Georgi99 Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olimpiya Публикувано 21 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 Със климатроник ли е колата? Ако има климатик/климатроник и е пуснат е нормално да духат перките. Ако работят просто като запалиш колата и не е пуснат климатика най-вероятно е от датчика на радиатора. Намира се от дясно в долната част на самия радиатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 (Редактирано) Вероятно не е трябвало да ги......палиш?!? Ако говорим за спиране, кога не спират, кога се пускат, варианти много. При угасен двигател работят ли? При запален двегател работят ли, кога, при стартирането още, или след известно време? В кой/и случай/и вентилатора работи, при пуснат/спрян климатроник? При пуснат/спрян компресор? Диагностика? Мдааа....... Редактирано 21 Юни 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olimpiya Публикувано 21 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 (Редактирано) Аз не съм виждал Ауди от тези години на което перките да работят след гасенето на двигателя. Има ли вариант да работят на загасена кола? Редактирано 1 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 (Редактирано) Миии..., има да, при определен вид повреда. Редактирано 21 Юни 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 21 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 На всички V образни 6 цилиндрови двигатели, какъвто е и този 174 кс, при С4 платформата, перките не работят при изгасен двигател. Нямат опция да се включат за доохлаждане, както при старите 4 цилиндрови двигатели, дори ако ключът е изваден от контакта. Тук вероятно има някаква електрическа неизправност или пък е резултат на "инженерно побългаряване". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olimpiya Публикувано 21 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 (Редактирано) Аз по-горе в моя пост говорех за същото, но съм почти сигурен, че колегата Georgi99 говори за запалена кола и проблема му най-вероятно е или управлението на климатика или датчика на радиатора. Редактирано 1 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 21 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 Или релето за някоя от степените. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi99 Публикувано 21 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 Преди 7 часа, olimpiya написа: Със климатроник ли е колата? Ако има климатик/климатроник и е пуснат е нормално да духат перките. Ако работят просто като запалиш колата и не е пуснат климатика най-вероятно е от датчика на радиатора. Намира се от дясно в долната част на самия радиатор. Климатроник е Колата когато загрее те тръгват да работят и дори да стои колата 1 час те не спират а преди когато си охлади достатъчно спираше и след интервал пак тръгваше. А сега постоянно работят след КАТО КОЛАТА Е НА 90 ГРАДУСА!!! Преди 3 часа, autoasist написа: Или релето за някоя от степените. И аз си мисля че е някое реле И да уточня, че оня ден когато я запалих и карах когато се пуснаха перките точно където са релетата за степените изщрака нещо необичайно дане би да иска презапояване ( така съм слушал) или направо нови релета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 (Редактирано) Eдва ли е за презапояване. Вадете ги едно по едно, за перката за степените, са две релета, под капака на колата, пред волана, в една черна продълговата кутия с капак. На гърба на капака са надписани видовете релета и предназначението им. Щом спре да се върти перката, ще е ясно дали там е проблема, т.е. в изваденото реле. Редактирано 24 Юни 2019 от autoasist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване