julipopov

Members
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

About julipopov

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8T quattro

Recent Profile Visitors

1,773 profile views
  1. Марка ECS Tunning, произход САЩ. Тампона е каран около 10к километра на Audi A4 B5 1.8T Quattro около 300 коня евридейка. Купуван е от Щатите чисто нов. Състоянието му е перфектно, на места има само следи по боята от камъчета. Тампоните имат възможност да бъдат заменяни, ако желаете да постигнете друга твърдост, тези са оригиналните. Прилагам и линк на официалния производител, където може да намерите и повече детайли, трябва да добавите съкращението отпред тъй като платформата не позволява поставянето на линкове. Цена: 250лв. твърдо.
  2. Когато правихме ревизия на мотора преди 10к км е чистена.
  3. Привет, Колеги! Малко да изтупаме темата от прахта... По колата няма особено големи промени. Сложих по-голям кулер 550х230х65, с който интейк температурите през лятото са доста по-добре. С още малко рязане отново е напълно скрит зад бронята с налични халогени и решетки. Има нови джанти за лятото- OZ Superturismo 17-ки, не че с тях колата върви повече ама дават +5 точки гъзария пред кафето. Смених и водния радиатор че стария беше тръгнал да се разпада отдолу (оказа се че новия е с няколко мм по-дебел или по-скоро стария не е бил за тази кола, защото новия го поръчах по номер на рама и размер като на стария не излезе). Колата набиваше грешки за camshaft position sensor, след малко гадаене и смяна на разни неща най-накрая се оказа обтегач-а на веригата на главата, "стария" е марка SWAG и още нямаше дори 1 смяна на масло След известно време забелязах че колата има нещо като прекъсване на високи обороти, започва едно придърпване към 5500-5600 и изчиства малко преди 6000, на 5та понякога дори не изчиства и почва да се зори яко след 220 (преди ги подминаваше и стигаше до края на километража и удряше прекъсвач- тва в Германия на аутобана разбира се). Проверени са бубини, сменени са свещи и нова оригинална сонда на Бош, пробвах с гориво 100 октана на различни бензиностанции- пак същото. Грешки няма. Майсторите се съмняват в умекнали изпускателни пружини на главата, защото понякога когато колата не е напълно загряла и се изфорсира на място заработва на 3 цилиндъра и при подаване на газ отново се оправя. Друг проблем, който забелязах към края на лятото е тракане в задната част на главата, предполагам новия обтегач. Чува се при форсиране на колата непосредствено след запалване дори и до към 2-3к оборота, няма значение дали е загряла или не, след 2 мин нормално каране или няколко изфорсирания на място звука изчезва. Съмнявам се че обтегача нещо е дефектирал пак или не е сложен правилно (наложи се един път да го свалим заради друг ремонт) маслото е 10-60 Castrol. Някой ако има идея къде, какво да гледам относно гореспоменатите проблеми да казва. Прикачам и 2 снимки за цвят
  4. Всеки луд с номера си Той ако я даваше за 5 отдавна да я нямаше... В дойчландското мобиле най-евтина седанова S4 от тези години е 6,9 Евро и изглежда още по-зле от тази -> цък
  5. Здравейте, случайно разглеждах мобиле.бг и видях следния автомобил: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11602662465817770&slink=huwo8g Някой ходил ли е да я гледа и ако някой е - може ли да даде малко повече инфо. Благодаря
  6. Не, сток си е от всякъде /288мм май бяха/.
  7. Ревизирани са и 4те апарата преди около година, дисковете са АТЕ power disk, накладките са АТЕ, спирачната течност също. Възможно е да излишно харчене, просто на мен не ми харесва как спира сега.
  8. То хубаво динамика, ама някой трябва и да спира. Динамиката винаги може да се излекува с по-голямо турбо, стига да има пари и желание. А за кулера, мапера ме посъветва да се замисля за по-голям преди лятото.
  9. Някой пробвал ли се е да набута кулер 600х300 зад предната броня, рязане ясно че ще има, въпроса е да не стърчи много отдолу за да влезе ножа и решетките. Другите варианти които обмислям са 550х230 или 500х300? Ако някой има и снимки също ще е от помощ! П.С. Търсят се и задни спирачки на 269мм с 43мм бутало, задни от C5 4,2 , S6 C5 , S4 B5 фейс или S8D2 префейс.