Jump to content

valentinhan

Members
  • Мнения

    55
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4 ABK 2.0E

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Костенец

Последни посетители

1822 профилни разглеждания

valentinhan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. valentinhan

    От 1.8 AEB 150 към 225

    Колегата "Нико" е сериозен - не е искал да те "нерви" - просто пита - не приемай градивната критика като "таралежене" ! Много по сложно е това което си решил - не е просто да плеснеш нещо си от ТТ 225коня на АЕБ ... Трябва доста неща - най малкото (найстина НАЙ малкото) е да вземеш дюзите, горивната помпа и датчика за въздуха ... Най вече трябва да смениш Биелите колега - щото ще те изнедата много неприятно ако си "късметлия" (обикновено работи закона на Мърфи) !! След което да смениш турбото с К04 ... и те така .. има още ама е дълга тема !! Та - Помисли си по Въпроса !!! И Късмет 👍 !
  2. Така ! Решение на проблема е намерен. След всичко сменено и рейка рециклирана се стигна до съвсем логичното заключение на единственото останало не сменено – АМОРТЕСЬОРИ !!! След като го свалих се оказа, че са били сменянй (вероятно) и двата … Сложени са на Саш – десния дори бяха сменили и ударния тампон ( от там се усъмних, че са сменени и двата амортисьора защото бяха една марка/модел) с тампон които не му е мястото там т.е. вместо да сложат спортен ударен тампон са сложили стандартен ударен тампон който е с 10~12 мм по голям (дълъг) …. След като се установи, че има намеса прибягнах към проверка на амортесьорите. Левия беше заминал – т.е. стегнат без странични луфтове (поне при опит с ръка) но не се връща – Тотал Щета !!! Десния имаше малко хляб в него – по трудно се натискаше и поне се връщаше … но и там нямаше „хляб” в него според моите строги изисквания – Направо го писах Бегал и него !!! Поръчах от Германия, че се оказа тук в България няма такива – нито имат налични нито могат да доставят – Под Секва …. 😲 От Германия поръчах тези: Излязоха ми малко под 600лв. ! А тука Искаха За ЕДИН около 400лв .........😣...! Пристигнаха по някое време (поръчани през Декември месец на 2020г. и ми казаха че нямат налични но ще ми ги изпратят до 6 седмица на новата 2021г. ) ... /Що пък не хванал си се на хорото - на страницата им пишеше налични 3 комплекта - ама друг път .. и Те Така !!!/ Ее Дойдоха: Преди обявения срок - "Гъбарите" ги докараха за няма и седмица от Германия !!! Бях се подготвил и бях купил тампони на пружините - Нови - както и ударни тампони + прашници !!! Яката работа - бяха махнали скапаните метални подложки и бяха сложили анодизирана алуминиева подложка !!! 😮 😏 Следва монтаж : https://photos.app.goo.gl/JTbhpyAp54sVWuNL8 И Оо Изненада - Спря Да Тропа !!! П.П. И няколко Думи за така наречените - Майстори - щото не им знам имената !!! То не беше носачи, то не беше тампони, кормилни накрайници - вътрешни и външни - то накрая не беше и кормилна рейка!!! Таа - Майстори сложете си ръцете там дето Слънце не Огрява - Щото с това и мислите !!!
  3. Колега ! Откри ли проблема за който казваше??? Знам че е стара дискусията ... но и аз имам същия проблем ... тропа ми както описваш в по горе... При мен тропа и от двете страни НО по силно в ляво. Като при мен заради това смених първо цялата предница - т.е. : 1. Горни долни носачи. 2. Биалетки. 3. Сменени вътрешни и в последствие външни накрайници (от скъпите) Абе няма щангичка и шарнирно болтче да не съм сменил ... И пущината си почуква и това си е .... Казаха ми както казват и тука - "Рейка ще да е ..." Смених и нея - Пълен Рециклаш с Тестване !! Ще знаете не е от рейката !!!!! Следва Натам Още ! Проверих тампоните на стабилизиращата щанга - Не са Мръднали !!! Проверих Тампони на Двигателя - е там бяха скъсани и ги Смених - "Ламфюрдер" (все тая от марката).. И пак си потропва по нашите хубави селски пътища .... ☹️ .... Направо се видях у чудо ... 😢 Нещо помощ МОЛЯ !!! 🙏
  4. Колеги "и.николов" и "Kompresor" относно тази "пластина" има доста въпроси напр. къде е вързана тази "пластина"?!? - дайте някаква схема за въпросната "пластина". Не всеки я има под капака да не говорим ,че не може да пускаш напрежение по колата където ти СКИМНЕ. Моля колеги ако имате СХЕМА качете я а без схема темата с "пластината" е неясна и объркваща.
  5. Първата стъпка при подмяна на контактният ключ е махането на гумената тапа при ключа Махането става като се сложи показалеца върху ключа и с показалеца започва да се издърпва полека. Описаните Стъпки може да ги видите в аудибг.ком https://audibg.com/forum/index.php?/topic/48175-%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%BE-%D0%B7%D0%B0-%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D1%81-%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5/ Следваща стъпка е е развиването на ПВЦ капака над волана (винтчетата са „плюсови” и отворите се намират от долу и отстрани под волана) След махането на капака се развиват „плюсовите” винтове на таблото. След развиването на винтовете се хваща таблото и се накланя горната част леко на вътре и се издърпва леко дясната част до такава степен, че да можеш да откачиш синият куплунг от таблото след което белият от ляво и най накрая жълтия. Куплунгите се махат по ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕН начин: Следва махането на волана. ВАЖНО: Някои коли имат „Въздушна Възглавница и следващите стъпки не са препоръчителни за Ауди 80 Б4 2.0Е с АБК мотор това не важи 🙂 Това става като се сложи ръка в единя ъгъл на клаксона и започва да се дърпа с ръка/ръце. Това действие трябва да се повтори и за четирите ъгъла на клаксона.ВНИМАТЕЛНО при издърпването на клаксона под него има 4-тери пружини и късо кабелче което при рязко дръпване може да се отскубне (аз го удължих за всеки случаи за да нямам проблем при следващото разглобяване) Това става като се сложи ръка в единя ъгъл на клаксона и започва да се дърпа с ръка/ръце. Това действие трябва да се повтори и за четирите ъгъла на клаксона.ВНИМАТЕЛНО при издърпването на клаксона под него има 4-тери пружини и късо кабелче което при рязко дръпване може да се отскубне (аз го удължих за всеки случаи за да нямам проблем при следващото разглобяване) Преди да развийте и махнете клаксона се уверете че волана и гумите са изправено положение без никакво усукване или наклон, защото при зглобяване е възможно да бъде усукан волана и да не е в изправно положение След като се махне клаксона под него се вижда болт с шайба. Болта е 24 т.е. ще ви трябва здрава тресчотка с удължител и „камък” Но: 24. Развива се волана и се отстранява и вече имате достъп до контактният ключ. ПРЕПОРЪЧВАМ при смяната САМО на контактният ключ да не се развива нищо повече от горе описаното. Следва същинската част при махането и слагането на контактният ключ 🙂 Стъпката е елементарна и се използва същият добре познат инструмент от ГЛАВА „Подмяна и смяна на контактен ключ Ауди 80 Б4” един добре изтъпен и изтънен пирон 🙂 а и едни тънки и дълги клещи за да се издърпа поставеният контактен ключ. Ако ЛИПСВА дупка направете си такава на снимката се вижда къде да се дупчи в дупката на таблото има място за малък винтоверт. (При мен тази процедура се прави за 2-ри път така че имам отвор и ми е лесно да сваля патронника) Пирона се слага в дупката и се натиска пружената на контактният ключ и посредством клещи от другата страна се издърпва. Новият Контактен Ключ се слага в обратно и се натиска леко докато издаде метално щракване на пружинката му. П.П. Част от снимките с таблото са взети от линка по горе тъй като забравих да снимам докато разглобявам. УСПЕХ
  6. Браво !! Трябва да се повтарят темите с най-наболелите проблеми за тези коли.
  7. Да отучним - колегата turbofen86 правилно е казал Комутатора плочка поставен на филтърната кутия завинтен е към нея. Ето ти тема и снимки за местоположение.
  8. По въпроса! Модераторите ако искат може да я закрият Темата ! След 20 дена близо търсене - Не успях да намеря и сложих старите !!
  9. Колеги имам проблем - От няколко дни (около 10 дена ) не мога да си намеря бутален болт с размери 20мм Х 59мм https://1drv.ms/u/s!AmLMpd1_BV3nmkIMWsUsdxmmw68e?e=NhZgu1 Възстановявам двигателя на моята кола Ауди А6 1.8Т - AWT - 150 коня, Комби - че гореше доволно масло и ударих на камък с този бутален болт или бутална втулка вече не зная как му викат от толкова търсене. Моля помагайте от къде да я намеря и закупя !!! Моля не пишете от сорта „...защо не си сложиш старата и т.н. ..” Идеята е да се сменят ПОВЕЧЕТО части при ремонта на двигателя .. Главата е чисто нова сменени са клапани, водачи и са сложени ОЕМ гумички, измита и шлайфана – не са пипани пружини и тарелки. По двигателя е сменено лагери на биелите, маслен и компресациони сегменти, както и биели – по блока и буталото не е пипано защото ми казаха че е в допуските ! Проблема е че мамицата му не намирам бутални болтове ….. Помагайте !!!
  10. valentinhan

    Cruise Control А6 C5

    Така... Ето какво открих след седмици търсене - не е за Ауди А6 - но е по същия начин ! За Тези които се лутат като мен и за всички останали !!
  11. valentinhan

    Cruise Control А6 C5

    Всичко описано до тук е много добре само един проблем имам - КАК по Дяволите се Сваля тази букса Т15е от "шасито" където е поставена !!!!? Свалих компютъра и откачих буксата - бялата - от страна на компютара АМА по дяволите не мога да разкъча буксата от страна на шасите .... ... Без ръце останах еии ... Помощ .... Помогите .... Help .... ....
  12. Много добра тема полезна за ремонта на так проблемни дефект в Ауди80 !!! За съжаления не се показват по голяма част от снимките - изобщо не се зареждат ... ...
  13. Благодаря за предложението колега gogotzanovsf но ще се въздържа от втора употреба. Когато става въпрос за управлението, двигателя и СПИРАЧКИТЕ втора употреба не взимам. Освен това търся за по стара кола от А6 на снимката под колатапише че Карам: Audi 80 B4 2.0E ABK 92г. 115 к.с. Все пак благодаря за предложението.
  14. Колега и аз имам същият проблем оказа се че капсолованият маркуч за високото налягане, този които излиза от хидравличната помпа и отива към кормилната рейката изпуска. Сега търся ОРГИНАЛЕН и потъсих в Юнитрейд Сервиз ССМ ООД но цената им е твърде висока 513.64лв.. Сигурен съм че може да се намери и малко по ефтин без да давам пари на фирмата. Само че имам проблем с намиранете на конкурентен доставчик. Така че търся помощ и насока.
  15. Сирурен ли си че проблема е в зъбчатката ??? Да не би да е заминало стъпковото ел. моторче ? При мен първия път не се получи защото на колелцето беше от касетофон и трябваше да се преправя и аз не го разпробих достатъчно широко и естествено след време затегна и когато отворих таблото отново видях че са се счупили зъбите. Ако мога да ти помогна с нещо - даи повече инфо !!!
×
×
  • Create New...