more Публикувано 1 Май 2020 Доклад Share Публикувано 1 Май 2020 312 мм ли си отпред ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
julipopov Публикувано 1 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2020 преди 5 минути, more написа: 312 мм ли си отпред ? Не, сток си е от всякъде /288мм май бяха/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 2 Май 2020 Доклад Share Публикувано 2 Май 2020 Едни 312мм и алуминиеви шенкели ще са по-добър избор според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
julipopov Публикувано 12 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 Привет, Колеги! Малко да изтупаме темата от прахта... По колата няма особено големи промени. Сложих по-голям кулер 550х230х65, с който интейк температурите през лятото са доста по-добре. С още малко рязане отново е напълно скрит зад бронята с налични халогени и решетки. Има нови джанти за лятото- OZ Superturismo 17-ки, не че с тях колата върви повече ама дават +5 точки гъзария пред кафето. Смених и водния радиатор че стария беше тръгнал да се разпада отдолу (оказа се че новия е с няколко мм по-дебел или по-скоро стария не е бил за тази кола, защото новия го поръчах по номер на рама и размер като на стария не излезе). Колата набиваше грешки за camshaft position sensor, след малко гадаене и смяна на разни неща най-накрая се оказа обтегач-а на веригата на главата, "стария" е марка SWAG и още нямаше дори 1 смяна на масло След известно време забелязах че колата има нещо като прекъсване на високи обороти, започва едно придърпване към 5500-5600 и изчиства малко преди 6000, на 5та понякога дори не изчиства и почва да се зори яко след 220 (преди ги подминаваше и стигаше до края на километража и удряше прекъсвач- тва в Германия на аутобана разбира се). Проверени са бубини, сменени са свещи и нова оригинална сонда на Бош, пробвах с гориво 100 октана на различни бензиностанции- пак същото. Грешки няма. Майсторите се съмняват в умекнали изпускателни пружини на главата, защото понякога когато колата не е напълно загряла и се изфорсира на място заработва на 3 цилиндъра и при подаване на газ отново се оправя. Друг проблем, който забелязах към края на лятото е тракане в задната част на главата, предполагам новия обтегач. Чува се при форсиране на колата непосредствено след запалване дори и до към 2-3к оборота, няма значение дали е загряла или не, след 2 мин нормално каране или няколко изфорсирания на място звука изчезва. Съмнявам се че обтегача нещо е дефектирал пак или не е сложен правилно (наложи се един път да го свалим заради друг ремонт) маслото е 10-60 Castrol. Някой ако има идея къде, какво да гледам относно гореспоменатите проблеми да казва. Прикачам и 2 снимки за цвят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 12 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 Цедката на маслената помпа чистена ли е скоро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
julipopov Публикувано 12 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 Преди 1 час, Онуфри написа: Цедката на маслената помпа чистена ли е скоро? Когато правихме ревизия на мотора преди 10к км е чистена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване