MyAngel Публикувано 20 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 Здравейте, Появи ми се неприятен проблем на компютъра. Дава ми No response from controller на vagcom. Номера му 8D0 907 557 (0 261 203 550/551) Търсих да купя такъв, но няма. Има само 557 А, 557 B, 557 C , които са с 5 букси. Някой правил ли е такава смяна и какви са разликите между различните компютри? Доколкото четох тези за американския пазар преди 2000г са без имобилайзер. Някакви идеи за решение на проблема? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 А твоя с колко букси е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 20 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 С 5 букси е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 Осен този, друг проблем има ли? Ако няма, не мисля че проблема е в ECU-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 20 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 Ами смених дросела и не мога да го адаптирам. Така видях, че няма връзка с контролера. Другите модули като еърбег, абс ги чете нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 Мисля че дроселовата клапа се самоадаптира след няколко изминати километра. Тази адаптация през VAG-COM само помага да не се самоадаптира на всяко откачане на акумулатора. Ако само това е проблема, карай си така. Също ако решиш да сменяш ECU-то само заради това, първо виж на коя букса и на кой пин ти е К-линията, защото може проблема да е в самата връзка, някъде по кабела или буксата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 20 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 Откачвах го, но без ефект. Гадно си е без да виждам стойности на дебитомер, ламбда и дросела. Тези кошници се чупят всеки месец и диагностиката си е задължителна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 Това е вярно. Можеш да забиеш друго ECU и да пробваш да се свържеш с него без да я палиш (само на контакт). Ако и с него няма връзка значи е от кабела или буксата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 20 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 (Редактирано) Май така ще направя. Ще взема един за 25лв за тест. Редактирано 20 Юли 2019 от MyAngel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 Имобилайзера на новия компютър изолирали ли сте го? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 21 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 Не е пристигнал още. Иначе ще му пренапиша чипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 Имах предвид, че някои изхвърлят иммо-то, тогава трябва да свържеш двата кабела на кутийката(тия за К линията- зелен с червено и зелен с черно) на иммо-то, за да имаш връзка с компютъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 21 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 Да, свалил съм иммото. Следобед ще ги свържа и ще пиша. Благодаря за информацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 21 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 (Редактирано) Преди 5 часа, vladi написа: Имах предвид, че някои изхвърлят иммо-то, тогава трябва да свържеш двата кабела на кутийката(тия за К линията- зелен с червено и зелен с черно) на иммо-то, за да имаш връзка с компютъра. Жив и здрав, колега. Вече имам връзка с главния компютър, а ти имаш бира от мен! Но проблема с адпатацията на дроселовата клапа си остава на 098 канал ми дава Error. Редактирано 21 Юли 2019 от MyAngel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 Радвам се, че си свършил работа Относно дросела: Първо пробвай в basic settings на канал 000 - read, след това save и ок, после пробвай да адаптираш дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 22 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 В adaptation e, но иначе всичко вече е ОК. Колата е без имобилайзер(без слагане на разни емулатори), има си връзка с компа и всичко е адаптирано. Остана да оправя някои одрани елементи по салона с претапициране и жената да си вземе БЧК...и само газ:) Вече имаш две бири. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 Там е, не знам що съм написал basic settings Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване