-
Мнения
55 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
valentinhan's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колегата "Нико" е сериозен - не е искал да те "нерви" - просто пита - не приемай градивната критика като "таралежене" ! Много по сложно е това което си решил - не е просто да плеснеш нещо си от ТТ 225коня на АЕБ ... Трябва доста неща - най малкото (найстина НАЙ малкото) е да вземеш дюзите, горивната помпа и датчика за въздуха ... Най вече трябва да смениш Биелите колега - щото ще те изнедата много неприятно ако си "късметлия" (обикновено работи закона на Мърфи) !! След което да смениш турбото с К04 ... и те така .. има още ама е дълга тема !! Та - Помисли си по Въпроса !!! И Късмет 👍 !
-
Тропане незнайно от къде! Тресачка окачване???
valentinhan отговори в темата на Любомир Ватафов - тип С5
Така ! Решение на проблема е намерен. След всичко сменено и рейка рециклирана се стигна до съвсем логичното заключение на единственото останало не сменено – АМОРТЕСЬОРИ !!! След като го свалих се оказа, че са били сменянй (вероятно) и двата … Сложени са на Саш – десния дори бяха сменили и ударния тампон ( от там се усъмних, че са сменени и двата амортисьора защото бяха една марка/модел) с тампон които не му е мястото там т.е. вместо да сложат спортен ударен тампон са сложили стандартен ударен тампон който е с 10~12 мм по голям (дълъг) …. След като се установи, че има намеса прибягнах към проверка на амортесьорите. Левия беше заминал – т.е. стегнат без странични луфтове (поне при опит с ръка) но не се връща – Тотал Щета !!! Десния имаше малко хляб в него – по трудно се натискаше и поне се връщаше … но и там нямаше „хляб” в него според моите строги изисквания – Направо го писах Бегал и него !!! Поръчах от Германия, че се оказа тук в България няма такива – нито имат налични нито могат да доставят – Под Секва …. 😲 От Германия поръчах тези: Излязоха ми малко под 600лв. ! А тука Искаха За ЕДИН около 400лв .........😣...! Пристигнаха по някое време (поръчани през Декември месец на 2020г. и ми казаха че нямат налични но ще ми ги изпратят до 6 седмица на новата 2021г. ) ... /Що пък не хванал си се на хорото - на страницата им пишеше налични 3 комплекта - ама друг път .. и Те Така !!!/ Ее Дойдоха: Преди обявения срок - "Гъбарите" ги докараха за няма и седмица от Германия !!! Бях се подготвил и бях купил тампони на пружините - Нови - както и ударни тампони + прашници !!! Яката работа - бяха махнали скапаните метални подложки и бяха сложили анодизирана алуминиева подложка !!! 😮 😏 Следва монтаж : https://photos.app.goo.gl/JTbhpyAp54sVWuNL8 И Оо Изненада - Спря Да Тропа !!! П.П. И няколко Думи за така наречените - Майстори - щото не им знам имената !!! То не беше носачи, то не беше тампони, кормилни накрайници - вътрешни и външни - то накрая не беше и кормилна рейка!!! Таа - Майстори сложете си ръцете там дето Слънце не Огрява - Щото с това и мислите !!! -
Тропане незнайно от къде! Тресачка окачване???
valentinhan отговори в темата на Любомир Ватафов - тип С5
Колега ! Откри ли проблема за който казваше??? Знам че е стара дискусията ... но и аз имам същия проблем ... тропа ми както описваш в по горе... При мен тропа и от двете страни НО по силно в ляво. Като при мен заради това смених първо цялата предница - т.е. : 1. Горни долни носачи. 2. Биалетки. 3. Сменени вътрешни и в последствие външни накрайници (от скъпите) Абе няма щангичка и шарнирно болтче да не съм сменил ... И пущината си почуква и това си е .... Казаха ми както казват и тука - "Рейка ще да е ..." Смених и нея - Пълен Рециклаш с Тестване !! Ще знаете не е от рейката !!!!! Следва Натам Още ! Проверих тампоните на стабилизиращата щанга - Не са Мръднали !!! Проверих Тампони на Двигателя - е там бяха скъсани и ги Смених - "Ламфюрдер" (все тая от марката).. И пак си потропва по нашите хубави селски пътища .... ☹️ .... Направо се видях у чудо ... 😢 Нещо помощ МОЛЯ !!! 🙏 -
Колеги "и.николов" и "Kompresor" относно тази "пластина" има доста въпроси напр. къде е вързана тази "пластина"?!? - дайте някаква схема за въпросната "пластина". Не всеки я има под капака да не говорим ,че не може да пускаш напрежение по колата където ти СКИМНЕ. Моля колеги ако имате СХЕМА качете я а без схема темата с "пластината" е неясна и объркваща.
-
Сваляне ключалката за запалване, монтаж на нов патрон
valentinhan отговори в темата на bateice - Направи си сам
Първата стъпка при подмяна на контактният ключ е махането на гумената тапа при ключа Махането става като се сложи показалеца върху ключа и с показалеца започва да се издърпва полека. Описаните Стъпки може да ги видите в аудибг.ком https://audibg.com/forum/index.php?/topic/48175-%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%BE-%D0%B7%D0%B0-%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D1%81-%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5/ Следваща стъпка е е развиването на ПВЦ капака над волана (винтчетата са „плюсови” и отворите се намират от долу и отстрани под волана) След махането на капака се развиват „плюсовите” винтове на таблото. След развиването на винтовете се хваща таблото и се накланя горната част леко на вътре и се издърпва леко дясната част до такава степен, че да можеш да откачиш синият куплунг от таблото след което белият от ляво и най накрая жълтия. Куплунгите се махат по ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕН начин: Следва махането на волана. ВАЖНО: Някои коли имат „Въздушна Възглавница и следващите стъпки не са препоръчителни за Ауди 80 Б4 2.0Е с АБК мотор това не важи 🙂 Това става като се сложи ръка в единя ъгъл на клаксона и започва да се дърпа с ръка/ръце. Това действие трябва да се повтори и за четирите ъгъла на клаксона.ВНИМАТЕЛНО при издърпването на клаксона под него има 4-тери пружини и късо кабелче което при рязко дръпване може да се отскубне (аз го удължих за всеки случаи за да нямам проблем при следващото разглобяване) Това става като се сложи ръка в единя ъгъл на клаксона и започва да се дърпа с ръка/ръце. Това действие трябва да се повтори и за четирите ъгъла на клаксона.ВНИМАТЕЛНО при издърпването на клаксона под него има 4-тери пружини и късо кабелче което при рязко дръпване може да се отскубне (аз го удължих за всеки случаи за да нямам проблем при следващото разглобяване) Преди да развийте и махнете клаксона се уверете че волана и гумите са изправено положение без никакво усукване или наклон, защото при зглобяване е възможно да бъде усукан волана и да не е в изправно положение След като се махне клаксона под него се вижда болт с шайба. Болта е 24 т.е. ще ви трябва здрава тресчотка с удължител и „камък” Но: 24. Развива се волана и се отстранява и вече имате достъп до контактният ключ. ПРЕПОРЪЧВАМ при смяната САМО на контактният ключ да не се развива нищо повече от горе описаното. Следва същинската част при махането и слагането на контактният ключ 🙂 Стъпката е елементарна и се използва същият добре познат инструмент от ГЛАВА „Подмяна и смяна на контактен ключ Ауди 80 Б4” един добре изтъпен и изтънен пирон 🙂 а и едни тънки и дълги клещи за да се издърпа поставеният контактен ключ. Ако ЛИПСВА дупка направете си такава на снимката се вижда къде да се дупчи в дупката на таблото има място за малък винтоверт. (При мен тази процедура се прави за 2-ри път така че имам отвор и ми е лесно да сваля патронника) Пирона се слага в дупката и се натиска пружената на контактният ключ и посредством клещи от другата страна се издърпва. Новият Контактен Ключ се слага в обратно и се натиска леко докато издаде метално щракване на пружинката му. П.П. Част от снимките с таблото са взети от линка по горе тъй като забравих да снимам докато разглобявам. УСПЕХ -
Браво !! Трябва да се повтарят темите с най-наболелите проблеми за тези коли.
-
Да отучним - колегата turbofen86 правилно е казал Комутатора плочка поставен на филтърната кутия завинтен е към нея. Ето ти тема и снимки за местоположение.
- 2 отговора
-
- запалителни бобини
- свещи
-
(и %d още)
Тагове:
-
По въпроса! Модераторите ако искат може да я закрият Темата ! След 20 дена близо търсене - Не успях да намеря и сложих старите !!
-
Колеги имам проблем - От няколко дни (около 10 дена ) не мога да си намеря бутален болт с размери 20мм Х 59мм https://1drv.ms/u/s!AmLMpd1_BV3nmkIMWsUsdxmmw68e?e=NhZgu1 Възстановявам двигателя на моята кола Ауди А6 1.8Т - AWT - 150 коня, Комби - че гореше доволно масло и ударих на камък с този бутален болт или бутална втулка вече не зная как му викат от толкова търсене. Моля помагайте от къде да я намеря и закупя !!! Моля не пишете от сорта „...защо не си сложиш старата и т.н. ..” Идеята е да се сменят ПОВЕЧЕТО части при ремонта на двигателя .. Главата е чисто нова сменени са клапани, водачи и са сложени ОЕМ гумички, измита и шлайфана – не са пипани пружини и тарелки. По двигателя е сменено лагери на биелите, маслен и компресациони сегменти, както и биели – по блока и буталото не е пипано защото ми казаха че е в допуските ! Проблема е че мамицата му не намирам бутални болтове ….. Помагайте !!!
-
Така... Ето какво открих след седмици търсене - не е за Ауди А6 - но е по същия начин ! За Тези които се лутат като мен и за всички останали !!
-
Всичко описано до тук е много добре само един проблем имам - КАК по Дяволите се Сваля тази букса Т15е от "шасито" където е поставена !!!!? Свалих компютъра и откачих буксата - бялата - от страна на компютара АМА по дяволите не мога да разкъча буксата от страна на шасите .... ... Без ръце останах еии ... Помощ .... Помогите .... Help .... ....
-
Сваляне ключалката за запалване, монтаж на нов патрон
valentinhan отговори в темата на bateice - Направи си сам
Много добра тема полезна за ремонта на так проблемни дефект в Ауди80 !!! За съжаления не се показват по голяма част от снимките - изобщо не се зареждат ... ... -
Благодаря за предложението колега gogotzanovsf но ще се въздържа от втора употреба. Когато става въпрос за управлението, двигателя и СПИРАЧКИТЕ втора употреба не взимам. Освен това търся за по стара кола от А6 на снимката под колатапише че Карам: Audi 80 B4 2.0E ABK 92г. 115 к.с. Все пак благодаря за предложението.
-
Колега и аз имам същият проблем оказа се че капсолованият маркуч за високото налягане, този които излиза от хидравличната помпа и отива към кормилната рейката изпуска. Сега търся ОРГИНАЛЕН и потъсих в Юнитрейд Сервиз ССМ ООД но цената им е твърде висока 513.64лв.. Сигурен съм че може да се намери и малко по ефтин без да давам пари на фирмата. Само че имам проблем с намиранете на конкурентен доставчик. Така че търся помощ и насока.
-
Сирурен ли си че проблема е в зъбчатката ??? Да не би да е заминало стъпковото ел. моторче ? При мен първия път не се получи защото на колелцето беше от касетофон и трябваше да се преправя и аз не го разпробих достатъчно широко и естествено след време затегна и когато отворих таблото отново видях че са се счупили зъбите. Ако мога да ти помогна с нещо - даи повече инфо !!!