gebona Posted August 13, 2019 Report Share Posted August 13, 2019 Здравейте, Предположих че не съм първия ремонтирал сам щората за багажика на моято така прекрасна кола. Предлагам моя варинат на ремонт. При мен проблема беше в счупена контра на болта, който държи оста с пружината. Нужни материали са парче стоманизирана тел. В края на оста има дупчица през която може да се промуши телта, тъй като там има пластмасов дюбел се налага болта кото държи оста към пластмасовата капачка да бъде скъсен с клещи, и съответно преминаването на телта при мен се получи с нагряване на телта и натиск, от третия път пробих. Необходимо е малко сръчност за огъване на телта за да се получи новата контра. Току що сътворих това нямам идея колко време ще изкара, но все пак стана, прилагам снимки на собата която измайсторих за контра. Надявам се да помогна на някой в беда хехехе Link to comment Share on other sites More sharing options...
valentinhan Posted August 20, 2019 Report Share Posted August 20, 2019 Браво !! Трябва да се повтарят темите с най-наболелите проблеми за тези коли. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KCV Posted August 21, 2019 Report Share Posted August 21, 2019 На 13.08.2019 г. at 19:31, gebona написа: ... При мен проблема беше в счупена контра на болта, който държи оста с пружината. Нужни материали са парче стоманизирана тел. В края на оста има дупчица през която може да се промуши телта, тъй като там има пластмасов дюбел се налага болта кото държи оста към пластмасовата капачка да бъде скъсен с клещи, и съответно преминаването на телта при мен се получи с нагряване на телта и натиск, от третия път пробих. Необходимо е малко сръчност за огъване на телта за да се получи новата контра. ... Да споделиш след известно време, като как се държи доработката. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicoldy Posted October 4, 2023 Report Share Posted October 4, 2023 Преди няколко дни и аз се занимах с това. Пластмасата на капачките старее и почва да се чупи като вафла. При мен освен застопоряването на централната ос се бяха изпочупили ушите в които влизат винтчетата с които капачките се захващат за основното алуминиево тяло. 3 мм винчета с дължина 45 мм с шайби , свършиха чудесна работа за стабилно закрепване на капачките, като ги притискат от външната страна, преди изпочупените уши. Само не трябва да се стягат много, за да не се случват нови поражения по капачките. В началото на средния прът има прорез широк 3 мм. Захванах в основата на капачката стопер в който да бъде законтрен пръта за да не се развива като използвах прореза за законтряне. Не ми харесва че самия прът остава без винта който го задържа фиксиран към капачката, но за момента работи и без това. 15 оборота на оста обратно на часовниковата стрелка, законтря се, слага се обратно и щората пак работи. В интернет има файлове за 3д принт на целите капачки (прилагам едни които свалих), както и само на елементи за лявата капачка които обездвижват централната ос. Има платени и безплатни файлове, стига да има къде да се принтират на добра цена. Капачките са се предлагали като резервна част (4B9863498B1EJ ), но вече не се предлагат. Тук се предлагат вече изработени от пластмаса - https://www.etsy.com/listing/1449919441/audi-a6-c5-cargo-cover-repair-kit Попаднах и на ентусиаст който прави капачки от алуминий, но 155$ (с доставката до България) ми бяха доста извън бюджета за този ремонт. https://www.audizine.com/forum/showthread.php/464749-diy-fix-a-broken-cargo-cover https://www.thingiverse.com/thing:399921 https://www.audiworld.com/forums/audi-allroad-18/do-you-have-broken-cargo-cover-end-caps-3035850/#post25688568 Audi A6 C5 back cover plastic cup without button.stl Audi A6 C5 back cover plastic cup with button.stl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now