Mustaka

Members
  • Content Count

    692
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

About Mustaka

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    ДизеЙ с Рево

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София
  • Interests
    VAG

Recent Profile Visitors

441 profile views
  1. То може бе, въпроса е, че не е добре да са прекалено дълги маркучите.
  2. Спирачна течност сменял ли си?
  3. Схващаш ли, че няма как рейката да е у Пичковци и маркучите да са еднакви?
  4. Рентгени баце [emoji23] Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  5. За кое съм се осрал Чубака? Я виж къде е рейла и къде е колектора?
  6. Заради различната дължина на маркучетата до всеки цилиндър. До колкото знам трябва да са колкото може еднакви. Мое и да не е вярно [emoji23] Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  7. Профилактично реших да го сменя и взех по спомен Gates. Въобще не отваряше, оказа се дефектен. След това си викнах от немско оригинален, сложих го и всичко заспа.
  8. Те дават гаранция, ако се прави при тях. Ако издумка по-рано е спорно какво ще се случи
  9. Да за ремък става въпрос, при 2.0тди 150 коня. 10 години или 180 или 200к (не си спомням точно колко каза).
  10. Преди няколко дни бяхме в DasWeltAuto с колега и един от служителите там казваше, че ангренажа вече държал по 10 години. Дали говореше за конкретния мотор или като цяло не съм го питал, но се учудих.
  11. Рейла на газта е монтиран кофти, иначе изглежда прилично.
  12. Качвате я на подемник с човек вътре, дава газ на място и някой отдолу със стетоскоп слуша откъде е шума.
  13. Вземи оригинален, под 100лв е. Аз го ядох с неоригинален и се наложи после да го сменя пак.
  14. Алианц не слагат имобилайзери, поне на мен не ми искаха. Не знам как седи въпроса с по-скъпи коли.