Mobydick Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Драги колеги, Днес след почти 20 годишна употреба на Пасат -110 конски сили произведен 1999, за първи път ме предаде, най вероятно турбината е свършила и маслото засмуквайки се самозапали, като , да поясня най напред се проби шланга за турбонадува, като след , бандажирането му се самозапали маслото в турбината още два пъти, и разбрах ,че ако не я спра ще излети и двигателя, и останах на пътя. В общи линии знам ,какво се случва ,но бих помолил за мнения смяна или ремонт на турбината, във Варна ги правят , или Аз поне знам за две места. всички положителни и отрицателни мнения са допустими дори желателни ,благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Аз бих сменил турбината.Дали нова или здрава,втора употреба зависи от парите,които си готов да отделиш за ремонта.Хубаво е да се почистят всички турбо пътища и кулера да се източи и измие от насъбраното в него масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Задължително трябва да се почистят кулера и турбо пътищата, защото при запалването ще глътне пак масло и ще има неконтролирани прекъсвачи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване