IvoPP Публикувано 20 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 (Редактирано) Здравейте колеги! Днес колата ме изненада. Не иска да си отключи багажника когато другите врати са отключени. С ключа се отваря, също и с дистанционнто, но не и с централното. Някой има ли идея какво ставаа? Предварително благодаря! P.S. Колата е ауди A4 B7 E8 седан, 2006 г. Редактирано 20 Ноември 2019 от IvoPP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2019 А като натискащ бутона отзад поне чува ли се нещо да цъка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 25 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 (Редактирано) Не! Цъкат само вратите. Редактирано 25 Ноември 2019 от IvoPP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 27 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2019 (Редактирано) Тъй като до сега няма отговори на въпроса ми, повиках "неволята" както се разправяше в приказката 😀. Проблема беше в това, че в схемите с които разполагах не можах да намеря точно тази част, която е свързана с задействаането на моторчето за отваряне на багажника от централното заключване и дръжката на капака. След ровене в мрежата намерих един финландски блог, където човекът обяснава как да си поставим LED осветление за осветяване на регистрационния номер. Ако това интересува някого, адреса е: https://www.henrirantanen.fi/2017/05/14/audi-a3-number-plate-leds/. За мен интересното беше , че блогърът дава схемата, която ме интересуваше. Вярно е, че той пише за Audi A3, но тази схема важи за всички модели на WAG групата от 2006 г. Дори цветовете на жилата са същите. След прозвъняване, намерих прекъснат кабел (Black&Brown) в снопа, който свързва купето с капака на багажника. Преди имах Б4 и там ми се наложи ( след няколко смени на отделни жила) да сменя целия сноп. Тук гофрираната защита на снопа е направен по-умно и се състои от три отделни части, което доста улеснява проследяването на жилата и подмяната им. Освен това има място за пускане на допълнително жило, така че да не върви навън и отделно от снопа. Тук пускам няколко снимки на свързването към куплунга за да се види кой е той и къде се намира (в капака на багажника зад дръжката за отватянето му). Дано на някой му бъде полезно! Редактирано 27 Ноември 2019 от IvoPP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2019 Чудесно инфо със снимки . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване