нещо от него проблема и занапред да не дава ядове. Редактирано 17 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 27 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2019 След смяня на горивния филтър, проблема беше изчезнал досега. Вчера на обяд на най-голямата жега отказа да запали.С малко ВД като и пръснах запали и пак пак няма проблеми. Преди няколко дена не беше палена 8 дена и запали от четвърт. А вчера след 12-13 часа престой отказа.Грешки пак няма. Идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 12 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2019 Вчера пак отзад.Пробвах я сутринта и отказа, след което я оставих. Вечерта отидох да пробвам пак и пак отказ.Закачих я на Ваг-ком за живи данни, да вида правилно ли показват датчиците, да няма някой с нереални стойности но всичко си беше наред.Отделно пусках подгревните свещи от ваг-ком както и подкачващата помпа, но резултат никакъв. Пробвах я и на бутане пак НЕ. С откачен дебитомер също неиска. Накрая пак я запалих с WD. Никой ли няма предположение какво може да е и къде да търса ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Виж релето, не помня кой номер, търси сив цвят, отпред над акумулатора в кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 21 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2019 Там мисла че има само едно реле, повечето са бушони, от които има и доста големи. Ще погледна да вида, а иначе за какво е това реле ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 21 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2019 За захранването на моторния компютър. Сиво на цвят с надпис 458 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване