chicho_ gosho Публикувано 25 Май 2019 Доклад Share Публикувано 25 Май 2019 Здравейте момци, от скоро съм собственик на А4 Б7 ТФСИ, и вече се сблъсках с обичайните проблеми. Закачих колата на вагкома и излезе грешка 00665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 002 - Control Range Not Reached, клапан 75 показваше 0.0 % Boost Pressure Control (N75), съответно веднага поръчах нов клапан Пиербург какъвто е и оригиналния, купих и байпасен клапан последна ревизия с пластмасово бутало. Днес смених двата клапана, байпасния клапан изглеждаше така, Обаче пак няма бууст, най странното е че вагкома показва че комрютъра на колата не търси налягане ?!?!? 720 /min Engine Speed (G28) 99.0°C Coolant Temperature (G62) 14.3 % Engine Load 2.06 g/s Mass Air Flow Sensor (G70) 2.06 g/s Mass Air Flow Sensor (G70) 6.3 % Cam. Adjustment Intake Bank 1 89.5 % Engine Load (spec. corrected) 0.0 % Boost Pressure Control (N75) 270.0 mbar Boost Pressure (specified) 890.0 mbar Boost Pressure (actual) 2880 /min Engine Speed (G28) 100.0°C Coolant Temperature (G62) 13.5 % Engine Load 7.61 g/s Mass Air Flow Sensor (G70) 7.61 g/s Mass Air Flow Sensor (G70) 39.2 % Cam. Adjustment Intake Bank 1 127.1 % Engine Load (spec. corrected) 0.0 % Boost Pressure Control (N75) 230.0 mbar Boost Pressure (specified) 920.0 mbar Boost Pressure (actual) N75 не отваря при никакви обороти а Boost Pressure (specified) не мърда над 300 милибара което си е вакуум? В руския форум четох че байпасен клапан с пластмасово бутало се слага само на коли с определен номер на колектора, при всички останали се слага последна ревизия но мембранен, в същото време в американски форуми ръгат тоя с пластмасовото бутало навсякъде? Някой сблъсквал се с тия проблеми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Май 2019 Доклад Share Публикувано 25 Май 2019 (Редактирано) Във limp mode ли влиза? Например може ли да се изфорсира над 3000 оборота? Редактирано 25 Май 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chicho_ gosho Публикувано 25 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2019 (Редактирано) Форсира се до максимални обороти, държи стабилни обороти на празен ход, ако не я бях закачил на диагностика по нищо не се познава че има проблем, върви си доволно обаче за сега е само атмосферка, . Най странното е че уж Boost Pressure (specified) е налягането което компютъра изисква от турбото, а и на 6000 оборота цифрата не мърда над 300 милибара което е вакуум,би трябвало цифрата да е над 1000!?!! Редактирано 27 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Май 2019 Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 (Редактирано) Ако казваш че по нищо друго освен диагностиката не се познава че има проблем, мисля че всичко си работи както трябва. Ако не ти работеше турбото, колата щеше да е толкова спъната че би било невъзможно да не я усетиш. Ето живите данни от моята кола на 115-ти канал. Забележи че Boost pressure specified (предпоследната стойност) и Boost pressure actual (последната) се вдигат само когато двигателя е натоварен при ускоряване на оборотите. Ако само го държа на 3000 оборота и двете стойности са абсолютно същите като твоите: Редактирано 26 Май 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Май 2019 Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 Тц-тц-тц, брех тва ColorMfa....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chicho_ gosho Публикувано 26 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 (Редактирано) Преди 2 часа, CVT написа: Ако казваш че по нищо друго освен диагностиката не се познава че има проблем, мисля че всичко си работи както трябва. Ако не ти работеше турбото, колата щеше да е толкова спъната че би било невъзможно да не я усетиш. Ето живите данни от моята кола на 115-ти канал. Забележи че Boost pressure specified (предпоследната стойност) и Boost pressure actual (последната) се вдигат само когато двигателя е натоварен при ускоряване на оборотите. Ако само го държа на 3000 оборота и двете стойности са абсолютно същите като твоите: Баш това се оказа проблема, на място и до 10000 оборота да форсираш двигателя няма товар и не изисква никакво налягане от турбото, съответно клапан 75 е на нула и не работи, в движение всичко си дойде на мястото, и клапана проработи и налягането се появи Много благодаря за съдействието! Редактирано 26 Май 2019 от chicho_ gosho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване